MAATS🥀 Bab 1

571 34 17
                                    

Sudah 3 hari Jimin tak balik ke rumah..
Hari ini pada pukul 5.00 pagi,
Jimin baru sahaja balik dari club dan masuk ke dalam rumah tanpa diketahui oleh mamanya.. kerana jika mamanya tahu habis la Jimin di beletir.

Bilik Jimin di atas tapi,pada pagi itu Jimin pulang dalam keadaan mabuk,dia berjalan terhuyung-hayang dan masuk ke dalam bilik tetamu yang berada di bawah tanpa di sedarinya atau di ketahuinya bahawa ada seorang perempuan yang tidur di dalam bilik tersebut.Perempuan itu adalah Rosé.

Jimin masuk ke dalam bilik tetamu di bawah tanpa membuka lampu,dia menanggalkan bajunya sebelum dia merebahkan dirinya ke atas tilam yang bersaiz queen.Sebaik sahaja Jimin menanggalkan bajunya,dia terus baring di atas tilam bersaiz queen yang empuk itu.Jimin memusingkan badannya ke arah kanan dan memeluk sesuatu yang di sangkanya bantal peluk tetapi rupa-rupanya...Rosé...

Rosé yang dipeluk oleh Jimin terasa pinggulnya berat dan dia jugak berbau badan lelaki sekaligus bau arak..Rosé semangnya tidak dapat melihat tetapi dia dapat merasa,jadi dia cuba menggagau bahagian pinggulnya yang dipeluk oleh Jimin.

Dia merasakan seperti urat timbul pada tangan Jimin.Tak lain tak bukan ini memang tangan lelaki Rosé menyangka sedemikian,terus dia menjerit..

Rosé: Arghh!! Lepaskan!!

Rosé cuba melepaskan tangan Jimin dari pinggulnya..Jimin tersedar tapi masih dalam keadaan mabuk..

Jimin: Haaaaa??? Eh!! Eh!! Shutt~!! shutt~

Jimin merapatkan tubuhnya ke Rosé dan mencekup mulut Rosé
Rosé masih berbunyi walaupun mulutnya sudah di cekup oleh Jimin kerana Rosé amat takut,dia sudah la tidak boleh melihat(buta) malah mulutnya dicekup pula sekaligus dia ketakutan.

Jimin: Shuttt~ Tenang la sayang..Apa bising-bising ni sayang~..tidur la dah malam ni..

Jimin melepaskan tangannya yang mencekup mulut Rosé dan dia mengusap kepala Rosé.
Rosé berfikiran itu orang jahat yang masuk ke dalam biliknya tanpa disedarinya atau mamanya yang tidur di bilik atas.Bagi mengelakkan perkara yang tidak di ingini terjadi,Rosé hanya diam kerana ketakutan.

Rosé berasa tidak sedap hati,fikirannya bercelaru tiba..tiba..Pintu bilik di buka oleh mamanya..Alangkah terkejutnya Rosé,dia tahu yang membuka pintu itu adalah mamanya kerana ayahnya outstation sudah 4 hari.
Rosé bersuara sayu seperti ketakutan

Rosé: Mama~ tolong Rosé maa..

Mamanya segera buka lampu ketika terdengar suara Rosé sayu.Mata mamanya terbeliak besar ketika melihat Jimin tidak berbaju dan memeluk Rosé dengan begitu rapat.

Pada pukul 6.00 pagi..Langit masih gelap..

Mama: Imin!!! Ape yang imin dah buat ni!!?
Imin sedar tak HAAAAAA!!!!???? Mama tak sangka imin seteruk ni..Teruk sangat imin!!!!!

Jimin dengan muka serabutnya sambil menggaru kepalanya berkata..
Jimin: Aduhh!! Maa imin tak tahu pape maa!!
Ni pompuan ni!! Sape ni maa!!?

Rosé menundukkan kepalanya dan dia hanya terdiam seribu bahasa.

Mama: Imin!!! Dia ada nama imin!!! Tak payah nak panggil dia macam tu boleh!!!???

Jimin: Maaa!! Kenapa mama macam ni!!!?
Mama nak salahkan imin ke!!? Habis tu pompuan ni!!? Mama tak nak tanya dari mana dia datang!!? pastu tiba-tiba ada dalam rumah ni!!? Ntah-ntah dia ada niat jahat!! Haa maa!!?? Ape ni maa!!!??

Mama Jimin terlalu geram dengan perkataan yang dikatakan oleh Jimin sehingga dia menampar muka Jimin PANGGG!!!

Rosé yang dari tadi menundukkan kepalanya selepas mendengar Jimin di tampar,
dia memujuk mamanya untuk meredakan keadaan.

Maaf Andai Aku Tak Sempurna ✔️Where stories live. Discover now