Przywódczyni:
Srebrna Gwiazda: Srebrzysta, cętkowana kotka o niebieskich oczach.Zastępca:
Tygrysi Pysk: Pręgowany kocur z krótkim pyskiem i naderwanym uchem. Ma ciemne bursztynowe oczy i pędzelki na uszach. (Ojciec Wroniej Łapy)Wojownicy:
Czarny Ogon: Biały kocur z czarnym ogonem i gładkim futrem. Ma piwne oczy. (Ojciec Stokrotki i Rubinka)Mysia Skóra: Myszata kotka z okrągłymi uczami i brązowymi oczami.
Lodowate Oko: Jasna Szaro-niebieska, drobna kotka o spiczastych uszach. Ślepa na jedno oko. (Mentorka Żmijowej Łapy)
Liliowa Kropla: Biszkoptowa kotka w białe łaty z jasnymi oczami.
Mały Ząb: Biały, grubszy kocur w czarne pręgi. Ma żółte oczy i jednego bardzo małego zęba.
Morski Sztorm: Czarny, cętkowany kocur o morskim kolorze oczu.
Pierzaste Skrzydło: Szaro-Biały kocur o sterczącym futrze i pomarańczowych oczach.
Lisi Ogon: Rudy kocur z białą końcówką ogona. Ma bursztynowe oczy i długi pysk.
Wierzbowa Gałąź: Kremowa kotka o krótkim futrze i złotych oczach.
Srokata Skóra: Łaciata kotka z wieloma bliznami na ciele. Ma zielono-błękitne oczy.
Kamienna Mgła: Podpalana kotka z bardzo długim, grubym ogonem i granatowymi oczami. (Matka Żmijowej Łapy i Osmolonej Łapy)
Szałwiowy Kwiat: Szylkretowa kotka z białą głową i jedną białą łapą. Ma heterochromie. (Matka Wroniej Łapy)
Żabi Sus: rudo-kremowy kocur z bardzo długim ogonem i lekko kwadratowym pyskiem. Ma ciemne zielone oczy.
Rumiankowy Nos: Ma białe futro podchodzące pod odcień liliowy. Kotka ze spłaszczonym pyskiem i małymi kryształowymi oczami.
Rybi Plusk: Kocur o morelowym umaszczeniu futra z białym krawatem i łapami. Ma bardzo jasne brązowe oczy. (Mentor Osmolonej Łapy)
Zimny Potok: Kotka o chłodnym umaszczeniu futra i krótkich łapach. Ma lodowato-niebieskie oczy i krótki pysk.
Pokrzywiony Pysk: Pręgowany kocur z krótkim, krzywym pyskiem. Ma czarne oczy i bardzo długie wąsy. (Ojciec Żmijowej Łapy i Osmolonej Łapy)
Medyk:
Nagietkowy Grzbiet: Rudo-biały, łaciaty kocur z krótkimi łapami, spłaszczonym pyskiem i spiczastymi, długimi uszami. Ma niebieskie oczy. (Mentor Wroniej Łapy)Karmicielki:
Księżycowy Staw: Kotka o księżycowym umaszczeniu futra. Ma niebieskie oczy podchodzące pod odcień fioletu. (Matka Stokrotki i Rubinka)Uczniowie:
Żmijowa Łapa: Czarna kotka w ciemne pręgi z zielonymi oczami. (Uczennica Lodowatego Oka). (Córka Kamiennej Mgły i Pokrzywionego Pyska)Osmolona Łapa: Podpalany kocurek z piaskowymi oczami. (Uczeń Rybiego Plusku). (Syn Kamiennej Mgły i Pokrzywionego Pyska)
Wronia Łapa: Czekoladowa kotka z jedną białą łapą i dużym czarnym noskiem. (Uczennica Nagietkowego Grzbietu). (Córka Szałwiowego Kwiatu i Tygrysiego Pyska)
Kociaki:
Stokrotka: Biała kotka z bardzo długimi pazurami. Ma piwne oczy. (Córka Księżycowego Stawu i Czarnego Ogona)Rubinek: Mały kocurek o ciemnym, księżycowym umaszczeniu futra. Ma niebieskie oczy podchodzące pod odcień fioletu. (Syn Księżycowego Stawu i Czarnego Ogona)
Starszyzna:
Klonowy Liść: Rudo-biała kotka z czarnymi uszami i ciemnymi, piwnymi oczami. Jej przyjaciółką jest Jeleni Nos.Jeleni Nos: Jasna, brązowa kotka z lekko czerwonym nosem od ciągłego kataru. Ma beżowe, ciemne oczy. Jej przyjaciółką jest Klonowy Liść.