- Nigdy nie używaj tablicy na cmentarzu ani w miejscu, w którym krąży masowo negatywna energia (domy, w których ktoś umarł, mosty samobójców itp.) - energia wytwarzana wokół Ciebie może być niezwykle silna.
- Nie graj sam - jest to podstawowy błąd wielu ludzi, przede wszystkim musisz polegać na innych, gdy twoja psychika zwyczajnie zawiedzie lub wydarzy się coś niezwykłego.
- Zawsze obserwuj planszę - podczas gry staraj się nie odrywać od niej oczu, aby wiedzieć, co dana "dusza" bądź demon chce Ci przekazać.
- Nigdy nie proś się o udowodnienie obecności, nie proś o zamanifestowanie się energii!
- Pod żadnym pozorem nie pytaj, w jakim wieku/kiedy/z jakiej przyczyny umrzesz.
- Nie podejmuj rozmowy o Bogu, itp.
- Nie pozwól by plansza literowała alfabet po kolei lub wstecz (dotyczy to także liczb) jeśli tak się dzieje przesuń kursor w odwrotną stronę, by nie pozwolić dokończyć alfabetu.
- Nie odrywaj rąk od "kursora" w trakcie gry - przerywając ją nagle możesz uwolnić energię lub otworzyć portal, którego nie będziesz mógł zamknąć.
- Nigdy nie zostawiaj tablicy bez pożegnania się - w ten sposób portal zostanie otwarty i nawet gdy wrócisz do gry następnym razem nie będziesz w stanie tego zmienić.
- Nigdy nie graj będąc w złym nastroju (stres, smutek, złość) - Twoje emocje mogą oddziaływać na tablicę.
- Nie graj w domu! - narażasz się na większe ryzyko pozostania przy Tobie złej energii.
- Nie graj pod wpływem alkoholu ani narkotyków (lub innych środków) - do gry potrzebne jest pełne skupienie.
- Zawsze o wszystko pytamy się TRZY razy. Byt za trzecim razem powie prawdę. Pomimo wszystko, nie wierz we wszystko co powie tabliczka.
- Traktuj rozmówce poważnie - demon/dusza, z którą rozmawiasz może być poirytowana Twoją postawą.
- Gdy "rozmówca" jest wściekły - zakończ rozmowę.
- Jeśli ktoś usilnie stara się z Tobą pożegnać uszanuj jego decyzje - nie przeciągaj rozmowy.
- Po zakończeniu seansu zawsze oczyśćmy mieszkanie, tak jak w przypadku osobistego spotkania z klientem. Najlepiej jest zapalić białą świecę za duszę, z którą rozmawialiśmy.
- Na koniec pamiętajmy, tabliczka zawsze, ale to zawsze musi być zabezpieczona - najprostszym sposobem jest owinięcie jej w czarny materiał i schowanie w miejsce, które nie jest dostępne dla każdego.
CZYTASZ
Ouija ✔
Paranormal✎ Wszystko, co powinieneś wiedzieć o spirytystycznej tabliczce ouija. ☆ Estera, 2020