1.Her şeyin başlangıçı

195 11 2
                                    

Yine Babasından ısrarla onu buz patenine götürmesini istemişdi.
Babası ona nasıl kayması gerekdiğini,dengesini korumanın yollarını öğretiyordu,ama o yine düşüyor ve babası elinden tutup yüzündeki sıcak gülümsemesiyle kaldırıyordu.Küçük bir sırr vericem size,aslında çoktan kaymayı öğrenmiş ama babasının her defasında onunla oraya gelip zaman geçirmesini ve düşdüğünde elinden tutup kaldırmasını sevdiğinden hala öğrenmemiş gibi numara yapıyordu.
Bu sefer de yine düşme numarası yapmıştı,babası tam eğilip kaldırmaya çalışıyordu ki,birden babası da yere yığıldı kaldı.O an ne olduğunu anlayamadı,babasına seslendi.Babası soğuk ter içindeydi,gözleriyle sanki veda ediyordu kızına.Küçük kız birden buz pateninin üzerinin kırmızıya boyandığını fark etti.O zaman bir şeylerin gerçekten ters gittiğini anlamaya başladı.Babası yaralanmışdı,ama kim ve ne zaman yaptı?
Birden insanlar başlarına toplandı,her kes telaş içindeydi.Bir-biriyle fısırdayarak babasına bakıp konuşuyorlardı.Ambulans geldi,ambulansa bindiler.Küçük kızcığaz hala tam olarak durumun ciddiyetini anlayamıyordu.Babası neden hareketsiz bir halde uzanmıştı?Nereye gidiyorlardı?Neden her kes ona acıyan gözlerle bakıyordu?
Hastanede geçen uzun ameliyyatdan sonra babası malesef hayatını kaybetmişdi,daha küçükdü zamanla büyürken anlayacaktı orada o gün babasını sonsuza dek kayb ettiğini....

Buz pateniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin