"Bu açıklayıcı olur mu?"

310 9 0
                                    

Multimedia Ateş ve Mert.
Umarım beğernirsiniz.^_^

Eylül'ün olayından 1 hafta geçmişti.Hala kendimi iyi hissetmiyordum.Kimsenin yanıma gelmesini istemiyordum.Mert, böyle bir şey yapacak kadar kötü olamazdı değil mi?Yatakta yatarken telefonum çalmaya başladı.Arayan Ateş'ti.

"Alo?"

"Su.Merhaba senle konuşmak istiyorum.Hayal kafeye gelebilir misin?".Oja!? Sevinç dansı yapmaya başladım .

"Tamam, ne zaman?"

"İki iyi mi?"

"Tamam, görüşürüz!"dediğim sırada telefon kapandı.Yüzümemi kapatmıştı?

Hızlıca kalktım ve duşa gittim.Daha sonra dolaptan kot pantolonumu giydim.Úzerine yarım kollu sarı bluzumu giydim.Hafif makyaj yapıp evden çıktım.

°°°

Ateş,koltuğunda rahatça oturuyordu.Beyaz bluz ve kot pantolon giymişti.Beni görünce hafif tebessüm etti.Gamzelerini görünce bende tebessüm ettim tabe.

"Selam."

"Selam."

"Bu saatte gelir misin-"derken sözünü kestim.

"Sorun değil."

"Yürüyelim mi? Burası sıkar belki."dedi.Kafamı salladdım.Deniz havası iyi gelirdi tabe.Yürümeye başladık.

"O  gün Eylül sana ne anlattı?"

"Ateş, Eylül bana söyledi ama sana kendi-"bu sefer o sözümü kesti.

"Su!"diye bağırdı.Sinirliydi.

"Anlat!"

"Be-ben tam olarak bilmiyorum Ateş ısrar etme lütfen."dedim

"Anlat!"diye tekrar bağırdı.

"Ateş,"dedim.Kolumu sıkıca kavradı ve beni en yakın duvara sertçe bastırdı.Gözlerinde hiç görmediğim his vardı.

"Su.Anlat!"dedi.Yapamazdım.Kolumu daha çok sıktı ve duvara daha çok bastırdı.

"Ca-nım acıyor."dedim.Gözlerim dolmuştu.İnsanlar bana acı verip bağırınca korkardım.Ateş bana iyice baktı ve sonra hislerimi okumuşcasına kolumu bıraktı ve geri çekildi.

"Su, ben üzgünüm!"dedi.Ellerini saçlarından geçirdi.Yanıma geldi ve bana destek verdi.Korktuğum bazı zamanlarda krize girerdim.Ateş ayakta duramadığımı anlayınca kucağına aldı.

"Teyzemlere haber verme Ateş."dedim cılızca.

"Aramam."

°°°

Uyandığımda ne olduğunu net hatırlamıyordum.Ama gri örtülü bir yatakta uyandım.Ateş baş ucumda oturmuş bekliyordu.Yüzünde endişe vardı.

"Ateş?"dedim, diyebildim anca.

"Şşh Su.Sus lütfen.Yorgunsun."dedi.Tamam diye mırıldandım.Ama bir türlú rahat edemiyordum.

"Yanıma yatar mısın?"dedim.İlk önce şaşırdı sonra hemen şaşkınlığını gizledi ve yanıma uzandı.Vanilya gibi kokuyordu.Derin bir nefesle o harika kokusunu çektim.

"Su?"dedi bir süre sonra.

"Efendim?"dedim ama uyumak üzereydi.Bir kaç dakika sonra uyumuştum.

°°°

Yavaşca gözlerimi açtım.Ateş yanımda değildi.Yataktan kalkıp aşağı indim.Ateş kahvaltı hazırlıyordu.Aşcı falan mıydı? Böyle tapılası bir şekilde nasıl yemek yapılabilirdiki? Kapıya yaslanıp onu izlemeye başladım.

"Biri beni izliyor galiba?"dedi.Sonra arkasını döndü.Sırıtıyordu.Yanına gidip dünkü soruyu sordum.

"Bu açıklayıcı olur mu?"dedi.Ne? Gibisinden ona baktım.Yavaşca gelip dudaklarıma minik bir buse kondurdu.Kalbim saniyede 18628171 kez atıyordu.Gözlerine baktım.Utanmışmıydım?Fazlasıyla.

"Biri fazla mı utandı ne?"dedi.Gülümsedim.

Başımı eğdim.

"Bilmem."dedim ve bu sefer ben onun dudaklarına öpücük kondurdum.Utanma vol ; 100101927.

"Hadi ben açım."dedim.Gülümseyerek son malzemeleri masaya koydu.

"Tamam.Acıktıysan sen."dedi.

°°°

Yemek yerken hayvan gibi yemiştim ve Ateş bunu takmadı.Hala utanıyordum.Aklıma abimler geldi.

"Ateş abimgille konuşmalıyım çok merak etmişlerdir."dedim

"Merak etme ben hallettim."dedi.Gülümsedim.Ateş kalktı.

"Ben duştayım sende yukarda girebilirsin."dedi ve yanıma gelip alnımdan öptü.

"Kendine dikkat et."dedi.

"Tamam."dedim.

Masayı felan topladım ve yukarı çıktım Bu sarayyavrusu evde banyoyu nasıl bulcam la? Artık nereyi bulduysam daldım valla.Ateş? WTF?Ve şu watty hikayelerindeki gibi.Ateş belinde havlu sarılı duruyor.

"Upsss.Ben yanlış geldim galiba!"diye bağırıp çıktım.Arkamdan kahkaha attı.Ya ama ya çok ya.Hızla aşağıya inip oturmaya başladım.

5 dk. sonra  Ateş geldi.Beni görünce gülmeye başladı.

"Ya sus ya."dedim çemkirerek.Yanıma gelip oturdu.Elini omzuma atıp kendine çekti.

"Yine mi utandın?"dedi.Omuz silktim.

"Utanınca çok tatlı oluyorsun."dedi.Yüzüne baktım.Yavaşça bakışlarım dudaklarına kaydı.Ilk defa böyle hissediyordum.Ateş yavaşça beni öpmeye başladı.Tecrübeli gibiydi.Yavaşça onun öpüşüne karşılık verdim.Ellerimi onun ensesinde birleştirdim.Kapının çalması ile ikimizde durduk.Ateş gidip kapıyı açtı.

"Mert! Ne işin var burada?" dedi Ateş.

"Kardeş böyle mi karşılanır?"dedi Mert.Mert.Mert!?Salona geldi ve dımdımdımdım.

"Vay! Su ne zamandır görüşmüyoruz."dedi.Ateş girdi ve beni kurtardı.

"Görüşmesi için bir neden var mı?"dedi.Mert, Ateş'e ters ters baktı.Ateş yanıma oturdu ve belimden tutup ona çekti.Mert bizi izliyordu.

"Çok hızlısınız! Söylesene Su, Ateş seni altına aldı mı?"dedi.OJA! Sus aptalın tohumu.Ateş'in gözlerine baktım.Sinirliydi.Gözlerinin rengi koyuydu.

"Mert, siktir git."dedi.Mert ayağa kalktı ve ;

"Sonra görüşürüz prenses!"dedi ve gitti.

"Ee nerde kalmıştık?"dedi Ateş.Pis pis sırıttı.Başımı onun göğsüne koydum.

"Ben çok yorgunum Ateş."dedim.Ve orda uyudum.

°°°
Ölmedim yeni bölüm yazdım :D Diğer bölümlerde Eylül'ün anıları olabiler.Umarım beğenirsiniz ^-^ ( 882 okuyucu için thanks.)

Yeniden °düzenleniyor°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin