Capitolul 2: Tu chiar nu ai sentimente!

1K 49 9
                                    

"Connor!" am tipat urmand sa ma incrunt in momentul cand am pasit in sufragerie. Ma invarteam dintr-un colt in altul al camerei asteptand un raspuns. Unde naiba e?

"Ce mai vrei acuma?" Tipa si el la randul lui, intrand in camera. Era nervos. Care e problema lui?

"Ce s-antamplat aici? Abea imi mai recunosc casa! Totul este asa de schimbat!" Ii reprosez nervoasa, privindul atenta. Raspunde! Ii ordon in gandul meu, asteptand.

Ridica o spranceana privindu-ma amuzat dar si iritat. Ofta apoi facu un pas inainte arucandu-mi o privire de: Tu esti proasta?

"Elizabeth, ai parasit casa asta acum mai bine de un secol! Te asteptai sa ramana la fel?"  Ma intreaba calm zambind, in timp ce eu stateam sa erup. "Iti raspund eu, nu! Nu avea cum sa ramana la fel!" Isi raspunde singur la intrebare. Doamne! Ma scoate din sarite. "Multe lucruri s-au schimbat pe aici, obisnuieste-te sau nu! Nu-mi prea pasa!" L-am privit nervoasa inclestindu-mi pumnii. Oh, la naiba Connor!  "Alte intrebari inteligente?"

"Ai scapat de curva aia?" Il intreb avand un zambet jucaus pe fata care din cate se vede il scotea din sarite. Il enerva caracterul meu, asta e clar.

Connor ma fulgera din priviri, lasand niste mici maraieli mai stinse sa se auda. Ma amuza fata lui. Era asa nervos...

Zambetul mi-a palit cand l-am observat pe al sau.

"Nu Elizabeth, nu am scapat!" Spune ignorand orice alt comentariu din partea mea. "Si apropo, nu e o curva!' Am vrut sa-i raspund , dar am simtit cum ceva se freaca de piciorul meu.

"Ah, ce dracu?" strig instinctiv, iar Connor isi da ochii peste cap.

"Este o pisica Elizabeth! Nu un monstru! Stai calma!" imi spune amuzat de reactia mea.

"Asta nu este o pisica! Asta este un sobolan chel!" ii spun nervoasa.

"Este o un sfinx! imi spune ridicand o spranceana , probabil mirat de lipsa mea de cunostinte legate de pisici. Si-a mai dat odata ochii peste cap apoi mi-a raspuns repede in asa fel incat sa fie pe intelesul meu. "Este o pisica egipteana!" am mijit ochii la el enervata.

"Ma iei de proasta?" am spus apoi fara nici-un pic de retinere am apucat sobolanul acela rupandu-i gatul si golindu-l de sange. Connor ma privea socat, de parca tocmai vazuse o baba de 90 de ani facand topless pe plajile din Miami.

"Ce dracu e cu tine?" urla acesta la mine in timp ce eu imi stergeam sangele de la gura. Corpul pisicii se afla pe jos stand langa picioarele mele. Arata intr-un fel... bizar.

"Imi era foame, iar acum nu imi mai e!" spun indiferenta insa Connor arata de parca statea sa erupa.

"Tu chiar nu ai sentimente?" ma intreaba pastrandu-si postura dura care ar fi trebuit sa ma bage in sperieti... sau nu.

"Nu chiar!" spun la fel de indiferenta.

"Esti atat de... "

"Insensibila, Aroganta, Rece, Enervanta si Sexy?" i-o iau eu inainte.

Vizibil nervos, Connor s-a intors pe varfuri urcand cu viteza scarile si intrand intr-o camera de la etaj trantind usa in urma lui. Ar trebuii sa fiu impresionata dar ...am ...cred ca am uitat sa o fac. Imi dau ochii peste cap si ma trantesc pe canapea dandu-mi ochii peste cap. Care e problema lui? E doar o pisica. Probabil sunt milioane de alte pisici identice.

De sus se auzeau niste ,,certuri" asa ca m-am dus sa vad despre ce era vorba. Enervata la culme am urcat scarile in graba si am constat ca veneau din vechiul meu atelier de arte. Glumesti nu?  Inainte nu permiteam nimanui sa intre acolo iar acum lumea isi face drum liber prin el... sau ce naiba o fi acum acolo. M-am apropiat incet de el, dar l-am auzit pe Connor cum ii spunea tipei acelea... adica ,,propietara casei" , sa iasa din camera. Am intrat total nonsalanta in camera si aproape am ramas uimita sa vad ca nimic nu se schimbase. Totul arata exact la fel ca inante. Era straniu.

Intoarcerea! ~ Klaroline Fan-FictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum