အပိုင်း ၂၉..(18+)..U+Z

3.5K 148 22
                                    

...ကလေး အဆင်ပြေရဲ့လား.....

ဘာမှမဖြစ်ဘူး..

Gulf ရဲ့ မျက်နှာမှာ အလိုမကျမူ့မျိုးကို Mewxတွေလိုက်ရသဖြင့် စိုးရိမ်သွားလေသည်..သူလုပ်လိုက်တာ ကလေးအတွက် အဆင်မပြေလို့လား.. နာများ နာသွားလို့လား တခုခု ခံစားနေရတာများလား.. အတွေးတွေနဲ့ ကမ္ဘာပျက်နေလေသည်.......

ကလေး နာနေလို့လား.. ကိုယ် တောင်းပန်ပါတယ်..
စိတ်မဆိုးနဲ့နော်....

ဘယ်သူက စိတ်ဆိုးနေတယ်ပြောလို့လည်း...

ဒါဆို ကလေး ဘာဖြစ်နေတာလဲ..ဟင် ကိုယ်ဘာလုပ်ပေးရမလဲ... ဆူပုတ်ပြီးတော့ မနေပါနဲ့ကွာနော်....

ရင်ခွင်ထဲကို နစ်ဝင်သွားအောင် ဖက်ထားသော..Gulf ဆီမှ မမျှော်လင့်ထားသော. ..စကားကိုကြားလိုက်ရလေသည်...

ကျွန်တော်လိုချင်သေးတယ်.. Phi...

ဟင်...ကလေး....ဘာပြော,.

နေပါစေတော့...Phi... ပင်ပန်းရင်လဲ အိပ်တော့....

ပြောပြောနဲ့ အိပ်မယ်လုပ်နေသော Gulf ကို လှုပ်ကာ.

ကလေး..... တကယ်ပြောနေတာလား...

ကျွန်တော်ပုံစံက...နောက်နေတဲ့ပုံပေါက်နေလို့လား...ပြီးတော့... ကျွန်တော် ကို ပျော့တော့တော့ လုပ်တာ ကျွန်တော်မကြိုက်ဘူး.. ကျွန်တော်က ယောကျာ်းလေး. ခံနိုင်အားကောင်းတာ.... Phi သိသင့်တယ်...

Mew..မှာ ပါးစပ် အဟောင်းသားပင်..Gulf နာ မည် ဆိုးသည့်အတွက်ကြောင့် မိမိစိတ်ကိုအတက်နိုင်ဆုံးထိန်းကာ...နေခဲ့သောလည်း Gulf က သူထင်သလို မဟုတ်ပဲ သူဆန္ဒ အပြည့်ဝချင်းကို မကျေမနပ်ဖြစ်နေလေသည်...
Mew မှာသဘောကျကာ ရီမိလေသည်..

ဘာရီတာလဲ Phi..လှောင်တာလား...တေည်ပြီ..အိပ်တော့မယ်...

ရင်ခွင်ထဲမှ ထွတ်ကာ.. လှည့်အိပ်မည်က Mew လက်မခံ..ပဲ ရင်ခွင်ထဲ ကို သာဆွဲထားလိုက်လေသည်....

ကိုယ်..ပျော်နေတာ ခလေးရဲ့....တကယ်တော့ ကိုယ်က ကလေးနာမှာကို စိုးရိမ်နေတာ..အရင်တခါလို ကလေးဖျားသွားမှာကို သိုးရိမ်နေတာ.....

အခု မနာတော့ဘူးလေ ပြီးတော့ ချောဆီ ရှိတယ် မဟုတ်ဘူးလား...

Mew ရီရင်နဲ့ပင်.....

မင်းဖြစ်နေလို့ (Because you are)Where stories live. Discover now