စားသောက် ဆိုင်ထဲမှ အထွတ်တွင်...
Phi..Mew ကျွန်တော် အမေ့ကို အိမ်လိုက်ပို့လိုက်အုန်းမယ်
ကလေး တယောက်ထဲလား... ကိုပါ လိုက်ခဲ့မယ်လေ..
Phi လည်း phi မေမေကို လိုက်ပို့ရမယ်လေ.. ပြီးတော့ ကျွန်တော့မေမေ ကျွန်တော်ကို ပြောစရာ တခုခု ရှိနေတယ် ထင်လို့...
အဲ့ဆို ကိုယ့်ကို ကတိတခု... ပေး..
ဘာလည်း..... ဟိုမှာ မအိပ်ဏဘူးနော် ကွန်ဒိုပဲ ပြန်အိပ်ရမယ်....
Gulf ရီလျက်...
ဟုတ်ပါပြီ.. phi ရယ် ကျွန်တော် ချက်ချင်ပြန်လာပမယ် ဟုတ်ပြီလား..
အင်း... ကားကို ဂရုတစိုက်မောင်းနော်..
ပြန်ပြီဆိုတာနဲ့ ဖုန်းဆတ်နော်..ဟုတ်ပါပြီ ဟိုမှ မေမေစောင့်နေ့ပြီ.. ကွန်ဒိုမှာပဲစောင့်နေ...
Mew ခေါင်းညိတ်ပြပြီးတာနှင့် ထွတ်သွားသော Gulf အား စိတ်မချ နိုင်ကျောပြင်ကို ငေးကာ ကြည့်နေမိသည်..
ဟဲ့..သား.. ဟိုက ပြန်လာမယ်ပြောသွားတယ်မဟုတ်လား..
Mew မေမေမှာ Mew ကျောကို ပုတ်ကာ သတိပေးလေသည်..
မိခင်ကို တွေ့သောအခါ မျက်နှာငယ်နှင့်..ဘာလည်း..လက်ထပ်ဖို့စောင့်ခိုင်းလို ဖြစ်နေတာလား....
၂နှစ် ကြီးများတောင်...မေမေတို့က သူငယ်ချင်းတွေပဲ တနှစ်လောက်လျော့ ခိုင်းကြည့်ပါလား....
Mew စကားကြောင့်ရီမိလေသည်.
Piyon က စကားတလုံးပြောပြီးရင် ပြန်အြင်တဲ့သူမဟုတ်ဘူးသားရဲ့ တလုံးဆိုတလုံးပဲ သူပေးထားတဲ့ကတိကိုလည်း ဖြတ်မဲ့သူမဟုတ်ဘူး အဲ့အချိန်ကျမှ မင်း သူ့သားကို မယူဘူးဆိုရင်တောင် ပြန်ပေးဆွဲ ပြီးပေးစားမဲ့သူမျိုး....
ဒါ...ဒါပေမဲ့....
ဒါပေမဲတွေ လုပ်မနေနဲ့.. ၂နှစ်ဆိုတာ ခနလေး.....အခု မေမေကို အိမ်ပြန်လိုက်ပို့...
မိခင်ရဲ့ စကားကို ထက် အထွန့် မတက်ရဲတော့ပေ... တကယ်လို့ ဖြစ်နိုင်မည်ဆိုလျှင် ၂နှစ်ထဲက တနှစ်လောက်.. လျော့ပေးစေချင်သည်....
YOU ARE READING
မင်းဖြစ်နေလို့ (Because you are)
Romantizmဘာဆိုဘာမှ မလိုဘူး အရေးကြီးတာ မင်းဖြစ်နေရင် ရပြီ