Cover ပုံ..
Title... သွေးရယ်ကချိုချို
Mew....နှစ်.. ၅၀၀ သက်တမ်းရှိ ဗန်ပိုင်းယား..
Gulf..အသက် ၂၀.. ဘောလုံးသမားလေး..
ကျွန်မ... Gay bar ဖွင့်ထားသူ..
#ဘာမှ လာမပြောနဲ့ အပြင်မှာမဖွင့်နိုင်လို့ ကိုယ်ဘာသာကို Fic ထဲ ဖွင့်မယ်😁😁ဘောလုံးပွဲမှာ..ဖြစ်တဲ့ပြသနာကို. မကျေနပ်လို.. သူငယ်ချင်ဖြစ်သူ No အား ပြန်ပေးဆွဲကာ.. မြိုပြင်အိမ်အပျက်ထဲကို.. Gulf အားချိန်လိုက်လေသည်..
ရန်ဖြစ်လို.. ဒဏ်ရာရပီး ကျလာတဲ့Gulf သွေးစက်တချို့.. အိမ်ပျက်ကြီးရဲ့ မြေအောက်ခန်းက အိပ်စက်နေတဲ့ ဗန်ပိုင်းယား. တကောင်ကို နိုးထလာအောင်.. လုပ်နိုင်မှန်း မသိခဲ့....
နှစ်ပေါင်းများစွာကြာအောင် အိပ်စက်နေတဲ့ သူ့ကို နိုးနိုင်စွမ်းရှိတဲ့..ဒီသွေးစက်ရဲ့ ပိုင်ရှင်ကို ရှာပုံတော် ဖွင့်မဲ့ နှစ်၅၀၀ သက်တမ်းရှိတဲ့.. Mew
သူငယ်ချင်းတွေ ကောင်းမူ့ကြောင့် မမျော်လင့်ပဲ. Gulf တယောက် Gay.Bar.ကိုရောက်လာခဲ့လေသည်.. အိမ်သာဝမှာ လူနှစ်ယောက် နမ်းနေသည်ဟုဆိုကာ. လှည်ထွတ်လာလိုက်လေသည်.. သူမသိလိုက်တာ နမ်းနေတာ မဟုတ်ပဲ သွေးသောက်နေသည်ဆိုတာ သူမသိလိုက်...
သူကို တွေ့တာတောင် အကြောက်လန့်မရှိတဲ့ ကောင်လေးကိုသူ..
ဆတ်ဖက်ချင်ရင်... တဘက်ခါ မှ စတက် Up မယ်😁😁😁အားပေးကြပါ
Cover ပုံ..
Title... ေသြးရယ္ကခ်ိဳခ်ိဳMew....ႏွစ္.. ၅၀၀ သက္တမ္းရွိ ဗန္ပိုင္းယား..
Gulf..အသက္ ၂၀.. ေဘာလုံးသမားေလး..
ကြၽန္မ... Gay bar ဖြင့္ထားသူ..
#ဘာမွ လာမေျပာနဲ႕ အျပင္မွာမဖြင့္နိုင္လို႔ ကိုယ္ဘာသာကို Fic ထဲ ဖြင့္မယ္😁😁ေဘာလုံးပြဲမွာ..ျဖစ္တဲ့ျပသနာကို. မေက်နပ္လို.. သူငယ္ခ်င္ျဖစ္သူ No အား ျပန္ေပးဆြဲကာ.. ၿမိဳျပင္အိမ္အပ်က္ထဲကို.. Gulf အားခ်ိန္လိုက္ေလသည္..
ရန္ျဖစ္လို.. ဒဏ္ရာရပီး က်လာတဲ့Gulf ေသြးစက္တခ်ိဳ႕.. အိမ္ပ်က္ႀကီးရဲ႕ ေျမေအာက္ခန္းက အိပ္စက္ေနတဲ့ ဗန္ပိုင္းယား. တေကာင္ကို နိုးထလာေအာင္.. လုပ္နိုင္မွန္း မသိခဲ့....
ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာေအာင္ အိပ္စက္ေနတဲ့ သူ႕ကို နိုးနိုင္စြမ္းရွိတဲ့..ဒီေသြးစက္ရဲ႕ ပိုင္ရွင္ကို ရွာပုံေတာ္ ဖြင့္မဲ့ ႏွစ္၅၀၀ သက္တမ္းရွိတဲ့.. Mew
သူငယ္ခ်င္းေတြ ေကာင္းမူ႕ေၾကာင့္ မေမ်ာ္လင့္ပဲ. Gulf တေယာက္ Gay.Bar.ကိုေရာက္လာခဲ့ေလသည္.. အိမ္သာဝမွာ လူႏွစ္ေယာက္ နမ္းေနသည္ဟုဆိုကာ. လွည္ထြတ္လာလိုက္ေလသည္.. သူမသိလိုက္တာ နမ္းေနတာ မဟုတ္ပဲ ေသြးေသာက္ေနသည္ဆိုတာ သူမသိလိုက္...
သူကို ေတြ႕တာေတာင္ အေၾကာက္လန့္မရွိတဲ့ ေကာင္ေလးကိုသူ..
ဆတ္ဖက္ခ်င္ရင္... တဘက္ခါ မွ စတက္ Up မယ္😁😁😁အားေပးၾကပါ
YOU ARE READING
မင်းဖြစ်နေလို့ (Because you are)
Romantizmဘာဆိုဘာမှ မလိုဘူး အရေးကြီးတာ မင်းဖြစ်နေရင် ရပြီ