"Mana adab kau babun."sindir Erynna sinis.
"Kau panas asal..eyhh perempuan ni"balas irfan bengang.
"Enough!both of you keep quiet."
sampuk pengetua sambil menggelengkan kepalanya.
Pening dengan gelagat para pelajar."Okay..Badboy harini saya nak kenalkan korang dengan our new student iaitu devil girl...diaorang akan pantau korang mulai harini." Kata Tengku Zaid
Selesai Tengku Zaid merangkap pengetua menghabiskan kata mata Badboy membulat "what!! Are you kidding us?!."
"No objection...Devil girl boleh pekenalkan diri."Kata pengetua
"Aku Tengku Hasya Melissa..Hasya je" Hasya memulakan sesi memperkenalkan diri.
"Tengku Helena Natalie...boleh panggil Helen." Sambung Helen pula.
"Tengku Erynna Evelyn...just call me Erynn aku leader Devil girl.Kami dari fantasy highschool,So please beware." Erynn mengakhiri sesi perkenalan itu dengan seulas senyuman mengejek ke arah Irfan.
Irfan hanya merengus marah lalu keluar dari bilik pengetua diikuti hempasan pintu,manakala badboy hanya mengikuti langkah ketua mereka.
"Kamu boleh ke kelas 5 Diamond ye...ini kad access masuk kelas dan kad acces locker."Kata Tengku Zaid kepada Devil girl.
Badboy pov
"Ety bengang aku,perempuan tu memang nak cabar aku...guys ready kita mulakan plan."Kata Irfan kepada Badboy."Apa plan kau."Tanya Hayyen
Mendengar sahaja pertanyaan Hayyen terus sahaja senyuman sinis terbentuk di bibir Irfan.Devil girl pov
"Aishh baru pindah sini dah kene jadi baby sitter kalu kena jaga baby takpe jugak comel ni tak,menghadap laa kita si beruk tiang tuu.. Menyakitkan hati betul." Bebel Erynna."But we must be careful dengan badboy..mesti ade je plan nak kenakan kita nanti."Pesan Hasya sekadar memberi peringatan.
"Betul tu..nak-nak pulak leader dia gaduh dengan Erynna mesti ade je plan diorang nanti."Balas Helena menyetujui apa yang dikata oleh Hasya.
"Don't worry girls dia kenakan kita sekali, Kita balas dua kali ganda..beside pengetua bagi kita kuasa nak handle diorang right..we will see."Kata Erynna sambil menjongketkan kening.
Lalu mereka menyambung langkah ke kelas..sampai sahaja mereka disana guru sudah mula mengajar.
Erynna mewakili mereka mengetuk pintu kelas lalu tadaaa pintu terbuka."Yes,may I help You girls?."Tanya seorang guru wanita dengan seulas senyuman di bibir.
"Sorry for disturbing but we are new student."Jelas Erynna sambil tersenyum nipis.
"Ouh it's okay,masuk laa"Pelawa guru wanita itu...devil girl terus masuk dan mata mereka terpandang susuk yang dikenalinya.
"Girls you may introduce yourself ouh btw my name is Sharifah Zarina you can call me Madam Ina...saya mengajar subjek inggeris."Kata Madam Ina.
"Tengku Helena Natalie just call me Helen or Helena."Helena memulakan sesi perkenalan diri.
"My name is Tengku Hasya Melissa..just Hasya." Diikuti Hasya.
"Tengku Erynna Evellyn just Erynn."
Erynna mengakhiri sesi perkenalan dengan seulas senyuman sinis di bibir."Guys any question?."Tanya Madam Ina kepada pelajar didalam kelasnya.
Sebaik sahaja Madam Ina membuka sesi soal jawab seorang pelajar lelaki mengangkat tangan.
"yes,Razaq."Sahut Madam Ina."Single?." Tanya Razaq dengan senyuman menggoda.
"Ofcourse,but not avaible..dasar buaya darat."Balas Erynna dengan senyuman manis sebelum diganti dengn wajah serius.
"Orang lain datang sekolah nak belajar bukan menggatal."Sambung Hasya dan disahut Helena
"pity you"Seisi kelas terkedu mendengar
balasan gadis cantik dihadapan mereka."Ouh btw kami dari Fantasy Highschool..Perfect ruler so please behave."Tegas suara Erynna memberi amaran keras.
"Okay Devil Girl boleh duduk behind Badboy..badboy rise your hand please."Sampuk Madam Ina ingin meredakan suasana manakala Razaq sudah terduduk sebaik sahaja diperli habis-habisan oleh Devil girl.
Badboy pula dengan malasnya mengangkat tangan mereka sambil menguap.
"You may sit masa saya dah habis." Kata Madam Ina lalu mengemaskan barang-barangnya.
Sebaik sahaja Madam Ina keluar,kelas mula bergema dengan suara penghuninya
*dum!*
Bunyi meja guru dihentak membuatkan semua pelajar terkaku.
"Quiet!!!kau ingat ni pasar ke."Tengking Hasya kuat."Entahnyaa nak bercakap pon agak-agaklaa malu sikit dengan budak kelas lain..nama je kelas depan tapi perangai hampeh."Sindir Helena pulak.
"Remember! we are school ruler."Kata Erynna dengan senyuman sinis tidak lekang dari bibirnya.
"Kau ingat aku takut" Sampuk Irfan dengan senyuman mengejek.
"Ouh really? We will see boys."Balas Erynna selamba.
Suasana tegang itu terhenti apabila seorang guru masuk.
Devil girl berjalan menuju ke tempat mereka dan mereka menyambung pembelajaran hingga waktu pulang.Sorry chapter ni pendek je😢wana kehabisan idea.
Stay tune💕#wanacreation
YOU ARE READING
Highschool (Slow Update)
Teen FictionBadboy terkenal dengan sifat nakal,membuli dan each other sehingga mereka digeruni oleh semua pelajar...sampailah hadir pengawas itu..highschool ruler or devil girl yng terkenal dengan sifat kejam mereka dalam melaksanakan hukuman..tanpa sedar merek...