vingt-sept

1.4K 80 20
                                    


PRYWATNA ROZMOWA
timbucktu [timothée]
leo grande [leo]

timbucktu
kurwa nie uwierzysz

leo grande
czyli w końcu postanowiłeś
zagłębić się w świat teorii 
spiskowych 
jak to jest stary

timbucktu
catalina siedzi obok mnie 
i jesteśmy w samolocie 
do grecji

leo grande
okej, to nie jest teoria 
spiskowa, ale tu cudownie 
KURWA CZEKAJ CHWILĘ 
CATALINA 
SPOTKAŁES HĄ?!1?1 
O MÓJ BOŻE 
CO SIĘ STAŁO

timbucktu
no cóż, odsłoniła ściankę, 
zobaczyła, że to ja i znowu 
ją zamknęła

leo grande
DZIWKO SKSKSKKS 

timbucktu
WIEM!! CO MAM ZROBIĆ 
DLACZEGO ONA MNIE 
NIENAWIDZI 
CZY NIE POWINNA SIĘ 
CIESZYĆ CZY COŚ

leo grande
może to przez to, że 
ma chłopaka haha

timbucktu

leo grande och, zrobię to kurwa, jeśli nie zakochacie się przez ten samotny weekend w willi 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

leo grande 
och, zrobię to kurwa, jeśli 
nie zakochacie się przez 
ten samotny weekend 
w willi 

timbucktu
odpieprz się z tą twoją 
miłosną gadką

leo grande

NIGDY czekaj, jakim cudem do mnie piszesz?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

NIGDY 
czekaj, jakim cudem do 
mnie piszesz?

timbucktu
jest 2018, w samolocie jest wifi

leo grande
och, fajnie

timbucktu
ugh, naprawdę zaraz to 
zrobię

leo grande
nie możesz wyskoczyć 
z samolotu, okien nie da 
się otwierać kumplu 
lmao ale jestem zabawny 
czekaj co zrobisz 
o mój boże tim 
CO TY ROBISZ



☁️



                 Tim zapukał w ściankę, a jego serce biło naprawdę bardzo mocno, choć nie wiedział dlaczego. Pamiętał, kiedy ostatnio się tak czuł. Miał osiem lat i był jeszcze bardziej kościsty niż teraz. Chciał przytulić Lilę Howard, ale ona zaczęła krzyczeć i uciekła ze swoimi przyjaciółkami. To zdecydowanie nie było niedawno, ale właśnie od tamtej pory zaczął udawać, że nie ma uczuć.

Usłyszał szmer po drugiej stornie, aż w końcu ścianka dzieląca ich zniknęła, a zza niej ukazała się uroczo wyglądająca Lina z potarganymi włosami. Gdy ją zobaczył, jego serce niemalże wyskoczyło z klatki piersiowej w sposób, którego każdy zawodowy łyżwiarz by pozazdrościł.

— Cześć. — Odetchnął, nie wiedząc, co powiedzieć. Timmy zaczął bawić się swoimi dłońmi, gdy nerwy przejęły nad nim kontrolę.

— Cześć. — Lina odwzajemniła uśmiech.

Zabrakło mu tchu w piersiach — nie był przygotowany na to, jak uroczo wyglądała dziewczyna.

— C-chcesz posłuchać muzyki? — spytał cicho i podał słuchawkę do zaspanej dziewczyny.

Coś w sposobie, w jaki uśmiechnęła się leniwo i usiadła wygodniej sprawiło, że Tim chciał ją trzymać oraz głaskać po włosach, dopóki nie zaśnie. Przygryzł wnętrze policzka, by pozbyć się tego uczucia.

— Właściwie to chciałam pospać — wymamrotała.

Lina naprawdę starała się udawać, że chłopak był jej obojętny. Zamierzała samotnie spędzić weekend w Grecji. Może znalazłaby sobie jakiegoś miłego europejczyka, jak to powiedział Tom, ale z Timmym nie opuszczającym jej głowy, to wydawało się niemożliwe.

Tim powoli obniżył dłoń i niezręcznie się zaśmiał. Zanim zdążył wyjąkać jakąś nerwową odpowiedź, Lina cicho westchnęła.

— właściwie to... — Jego głowa się uniosła, a Lina miała przeczucie, że Liv ją za to znienawidzi.

Całkowicie zsunęła ściankę, poprawiła swoją pozycję i włożyła słuchawkę do ucha, pozwalając powolnej muzyce ją uspokoić. Gdy pochyliła się bliżej niego, jej powieki opadły.

— Jesteś urocza, gdy jesteś śpiąca — wymamrotał, zaskoczony, że w ogóle go usłyszała, gdy cicho zachichotała.

— Jesteś uroczy, gdy jesteś cicho — zażartowała, dotrzymując swojego słowa o śnie. Zanim się zorientowała, pod wpływem spokojnej muzyki i ciepła Tima, jej głowa opadła na jego ramię, a do uszu chłopaka dobiegło ciche pochrapywanie.

Tim delikatnie przebiegł dłonią po jej palcach, śledząc dotykiem jej opuszki palców i czując, jak jego serce bije we wręcz szaleńczym rytmie. Uśmiechając się sam do siebie, pomyślał, że jest najpiękniejszą dziewczyną na całym świecie. Gdy opierał swoją głowę o tą jej, nigdy nie czuł się aż tak szczęśliwy. Nie wiedział, co to było, ale—

O mój Boże. Szeroko otworzył oczy.

Aż do teraz nie zdawał sobie z tego sprawy, ale wow, naprawdę bardzo ją lubił. Timmy nie mógł nie nienawidzić tego, jak się czuł, ale w tym samym czasie nadal ją kochać. Otworzył oczy jeszcze szerzej.

Kochać?

Timmy popatrzył na nią, a ona wtuliła głowę jeszcze bardziej w jego ramię.

Tak, pomyślał. To może być miłość.

AMOUR ━ TIMOTHÉE CHALAMETOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz