RZECZYWISTOŚĆ
Catalina nigdy wcześniej w swoim życiu nie była w nikim aż tak niesamowicie zakochana, jak teraz. Nieważne, jak bardzo starała się ignorować nigdy niekończące się motylki w brzuchu lub przyspieszone bicie jej serca, to ciągle się powtarzało. Powtarzało się zawsze, gdy zerkała na Timothéego, który również na nią patrzył, a jego oczy były tak łatwe do pokochania.
Czuła się tak, gdy próbowali ułożyć łódź w poprawną stronę. Para nie mogła przestać chichotać, gdy zdołali wejść z powrotem do niej, przy okazji wydając dźwięki, które rozbawiłyby każdego. Lina czuła prawdziwe szczęście, gdy spacerowali po ulicach wioski, przymierzając biżuterię i ładne ubrania. Jej serce przyspieszyło, gdy usłyszała śmiech Timmy'ego, który założył różową perukę. Gdy nadeszła noc, a oni tańczyli na brukowych ulicach do starej muzyki i w przygaszonym świetle, Lina nie mogła się powstrzymać.
Miała dość prób, by się w nim nie zakochać. Powstrzymywania się od kochania tylko dlatego, że bała się bycia zranioną jeszcze bardziej niż złamanego serca.
Więc kiedy Timmy ujął jej dłoń, by obrócić ją w rytm żywej muzyki, zrobiła to. Catalina White się zakochała.
I tak samo, jak ona, Timothée miał ten sam problem.
Pomimo wszelkich wysiłków włożonych w ukrycie tych wszystkich uczuć, one wypływały na powierzchnię za każdym razem, gdy tylko na niego patrzyła. Było coś w tym, jak wiele życia kryły jej brązowe oczy. Coś w tym, jak jej uśmiech potrafił rozjaśnić cały pokój. Energia, jaką w sobie miała, zapierała mu dech w piersiach, a Timmy napawał się tym wszystkim.
Czuł się tak, kiedy biegli po górze do wioski. Z zachwytem obserwował, jak jej kwiecista sukienka powiewa za nią w taką gracją i elegancją, że jego żołądek przekręcał się trzysta razy w ciągu sekundy. To uczucie nie zniknęło, gdy Catalina nagle pisnęła na widok rodzimych mieszkańców tańczących w samym sercu wioski. Wtedy wiedział, że to koniec.
Wiedział, że nie było już sensu udawać, iż nic nie czuje. Więc, gdy przyciągnął ciało Liny bliżej siebie i zaciągnął się znajomym zapachem domu, podczas ich tańca, Timothée Chalamet się zakochał.
CZYTASZ
AMOUR ━ TIMOTHÉE CHALAMET
Fanfiction❝ ━ wiesz co? możesz mnie pobić-co do cholery? powiedziałam mnie pobić, a nie mnie pocałować. ━ właśnie to zrobiłem. to mój ruch obronny. ❞ ━ w którym niepoprawna romantyczka zakochuje się w łamaczu serc © starryeyedsweetheart | 2020