list czternasty

113 44 153
                                    

Kohani rodzice!

Dzisiaj jest piontek a piontki są troche dobrzylakowe a troche niedobrzylakowe no nie?

Już jutro bedzie ślub Karoliny Marianny Kasi i Soczka i nie moge sie doczekac bo to bedzie najlepszy slub w rzyciu no nie?

A ja nadal nie mam osoby toważyszącej i jestem smótny bo Kajtek ma i te niedobrzylaki tu mam na myśli tych morskich ZDRAJCÓF mają i jest mi smótno no bo kurka rurka jak to morzliwe że ja nie?

A Karolina Marianna Kasia nadal nie ma monetuw i nie bedzie miała sukni bo nie możemy jej kupić. Ona też jest smótna no nie?

Kajtek mówi ze musimy zrobić zbiurke monetuw ale kurka rurka nie umiem robić takich zbiurkuw. Kajtek też jest smótny no nie?

Ale druchny chyba jeszcze nie wiedza ale jak zobaczą Karoline Marianne Kasie bez sukni to też bedą smótne no nie?

Kurka rurka dlaczego rzycie jest takie smótne?

Ale chociaż druchny mają te czarno białe kiecki w paski z zielonymi wstąrzkami to może porzyczą dla Karoliny Marianny Kasi jedną?

Ten kurka rurka niedobrzylak i głuptak jednen Czartowy Czarek mówi że Soczkowi trzeba kupić garnitóra. Głuptak no nie?

Soczkowi wcale nie jest potżebna żadna garnitóra a Kajtek mówi że na ślub mu może porzyczyc majtki w minionki.

Lubie tego Kajtka a wy? Musze poznac te jego Marianne bo pewnie jest kurka rurka przefajna no nie? Podobno chce załatwić tego niedobrzylaka Czarka.

Dzisiaj jeszcze porwała mi sie skarpeta wiec cały dzień chodziłem bez niej ale nie wiem ktura to czy prawa czy lewa czy jakaś środkowa. Niedobrzylak z niej kurka rurka no nie?

Zaprosiliśmy też mojego, znaczy się naszego wychowawce. Poprosiłem go żeby był organistą razem z Czartowym Czarkiem bo lepiej mieć go na okó no nie?

Dobrze że chociaż ten zlomiasty telefon się kurka rurka naprawił i Soczek znowó może pisać esemesy ale i tak listy są lepsze od esemesuw no nie?

Musze za rok wrócić na obuz bo to najlepszy obuz w rzyciu! Najdobrzylakowy no nie?

Przesyłam wam jeszcze sierpniowy aromat. Tak naprawdę to tylko ta skarpeta, która mi się rozerwala, ale możecie udawać, że to przecież sierpniowy aromat, prawda? To tak pięknie brzmi! Tak jakoś letnio, a ja kocham lato i cherbatę no i was też ale porwanych skarpet już nie!

Ślub Soczka i Karoliny Marianny Kasi będzie najdobrzylakowym ślubem w rzyciu no ba
Wiktor

sierpniowy aromat ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz