Kohani rodzice (Soczek powiedział mi, że jego niedobrzylakowy zlomiasty telefon mówi że się pisze kochani ale to nieprawda no f końcu junta nie ufamy takim farfoclom jak te okropniaste telefony no nie?)!
Dzisiaj jest sobota najdobrzylakowy dzień w rzyciu no nie?
I dzisiaj też pływaliśmy ludkami! Było przefajnie kurka rurka i dostaliśmy takie pompowańce i je musieliśmy założyć kurka rurka.
No i kurka rurka nie wiem czy się ten Tymek oświadczył czy nie no bo muj, znaczy się nasz wychowawca go pżydzielił do innej grupy kurka rurka i nie mogliśmy pogadać ale jeszcze z nim pogadam no bo f końcu jesteśmy kómplami no nie?
Nie dostałem już rzadnego listó a szkoda. Chciałbym jeszcze bo dostawanie listuw jest najobrzylakowe no nie? Myślicie że dostane jeszcze jakiegoś?
No i wy mi nie pzysłaliscie listó... Nawet tego brudnego czy pogniecionego czy miłosnego czy z organami...Kurka rurka...
Nie będzie też trunkowego slubu. Szkoda bo to koniec obozó a powinno być fajnie jak się kończy obuz no nie?
I kurka rurka teraz z Soczkiem i Karoliną Marianną Kasią sie obrarzamy na tego okropnego pierdzielonego Czarka za tego motyla. No bo nadal nie wiem jak on kurka rurka wogule mugl jak ti morzliwe?
A właśnie jak u motyla? Mam nadzieje ze go nie oddaliście jakimś Czarkom ale nie wiem bo mi f końcu o tym nie napiszecie no nie?
Teraz jak to pisze to pada deszcz i niebo się tak swieci i jest strasznie ładnie no nie? Ja koham deszcz f końcu pada no nie?
I f końcu będe organistą no bo kurka rurka ten niedobrzylak wygrał ze mną w kapier pamień norzyce no kurka rurka no nie? Nie wiem jak to wogule morzliwe on pewnie oszukuje jak myślicie?
No i szkoda ze nie będzie kurka rurka tego trujkowego slubu szkoda.
Przesyłam wam jeszcze sierpniowy aromat. Tak naprawdę to tylko ten rozpompowany pompowaniec, który zabrałem z łudkuf, ale możecie udawać, że to przecież sierpniowy aromat, prawda? To tak pięknie brzmi! Tak jakoś letnio, a ja kocham lato i cherbatę no i deszcz!
Kurka rurka chyba zapomiałem napisać jak bardzo jestem smótny
Wiktor
CZYTASZ
sierpniowy aromat ✓
Short Story"przesyłam wam jeszcze sierpniowy aromat. tak naprawdę to tylko kilka kamyków, które znalazłem przy naszym domku, ale możecie udawać, że to przecież sierpniowy aromat, prawda? to tak pięknie brzmi! tak jakoś letnio, a ja kocham lato i cherbatę, no i...