"Styx aşkına,Kronos iki melez yapmış"diye tanrılar konseyine girdi Hermes.Zeus"Sen ne diyorsun Hermes? Kronos Tartarus'un en derinlerinde.Bu imkansız"dedi şaşırmış bir halde
Poseidon "Hey Zeus baksana, iki kardeşimiz oldu."dedi alay edercesine.
"Eğlenme vakti değil. Bu kızlar veya oğlanlar veya ikisi de başımıza ya büyük bir bela getirecek ya da büyük bir kahramanlık yapacak"dedi Apollon.
Herkes onun böyle ciddi bir şekilde konuştuğunu görünce şaşırdı. Apollon çoğunlukla herşeyin olumlu tarafına bakardı ve herkesin ciddiyetini bozmaya çalışırdı. Ama Apollon bile ciddi olduysa bu kız veya oğlan başlarına bela olabilirdi. Herkes aralarında konuşmaya başladı ancak zeka ve bilgelik tanrıçası Athena herkesi susturdu.
"Hey!Herkes lanet çenesini kapatabilir mi?"dedi.
Herkes susup ona baktı.
Athena derin bir nefes verdi ve sözüne devam etti.
"Böylesi daha iyi. Hermes,öncelikle bu melezler kaç yaşında,nerede kalıyor,cinsiyeti, bunları hemen bana öğrenip gel. Apollon sen at arabanla yüksekte uçarak melezi gözekle. Bende burada meleze ne yapmamız gerekiyor diye düşünceğim. Artemis benimle gel. Hadi herkes iş başına hadi!"dedi yüksek sesle.
Herkes böyle durumlarda Athena'nın son sözü söylediğini bilirdi.
Aradan bir onlara göre kısa,ölümlülere göre uzun bir süre geçti. Hermes içeri girip Athena'nın yanına gitti.
Athena fırtına grisi gözlerini kardeşi Hermes'e çevirdi.
Sert sayılabilecek bir ses tonuyla"Ne öğrendin Hermes?"diye sordu.
Hermes"Bir kız bir oğlan ,adları Aurora Elixir Stewart ve Alcander Endre Stewart ,17 yaşındalar. Onlar anneleri Alice adlı bir kadınla yaşıyor. Peki siz yapacak birşeyler bulabildiniz mi?"dedi.
Artemis gece karası saçlarını arkasına atıp konuştu "Athena evlerine gidecek kadının ve melezlerim hafızasını silip melezi Melez Kampının olduğu ormana bırakacak. Orada onları bulurlar."dedi.
Hermes anlamamışçasına yüzünü buruşturdu "Peki ya neden büyü tanrıçası Hekate değilde Athena?"diye sordu iki kız kardeşine.
Athena "Aslında haklısın Hermes. Sana hak vereceğimi düşünmezdim ama herneyse. Bu görevi Hekate'ye vermek daha mantıklı olurdu."dedi. Sonra ileride duran bir kıza bağırdı "Hebe!Bana Hekate'yi çağır tatlım"
Hebe adlı kız beyaz elbisesinin eteklerini tutup büyü tanrıçasını çağırmaya gitti.
Siyah elbiseli bir kadın az sonra içeri girdi. Athena'nın yanına yaklaştı ve "Sanırım yine bana işiniz düştü. Dinliyorum Athena."dedi.
Athena'nın arkasındaki Artemis göz devirdi. Athena"Kronos melezinin ve yanındaki kadının hafızasını silmeni ve melezleri Melez Kampının olduğu ormana bırakmanı istiyoruz."dedi.
Hekate"Bu işi yaparım ama," eliyle güç tanrısı Herakles'i gösterdi. "Onunla bir gece karşılığında"dedi
Athena aklına gelen fikirle sırıttı. Hekate'ye "Peki,istediğin gibi olsun. Ama önce görev. Sadece ismini bilsin yeter"dedi.
Hekate isteği kabul edilince gülümsedi. " Iyi günler o halde"dedi ve Olympos'tan indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos İkizleri |Pjo Fanfiction|
Fanfiction●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Zaman Titanı,Titanların Kralı Kronos'un melez ikizleri olsaydı ne olurdu? Ögreneceksiniz... ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●