-Romantik sahne yaptım hadi yine iyisiniz-
/Aurora Elixir Stewart/Gülümseyerek "Hmm,neden olmasın?"dedim.
Kolunu uzattı ve bende koluna girdim. Beraber girişe geldik. Girişteki adam çatallı diliyle tıslayarak "Şeref verdiniz efendim"dedi.
Mırıldanarak "Tabi sizde olmadığı için biz veriyoruz"dedim.
İçeri girdik ve bir masaya ekiple oturduk. Gelen hiç birşeyi yemedik ve içmedik. Çünkü buradakilere güven olmazdı. Luke birden duraksayıp "Oradaki babam ve Zeus mu?"dedi. Thalia da"Evet yanlarındakiler de Hekate,Athena,Hephaistos,Poseidon ve Hera"dedi.
Hassiktir! Tanrıların burada ne işi var?
Hermes bizi görünce muzipçe sırıttı ve diğerlerine döndü.
Annabeth"Ne yapacağımıza bakmaya gelmişlerdir." dedi.
Omuz silktim ve onlara doğru eğildim.
"Arkadaşlar,ne yapacağız"dedim.Thalia"Ortama karışmak lâzım.Luke kalk,dans edelim"dedi.
Luke göz devirip ayağa kalktı ve Thalia'nın onu dans pistine götürmesine izin verdi.
Percy Annabeth'e bakıp "Benimle dans edermisin Bilge Kız?"dedi. Annabeth"Elbette Yosun Kafa"dedi. Onlar gittikten 5 dakika sonra Lora ve Lucas'ta gitti. Masada birtek Leo ve ben kalmıştık.
Leo tereddütle ayağa kalktı ve "Eee,şey, dans etmek ister misin?"deyip elini uzattı.
Elini tutup "Evet,isterim"dedim sesimdeki heyecana engel olamayarak.
Birlikte dans pistine gittik. Yavaşça belimden kavradı ve müziğe uygun bir şekilde dans etmeye başladık. Aradan birkaç uzun dakika geçti ve şarkı bitti. Herkes tekrar masalarına döndüğünde Tanrı Hephaistos'un bana gülümsediğinı gördüm.
Dikkatinizi çekerim ki bir "Tanrı" diyorum! Resmen Hephaistos bana gülümsedi amk!
Gözlerimi büyüyüp bizimkilerin yanına oturdum. Birden bire Annabeth bize yaklaşıp fısıldadı.
"Calypso şuan görüş alanımda ne yapıyoruz?"dedi.
Ve eliyle içecek masasını gösterdi gizlice...
Hain orada duruyordu. Ona küfretmek için kendimi tutup bizimkilere baktım.
"Şimdi,Calypso içimizden kimi daha çok seviyor?"dedi.Luke"Hmm,bence Leo"dedi.
"Bingo! Leo gidip onu gizli bir yere götüreceksin,Anna? Şapkan yanında mı?"dedim.
Annabeth"Evet,elbette yanımda"dedi.
Başımı sallayıp devam ettim. "Anna,sen görünmez olup onu bayıltacaksın,Lora sen onu görünmez yapıp uçuracaksın"dedim.
Lucas bana inanmaz bir şekilde bakıp "Athena çocuğu olma ihtimalin?"dedi.
"Lucas,unutma ki ben onun halasıyım. Ne demişler,kız halaya oğlan dayıya çekermiş"dedim ve gülümsedim "Hadi herkes iş başına"
Herkes dağıldı ve görev başladı...
VATANA MİLLETE HAYIRLI UĞURLU OLSUN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos İkizleri |Pjo Fanfiction|
Fiksi Penggemar●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Zaman Titanı,Titanların Kralı Kronos'un melez ikizleri olsaydı ne olurdu? Ögreneceksiniz... ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●