Medya: 4'lümüzün Arkadaşlık Bileklikleri
/Aurora Elixir Steward/
Ağlamaya devam ediyordum ki kapı çaldı. Gözyaşlarımı sildim ve kapıyı açtım.
Kızlardı...
Lora"Ay kıyamam kızım, ağlamışsın sen"dedi ve bana sarıldı.
Kapıyı kapatan Aria ve Lili de sarıldı.
Aria" Ağlama kız değmez senin o güzel gözyaşlarına"dedi.
Lilian" Onun bunun çocuğu"dedi.
Onlarla tanışalı bir-iki gün olmuştu ama onlara çok güveniyordum. Kardeşim gibi olmuşlardı.
Lilian mp3' ünü çıkardı ve Aria'nın yanında getirdiği kolona bağladı.
Bunları ne zaman getirdi bunlar?
Lora"Bu akşam sende kalıyoruz ve dertleşiyoruz. Tamam mı kanka? " dedi.
Gözlerim dolu bir hâlde gülümseyerek" Elbette, kulübemin kapısı size her zaman açık"dedim.
Kızlar sonunda mp3'ü bağlamışlardı.
Lora " Önce gidip yiyecek birşeyler araklayalım. Sonra giyinelim"dedi.
Aria ve Lili 'biz yapmayız'dercesine bir bakış attılar.
"İyi,biz gideriz dimi Rora?"dedi Lora
"Elbette kanka,hadi gidelim"dedim.
Kulübeden çıktık. Tanrılara şükür ki kimseler yoktu. Herkes partideydi.
◇◇◇◇Leo Valdez◇◇◇◇
Ben kulübeme gittikten yaklaşık 10 dakika sonra Lora ve Elixir kulübeden çıkıp gazinodan yiyecek konulan tabaklardan aldılar ve tekrar kulübeye döndüler.
Kesin kızlar gecesi yapıyorlar...
/Aurora Elixir Steward/
Yiyecekleri alıp kulübeye döndük. Onları masanın üzerine koyup üzerimize şortlu takımlarımızı giydik.
Makyajlarımızı silip saçlarımızı çözdük.Benim yatağıma oturduk. Sabaha kadar oturup konuştuk, bazen ağladık,bazen güldük...
Bir ara Aria 4'lü arkadaşlık bilekliği çıkarıp bize ve kendine taktı.
Bu kızları seviyorum ♥
Bölüm Sonu...
Tüm güzel fotoğraflar için kalbim_zeykeryagcan3 'a teşekkür etmek istiyorum.
Sizce gelecek bölümde ne olacak?
Aurora&Loralyn&Lilian&Aria arkadaşlığı hakkında düşünceleriniz neler?
Neyse sizi seviom ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos İkizleri |Pjo Fanfiction|
Fanfiction●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Zaman Titanı,Titanların Kralı Kronos'un melez ikizleri olsaydı ne olurdu? Ögreneceksiniz... ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●