5.Bölüm

2 0 0
                                    

Final yaklaşıyor...

Medya-Çağla

Koskocaman köşk sessizliğe bürünmüştü.Cankat ailesi bir restoranda yemek yerken Aylin köşkü dolanıyordu.Bu gece o da eğlenecekti.Mutfağı karıştırırken kenarda duran rakı dikkatini çekti."Pahalı bir şeye benziyor"dedi sırıtarak.Rakıyı eline aldı.Masada otururken bir yandan ailesini,bir yandan intikamı düşünerek rakıyı içmeye koyuldu.

O kadar içmişti ki,artık başı dönüyordu.O sırada kapının ağzında duran Ayaz'ı farketti."Vaay"dedi baygın bakışlarla Ayaz'a bakarak."Ayaz Cankattan ne kadar nefret ediyorsam,hayali belirdi önümde"Ayaz o sırada şaşkın şaşkın karşısındaki kıza bakıyordu."Aylin?"dedi şaşkın bir şekilde."Sen hayalsin,biliyorum"dedi Aylin sesini yükselterek."Beni hayallerinde mi görüyorsun?"dedi Ayaz çapkın bir sırıtışla.

"Senden nefret ediyorum"dedi Aylin konuşmasına devam ederek."Senden,annenden,babandan,hepinizden nefret ediyorum!Pisliksiniz!Siz benim annemi,babamı öldürdünüz!"dedi daha da bağırarak.Ayaz Aylin'e doğru adım atmaya başlarken konuştu."Ya ailem aileni öldürmemiş olsaydı?Ve sen benimle karşılaşsaydın?Nolurdu o zaman?"

Aylin sarhoş haliyle ne dediğini bilmeden konuşmasına devam etti."Belki de seni severdim o zaman"dedi buruk bir gülümsemeyle."Belki de aşık olurduk birbirimize"Daha sonra kaşları çatıldı Aylin'in."Ama bu imkansız!"diyerek ayağa kalktı.O sırada sendeledi,tam düşecekken Ayaz Aylin'i belinden tutarak kendisine doğru çekti."Leş gibi kokuyorsun"dedi suratını ekşilterek."Teşekkür ederim"dedi Aylin onun gözlerinin içine bakarken."İltifat etmedim"

"Gözlerin çok güzel"dedi Aylin hâlâ Ayaz'ın gözlerinin içine bakmaya devam ederken.Ayaz "Öyle mi?"dedi imalı bir şekilde."Seni odana götüreyim mi?"diye sordu Ayaz.Aylin kendini geri çekerek "Ben giderim"dedi."Ben yine de götüreyim"diyerek Aylin'i kucağına aldı.Aylin diretmedi ve kendisini genç adamın kollarına bıraktı.

Ayaz kendi odasının kapısını açtı ve Aylin'i kendi yatağında yatırdı.Ayaz gömleğini çıkarmaya başlarken Aylin baygın bakışlarla ona bakıyordu."Napıyorsun?"diye sordu gittikce kısılan sesiyle."Çok beğeneceğin şeyler"dedi Ayaz sırıtarak.

~~~~

Aylin gözlerini açtığında yumşak bir yatakda uzanıyordu.Gerindiği sırada elinin bir bedene çarpmasıyla irkildi.Hızla fırlamak istediğinde üzerinde neredeyse hiç bir şeyin olmadığını farketti.Aklını kaçıracak gibiydi.Ne ara Ayaz'ın yatağına gelmişti?Ayaz da yanında çıplak bir şekilde uzanıyordu.Aylin "Hayır.Hayır"dedi kısık bir sesle.Aklına gelenler başına gelmiş olamazdı.Aylin böyle bir şeyi yapamazdı.Boynu,her yeri ağrıyordu.

Hızla yerdeki kıyafetlerine doğru uzandı ve kıyafetleri üzerine geçirdi."Hayır"diye sayıklayıp duruyordu.Böyle bir şey olması imkansızdı."Pislik,kalk!"dedi aniden Ayaz'a vurmaya başlayarak.Ayaz ani bir şekilde kalktı ve tepesinde dikilen kıza baktı.Sırıttı."Günaydın sevgilim"

Aylin daha da hiddetlendi."Ne sevgilimi ya?!Bana doğruları söyleyeceksin!Dün gece ne oldu?!"Ayaz keyifle sırıttı."Çok güzel şeyler oldu sevgilim"Aylin aklını kaçırmak üzereydi.Hızla kapıyı açtığı sırada Zeynep hanımla burun buruna geldi."Orospu!"diyerek Zeynep hanım Aylin'in suratına tokat çarptı.Aylin'in gözleri doldu.Bunları hakedecek hiç bir şey yapmamışdı oysa.

"Sen ne tür bir pisliksin?!Hemen burayı terkediceksin!"diye bağırdı.Ayaz o sırada bir şey demiyor,sadece olanları seyrediyordu.Sese Orhan bey,Levent ve Çağla da gelmişti."Noluyor?!"dedi Orhan bey gür bir sesle."Bu fahişe dün gece bizim yokluğumuzdan fırsat bularak oğlumuzun aklını çelmiş!"

Çağla şaşkınlıkla eliyle ağzını kaparken,Levent şok olmuş bir şekilde Aylin'e bakıyordu.Cidden bu kız bu kadar ileri gitmiş olabilir miydi?

"Hemen defol!"diye Orhan bey bağırdı.Aylin ağlayarak oradan uzaklaştı.Eve kendini hızla atarak eşyalarını toparlamaya koyuldu.Her şey bitmişdi!Bunları bile bile burada kalmazdı!Her gün ona bir fahişeymiş gibi bakmalarını istemiyordu!

Elinde valiziyle köşkü terkederken pencereden ona bakan Ayaz'a kaydı gözleri.Sinirle baktı mavi gözlere."Sana bunun bedelini fena ödeteceğim Ayaz Cankat!"

Köşkü taradı gözleri.Zeynep hanım sinsi bir gülümsemeyle bakıyordu Aylin'e.Daha sonra içeriye geçti Zeynep hanım.Aylin dolan gözlerini umursamadan konuştu kendi kendine."Ben elbet geri döneceğim.Bu sadece yakında kopacak olan bir fırtınanın habercisi!O zaman korkun benden!"

Aylin çekip giderken,Cankat ailesi kurtulduğunu düşünmüştü.Oysa onlar için fırtına şimdi kopacaktı.

Ben Tek Siz HepinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin