Medya-Levent
Aylin daha uykusunu alamamışken kapının tıklanmasıyla "Of,noluyor be?!"diye bağırarak yatağından kalktı.Sızlanarak kapıyı açtı.Karşısında orta yaşlarda bir kadın duruyordu."İlk günden işe geç kalmak istiyorsun anlaşılan"dedi kadın Aylin'i tersleyerek."Ne saçmalıyorsun be?Ne istiyorsun sabah sabah?"
"Orhan bey seni uyandırmamı söyledi bana"Elindeki hizmetçi kostümü olan poşeti Aylin'e uzatarak "Bunları da giy"dedi.Aylin poşetin içine baktı ve derin bir nefes aldı."Tamam"dedi ve kadına öyle bir bakış atmak zorunda kaldı ki,kadın mecbur kapının önünden çekip gitti."Oyun başlasın bakalım Orhan Cankat"
Aylin kıyafetini giydikden sonra köşke girdi.Zeynep hanım alayla ona bakarak "Oo.Sonunda kendini bulmuşsun"dedi."Şimdi hemen git odamı temizle"dedi sert bir şekilde."Peki"diyerek Aylin merdivenlerden yukarıya çıktı.
Odaya girdi.Zeynep hanım'ın odası gerçekten de çok şıkdı."Şeytanın odası burası demek"dedi Aylin odayı süzerek.Gardolabı açtı ve kıyafetlere baktı."Şeytan meytan ama zevkli be"dedi kendi kendine."E o zaman eğlenelim"diyerek gardolabdaki tüm kıyafetleri teker teker çıkardı ve hepsini bir çöp gibi yere attı.Yatağı da tamamen dağıttı."Oh be."dedi nefesini dışarıya vererek."Güzel oldu he"
Odadan çıktı ve mutfağa indi."Yardım edeyim mi sana?"diye sordu şirin bir şekilde hizmetçi kadına."Olur.Ben de zaten şimdi Levent beyin odasını temizlemek için yukarıya çıkacaktım"dedi hizmetçi kadın.Aylin'in kaşları çatıldı.Merakla "Levent bey kim?"diye sordu."Orhan bey'in yeğeni"
"E nerde?Ben onu bu gün hiç görmedim"dedi Aylin meraklı bir şekilde."Levent bey erkenden çıktı.Çok önemli bir işi varmış"Aylin daha fazla soru sormadan "E o zaman sen yemekleri yap,ben de bir Levent bey'in odasını temizleyeyim"dedi.Hizmetçi kadın da onayladıktan sonra Aylin Levent bey'in odasının neresi olduğunu öğrenerek tekrardan yukarıya çıktı.
Odaya girdiğinde sade oda onun şaşırmasına neden oldu.Yani Levent bey abartılı şeylerden hoşlanmıyordu.Normal,sıradan bir odaydı.Oda aslında olduğunca temizdi.Sadece bir tek yatak dağınıktı.Aylin etrafa göz attığında küçük çerçevedeki fotoğraf dikkatini çekti.Küçük bir oğlan çocuğu,bir yanında annesi,diğer yanında babası duruyordu.Çok mutluydu.Daha sonra kaşları çatıldı.Peki,Levent'in anne ve babası neredeydi?
O sırada kapı açıldı ve içeriye Aylin'in ilk kez gördüğü bir adam girdi.Önce şaşkınlıkla Aylin'e baktı,daha sonra elindeki çerçeveye sabitledi bakışlarını.Bakışları sertleşti."Bırak onu!"diyerek Aylin'in üzerine yürüdü, Aylin korkarak geri geri adımladığında çerçeve az kalsın elinden düşecekdi.
Fotoğrafı Aylin'in elinden çekip aldı."Bir daha asla buna dokunmayacaksın"dedi kesin bir dille.'Tamam' anlamında kafasını salladı Aylin.Bakışlarından gerçekten de çok korkmuşdu."Ne işin var benim odamda?"deminki ses tonunun aksine daha nazik bir ses tonu kullanmışdı Levent bey."Ben odanızı temizlemek için gelmişdim"
"Benim odamı hep Gözde abla temizlerdi.Şimdi neden sen temizliyorsun?"Gözde abla dediği kadın demin mutfaktaki kadındı anlaşılan."Onun mutfakta işi vardı"dedi Aylin.İlk kez birisinden ürktüğünü hissediyordu."İyi.Çabuk ol"diyerek odadan çıktı."Çabuk olmuş"dedi söylenerek Aylin.Daha sonra bakışları fotoğrafa kaydı."Fotoğrafı da yedik sanki"dedi söylenerek ve yatağı toparlamaya koyuldu.
Tam odayı toplamayı bitirmişken bir çığlık sesi kapladı evi."Buranın hali ne?!"Aha.Şenlik başlıyor.Odadan hızla çıktı Aylin ve Zeynep hanımın odasına ilerledi.Herkes odanın önünde toplanmışdı.Çağla da odaya kısa bir göz atarak "Gerçekten de felaket"dedi."Anne!"diyerek odaya Ayaz daldı."İyi misin?"diye sordu merakla.Bir o kadar da şaşkındı."Bu odayı kim bu hale soktu?!"diye bağırdı Orhan bey.Bir adım öne çıktı Aylin ve bir elini yukarıya kaldırarak "Ben"dedi.
Zeynep hanım onun üzerine yürüyerek kolundan tutup sarsmaya başladı."Sen ne cürretle benim eşyalarıma dokunursun?"Alayla suratına baktı Aylin Zeynep hanım'ın."Odanızı toplamamı söylemişdiniz Zeynep hanım.Dokunmadan nasıl toparlayabilirim ki?"Zeynep hanım bir iki dakika bir şey diyemedi."Sen kimsin?!Bu odayı bu hale nasıl sokarsın?!"diye bağırdı Orhan bey.
"Ay baba,bunu gönder,yeni bir hizmetçi alırız.Buna mı kaldık?"dedi Çağla Aylin'e küçümseyici bir bakış atarak."Evet.Bana kaldınız.Beni burada tutmaya mecbursunuz"
"Hiç de mecbur değilim küçük hanım!"diye sesini yükseltti Orhan bey."Mecbursunuz Orhan bey.Yoksa elimdeki fotoğrafı herkes görür.Böyle büyütüp büyütüp bastırırım bu fotoğrafı,sonra da İstanbul'un her yerine asarım"
"Ne fotoğrafı?"dedi Levent merakla.Aylin cebindeki fotoğrafı çıkardı ve gösterdi.Herkes şaşkınlıkla Aylin'in elindeki fotoğrafa bakıyordu.Çünkü,elinde tuttuğu fotoğrafda Ayaz'ın bir kızla seviştiği açık açık gözüküyordu."Orhan Cankat'ın oğlu Ayaz Cankat böyle ahlaksızmış haberleri çıkar belki de.Belki de yeni gelin haberleri çıkabilir.Magazinciler kapınızın önünde yatar.Ha belki de ben onları kışkırtırım.Ne dersiniz?"
"Ver şu fotoğrafı"diyerek Zeynep hanım Aylin'e doğru yürüdü.Hiç zorluk çıkarmadan Zeynep hanım'a uzattı fotoğrafı Aylin."Alın sizin olsun.Doya doya bakarsınız.Nasıl olsa ben de bunun bir sürü kopyası var"diyerek Ayaz'a göz kırptı ve arkasına bile bakmadan oradan uzaklaşdı.Aptal insanlarla savaşmak çok kolaydı,çok diye geçirdi aklından.Bu savaşın galibi ya o olacaktı ya o olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Tek Siz Hepiniz
AksiyonKaranlık ormanda koşturuyordu genç kız.Sürekli arkasına dönüp bakıyordu.Kimse yoktu.Sonunda izini kaybettirmişti.Çıplak ayaklarına baktı."Bana bunu yaşatanların hepsi cezasını çekecek"dedi hırsla.Ağlamak istiyordu.Ama yapamıyordu.Eve geldiğinde anne...