A hmasa in heichu a 🔞deuh dawna in chhiar hma in ka lo hrilh lawk che u 🤣
Ka khum nuam taka tui taka ka mutlai chuan kawngkhar chu an rawn chum dawt"...taehyung bawiha tho tawh rawh college I tlai a nge pi park I chuan arawn tia... Peih loh zet chuan ka tho va... Ka bula darthlalang chu ka ban hmasa bera hmeltha lutk nuisuk chuan pi parki pawh chhang lem lo chuan bathroom lamah chuan ka luta....
Ka hmui pilh chu ka hmu a ka ner nanga jeon jungkook mai" chuan engvanga in la cham viau nge anih ani ang tho in keipawh hi ka hausa a la chak lo ang... Ka hmui chu ka tuai nawk"a..shower ka nei zui nghala...
Shower ka neih zawhah ka chhuah chuan ka thawmhnaw hak tur chu khumah chuan alo awm fel leh diam tawh ka thawmhnaw ah tak ngial pawh duh ka thlang theilo hi chu ka van hne tak ner nang chuan ka inthawlha a tight lam pang hi hak hreawm ka tih tehreng nen ka nulah hian ti zahawm tur che ha rawh ti tlat peka mi mitmei veng lutk mai... I hmantawh chuan sawi duh ka neia ka roomah rawn kal ang che ka nu chuan a sawi tur a sawi zawh chuan a chhuak leh nghala...
Ka thaw sapa eng thu tak ni ang maw phun bul" chuan ka nu room lam chu ka pana... Hetah lo thu rawh a table hma a thuthleng chu a melh zeuha keipawh pawh chu ka thu ve mai bawka... "Pasal I nei dawn "...eng nga eomma ka memgbial nghak kawk... Mak ti vak suh hethil chu I tet lai atanga kan tum Dan ani tawha jeon company neitu fapa ani.. A tih zawh chuan ka hlauthawng nghal jungkook nilo hram ka thinlung chuan a ti mawlh"a...jeon company neitu fapa jeon jungkook in college ah pawh a luh kha a ti chiah chu ka thutna atang chuan ka ding hlawia... Aih eooma ka theilo ang jungkook khan min hua keipawhin ka hua keichuan bogeum ka hmangaih alawm ka hmai arawn ri nghal thlawp...
I thu sawi ah fimkhur rawh tu nge I hmangaihah ka buai I ring em ni... I nu ka ni a itana tha ber tur chu keichauhin ka hria khatiang ang mipa kha I neih ka rem tilo jeon jungkook hi i inhmangaih tir lo anih chuan I nau nunin a tuar ang engmah a la hriat ve loh kha I nau hi I venghim duh anih chuan ka sawi ang chuan timai ang che ka mittui chu arawn hnam thla ial"a...awle tih chauhin ka chhang... Chhuak rawh a tihchuan ka kuna ka chhuak nghala...
Ka mittui bawk chu arawn tla leha hyung ti nge a ka nau yeontan chuan hlauthawn hmel tak chuan min rawn zawta ..ka mittui chu ka hru sawk"a...engmah nilo Tannie college kal a hun tawh sia ka kal a nge a biangah chuan ka fawpsapa.. Ka chhuak nghala... Pawnah chuan pu junga chuan min lo nghaka car kawngkhar min hawnsak chuan ka lawm e nui lui chuan ka lut a...
Ka tihtur alawm ka pu ani pawh chu a lut zui nghala.. Ka chhing diar"a...eng.. Engtin jungkook chu ka inhmangaih tir theih ang keichuan bogeum chiah ka hmangaih si... Ka nau yeontan ka ngaihtuahin ka mittui chu arawn tla leha pa tel lo in a seiliana nu hmangaihna pawh a dawng hek lo ka theih ang"in a chungah hmangaihna ka lan tira unau dik tak kan nilo tih a Hriatchhuah chuan a dam zolo ang... Sweetzerland a ka nu in dah a tum khan ka nu hnenah engpawh ka ti mai ang ti in thu ka lo tiam tawh bawk sia ka hringnun chu ka duh angin hmang theilo mah ila ka nau nun erawh ka venhim a ngai ani... Jeon jungkook mi hausa chapo ler tak chu ka neih ngai pawh nise ka nau tan chuan ka nei mai ang...
Ka pu kan thleng e arawn tihchuan ka meng diar"a..phur lo zet chuan ka tho va bogeum pawhin min lo nghak leh reng tawh... Ka chhuaka ilo thleng maw Tae min rawn pan vata.. Ka nuih ringawt eng.. Engtin nge vawitam amah chhan nana ka insual pui thin chu ka pasal ani dawn tih chu ka hrilh ang... Kal ila tihpah chuan keimah zawk chu ka nal"a...
Class room kan lut chiah chu "ilo thleng tawh maw "..chu aw chu jungkook ngei ani a mita tak ngial pawh ka en ngam lo bogeum lut ang a kutah chuan ka vuana luhpui ka tuma.. Ka pasal hual tur chu nuisuk chuan ka ban arawn chelha.. Ka en hà a... I hria amaw.. Ka hriat loh I ring em ni mahse nang ang lo takin keichuan ka duhchuan he inneihna hi ka titawp thei hnehtu in ti zawk tak chuan min rawn nuiha... Taehyung in neiha bogeum chuan tap aw tiau chuan min zawta... A tlan chhuak nghala ..um zui ka tuma.. Mahse jungkook chuan ka banah chuan a chelh tlata.. Min thlah teh tihpah chuan min vawnna chu ka thing thla a bogeum chu ka umzui nghala....