🐯🐰💜

454 46 23
                                    

A hmasa in Kim jungkook zawkin jin leh namjoon a hria anga ka ziah khi ka ziah sual o a hrelo hrim" dawna chuan Hoseok.jimin,yoongi khi a oppa nilo in pate tur xok o oppa chu awm ag lo 😂😅min lo hrethiam hram dawn nia....

JK pov..

Tae chuan Jisoo chu a melh zeuha
Jisoo pawh chuan alo hrethiam nghala a ding nghala kal mai an han tuma tae chu a rawn kuna jungkook biangah chuan arawn fawp sapa kan reilo ang tihchuan lamna hmun lam chu an pana chen leh jimin pawh chu an in zui pheia ka biang chu ka han khawiha ka lai hnu hnawh em" a chhan hrelo chuan ka nui deuh renga ahma a tae midang bula min chhan dante zanah leh zinga min rawn wish ziah thinte chu ka hlimpui hnu hnawha ka biangte ka chala a fawp thinte ka ngaihtuah chuan ka sen tawn"a ka zahpui awm tak" ani a lam chu ka en renga nidang zawng ai in hmeltha ka ti takzet ani...

Chutia an lam vel ka en lai chuan yoongi in jiminin a kai chhuak lai chu ka hmu a ka khideuh suka zuiruk chu ka chak tlat peka inchung tual zawl lampangah chuan a chhohpuia ka umzui ve zela.. An tawng leh an chezia ka hmuh phakna ah chuan ka dinga biru tak chuan ka en deuh tawk"a...yoongi chuan jimin chu bangah chuan a namdeuh sawka va kal mai ka tuma mahse enthlak chu ka thlanga..

" hyung ti nge hetia min tih a lutk emai ka hmangaih che tih I hriat vangin mi min tih nat em"a ka nat I duha min ti na takzet tawh ka lawm e nangchauh hi ka hmangaih che a nataka min siam chung pawn ka hmangaih zel che a mahse vawinah min tihdan em"kha chu sawithiam phak bak ani I lo ropui khawp mai min yoongi tap tiau chuan jimin chuan ahan tia..

Yoongi tawng hun chu ka ngai chang renga mahse a ngawi deuh renga jimin bawk chu a rawn tawng leha..
"engmah sawi tur I nei na nge ka hmel I hmu duh lo tih ka hria a Mahse lunngaisuh I hmuh phakah ka awm tawh ngai Lo ang ka kal ang nge a ti chiah chu yoongi chuan a banah alo pawt leta ka hmangaih ve lo che ka ti em ni.. Tih leh duhthawh tak chuan a fawpa keimah zawk ka zak lutk chu ka hmai ka hup tawpa hmuhnawm ka ti deuh bawk sia lai tak chuan ka en renga ka nui ver" a...

End..

Chutia jungkook in lai taka yoonmin in fawp lai alo thlir reng lai chuan mipa khatin a kutah arawn vuana hetah eng nge I tih tihchuan a chhukpuia jungkook chuan tu nge ani tih a hrechiang khawp mai Tae in a vawnna chu a ena a khi leh suk thina.. Dik tak chuan crush kan ti mai niang chu pakhat mah ala neilo hrim"a tuna a thinlung luahtu ber kher pawh a thiantha ber.. .mawl lutk mai mi chance nei lai an enthla ngai lo tihpah chuan jungkook lu ah chuan a khawng tawlha jungkook lah na tih a hnekin a khi deuh vur"a Tae chu a en renga.. Lawn rawh ka tihchu jungkook a tih chu a phu deuh xoka a lai lutk chuan rang lutk chuan bike ah chuan a lawn nghala.. Tae pawh chu a khi deuh suka.. In lam pan chuan an haw a..

Jungkook chuan jimin chezia kha a ngaihtuah char"a a nui ver"a .. In chu an thleng a jungkook chu tum bur chuan a chhuka.. Tae chuan mak ti tak chuan a en ha a, a zui lut ve nghala.. Jungkook chu alo thu tum bura jungkook bulah chuan ava Thu pheia "kook ti nge I thinrim thuta tihdik loh ka nei mi "? Dam diai chuan ahan tia. Tae mitah tak chuan a ena a laih em vang chuan hmundang chu a en leh nghal deiha..

A kut tin khawih neuh" pah chuan hyung keichuan ka hmangaih em" che a mahse eng nga ti nge min tih nat min tina chung pawn keichuan ka hmangaih reng che a ti ve ringawta.. A Xak lutk chu bathroom a tlan lut nghala Tae chuan mak ti tak chuan a en renga...

Bathroom chungah chuan mawl lutk jeon jungkook engvangin nge khatia I sawi ve ringawt a I taehyung hi yoongi ang ani hleihnem eng ang rilru nge maw I puta  a fawh ve che I rin theih nih chuan amah leh amah chu a inchhuah chhal char"a...engtin nge ka chhuah ngam tawh ang tihchuan a tei kual deuh seka.. I lo chhuak dawn tawh em Tae chuan kawngkhar chu ahan kika.. Aw tihchuan a chhang vata.. Jeon jungkook pangai takin awm rawh engmah a hre hleihnem.. A thaw kaka engmah thleng lo ang mai chuan ahan chhuaka Tae chu khumah chuan alo hnar suk" tawha..

Bts One Shot Where stories live. Discover now