Dimples

321 41 36
                                    

Rawn lang turin in phalna kà dil phawt a ngai thin em ni kan Kim taehyung chu jungkook mei âng mai in a hnunga zui ila bansanna nge.. Ngeiawm zet chuan a nuisuka.. Kham khat pawh I tawng leh anih chuan helai hmunah hian ding theilo tur khawpin kà khawih âng che chuan jungkook hi mei kà nih leh nih lohah cuan lo buai suh ka ta venhim dan chu I hnen atangin kà lo zir alawm lo kal rawh kook a kutah chuan a vuana hnehtu inti zet chuan Sehun chu nuisak pah chuan a kalsana... Sehun run tawk chu a tling ve em"a..mai2 chuan Kim taehyung le ahma a basket chu a pet thuaia...

Kookie I la hlau em ni tae chuan duat tih hriat tak chuan a kuaha.. Jungkook chu rawn hawi chho in Aih tae ka hlau lo nga tan mah ka titawh hleihnem nghet zet chuan Tae chu a kuah a.. Hey in hmangaihna par in tlan zawh chuan class kan tan ahun ania an hnunglam atang chuan jin chuan arawn tia.. Jungkook chu a ding vuta hyung eng nge nang.. Hetah à en hú a.. Mak ti viau teh suh in zirtirtu tur ka nia lawm tae class lut tawh rawh jungkook hi biak lawk kà duh jinin ahan tih chuan awle nakinah kanin hmu dawn nia ka kal phawt nge kook a chalah chuan a fawpsapa class lam chu apana..

"Hyung eng nge I sawi duh chu class kà tlai dawn nia "..

Jin chu ahan thaw haka Sehun chungchang kha nia ahan tisapa.. Kà hria lawm hyung Nichin khan kàn lo hmu a.. Kà duh tawh lo ka hmangaih tawh hek lo ka tha taehyung ka nei tawh alawm..

JK pov..

Jin hyung chu nuisang chuan ka chhanga.. Awle tha e chuan Tae in thil hrilh che a nei em min enkalh chuan min zawta.. Englam maw hyung ka tivata.. Engmah nileh lo class àh lut tawh rawh buaina I neih chuan min lo hrilh vat dawn nia nui sang chuan atia.. Awle jin hyung ka tih chuan ani pawh chuan min kalsan a class room lam chu ka pan ve ta a..

Kà thut hnu lawkah zirtirtu pawh chu arawn luta..

Skip..

Class kan zo ka chhuak tur chu nayeon chuan min rawn pana.. Kook kanin be lawk dawn mi arawn tihchuan mak kà ti ang reng phiana kà lu chu ka bu ngauha.. Class roomah chuan kanin zui lut leha midang chu àn chhuak vek tawha ..eng nge I sawi duh sawila kà han tivata.. Kook ih taehyung chungchang ania arawn tihchuan mak kà tihleh zual.. Eng nge Tae chu kà tivata.. Taehyung hi min sawipuila khawngaihin ka duh tak zet ani nangchu â thiantha ber ini a.. I thusawi chu a awih ngei âng kà ring arawn ti phawng"a..eng nge maw a hriat le tae in ngaihzawng neih a duh lo tih hi hmeichhe engzat hnenah ka hrilh dawn ni...

Kà han thaw te2 phawta.. Kà theih ka ring lo nayeon min hrethiam mai inthiam loh tak chuan ka tia.. Thil mak deuh chu hetiang thu ka sawi hian ka hlim veng" zel Tae hi tutan mah ka phal lo.. Khawngaihin kook min pui hram teh mittui tla pur chuan atia.. Nuam lo chu kà ti ve deuh iva rei ve kawngkhar atang chuan Tae chuan arawn tivin thata.. Kà van lawm chiangkuang em ka kal phawt nge nayeon ka ding vuta.. Tae ka be lawk duh che khawngaihin nayeon chuan arawn tia.. A chhan hrelo chuan ka lo thinrim vuta.. A buai kan kal vat a ngaia keimah zawk chuan ka ti hlauha..

Kook carah min zuk nghak rawh tae chuan arawn tihchuan mak kà tihleh zual mak kà tihleh zual Mahse Tae tihtur kà nghah asin.. A reilo âng kook tihleh chuan tumbur chuan ka chhuaka..

End JK pov.

Jungkook a chhuah chuan Tae pawh chu jungkook thutna ah chuan a thu nghal zata.. Ih tae ka sawi duh chu nayeon in a ti chiah chu I sawi tum ka hria kà sawi tur hi lo ngaithla zawk rawh keihian jungkook hi kà duh tak zeta kà ta siam ngei pawh ka tum chuvangin kà lakah chuan beiseina lo tisang tawh ngai suh âng che... Tae chu a ding nulha a chhuak zui nghala..











JK pov..

Engvanga thinrim em" nge kà ni tih pawh hi kà hre nek lo eng nge an sawi âng le tae chuan chhan a tum em ni engvanga àn thusawi hrechak em" nge kà ni tihpawh kà hrelo mahse tuna kà rilru put dan hi ahma âng ani lo tih chu chiang takin ka hria..

Bts One Shot Where stories live. Discover now