MAGIC SHOP 💜💜

403 48 19
                                    

TAEKOOK  # Rizumu Tae


"Morning  Sir"..... zirlai ho chu àn kun sapa
Thu rawh ule tihpah chuan attendance chu ala nghal mawp"a..jeon jungkook kha a awm lo em ni ring len lawn chuan ati faka.. Present sir hambui" pah chuan arawn tia students dang ho chu àn Lo nui dar"a.."ngaihtuah tawh âng che thu rawh le tunah class kan tan âng" ..







Jungkook chu lungawi lo tih hriat tak chuan roof topah chuan a thu tum bara ti nge kà naute hi a thinrim em ni tihpah chuan abiangah chuan tu emaw chuan arawn piaia a nui sen" leh nghala.. Ka be peih lo che pakhat chuan ti hmuka.. Vawin te kha attention I pe lo ve em alawm zirtirtu ka nihna angin kà tih tur ka ti mai alawm ngai thu tak suh kawngah chuan kuah bet leh chial tawh.. Mahse hyung.. Hyung pawh nileh lo chanyeol ka bialpa inia kâ zirtirtu ini bawka class dangah kà muhil theilo a mite hriathiam ve tur lawm tum bar chuan a chhanga..





Chanyeol chu nui haka kà tihpalh tun tum chiah chu min hrethiam mai rawh zanin chu rem titawh la abeng bulah chuan a phun ser"a..jungkook chu inla hrang vata amak hyung I hriat kha hetiang lam hi kà duh lo kum 18 chiah ka la nih hi high school em pawh ka la zawh loh hi ti nghal zawt"a..amak e baby I rai thei chuang lo a ti nge I duh lo em"a min hmangaih ni lawmni à aw atang pawh chuan a lungawi zan tawh lo..  hmangaih e min hmangaih zawk lo em ni ti nge sex tel loh pawh hian kàn hlim tho ani lawmni sex I duh viau chuan min then mai rawh lehlam chu hawi hmuka...







Kâ tihpalh babe alamah chuan kuai hera kâ hrethiam I rem tih hun ka lo nghak ang abiangah chuan fawpsapa chhuk tawh ila kâ sawi nawn tawh lovang jungkook pawh chu lungawi zan lo chuan alu chu bu ngauh2a nihchuan chhuk ila tihpah chuan anin kaichhuka..




Skip...


Eomma ti nge appa hi alo ei dawn lo ami jungkook chuan anu mita enkalh chuan azawta.. Vawin tlai khan kanin hau deuha ei mai" rawh zanlai ah ei leh tho ang chaw hmeh chhawp mawlh" pah chuan ati Liam puata..



Amak e eomma chu I thiam loh bakah ani leh Lo âng appa tel lo chuan ka ei peih lo appa chu kà va ko nge a ding nulha apa room lam chu apana anu chuan nuisuk chuan atih tur chu ti mawlh"a..



Jungkook chuan kawngkhar chu kik dat"a..
Appa keimah jungkook I tel lo chuan chaw ka ei peih lo  chhuak rawh nih loh chuan ka ei dawn bik lo ani ti deuh zawt"a...kawngkhar hawn pah chuan ka fapa in ka tel lo a ei peih loh chuan ka ei nga ni mai alawm nui hawk" pah chuan arawn tia.. Ti mai tur kha lawm ka riltam lutk tawh hmanhmawh âng choka lamah chuan apa chu a kai phei dawr"a..




An chhungkaw pathum tè chuan zan riah chu àn kil ho a.. Appa ih.. Ih jungkook chuan inthlahrun hmel tak chuan ahan tia.. Aw eng nita bawiha I sawi duh chu sawi tawp rawh zaidam deuh chuan atia.. Mipa ngaizawng ta ila pawi ngem à sawi zawh rual chuan hnuailam chu bih nghala..



Apa chuan a chopstick kenlai chu dawhkanah chuan a nghat chawrha.. Mipa à hmeichhia pawh tih thulo tenawm lutk ngaihzawng hi buaipui suh I zirlai àh chauh I rilru dah rawh chhola lehkha han zir rawh ati zawm nghala.. Amak e duhtak ka
ngaizawng pawh tih loh kha ti nge ngaihzawng sawi hian I ngaih serious theih em"a kum 18 anih ve tawh hi anu chuan alo tivata...




Jungkook chu inhnit fuih"a..appa khan khatiang khan vawikhat mah ala tawngkhum lo a tuna à awmdan hi hria phei se chuan engtin tak ti âng maw.. Ka puar e tihpah chuan a room lam chu apan  nghala... Khumah chuan a bawk thlawpa a ph chu arawn ri ral"a...engmah sawi lem lo chuan a rejecta vawihnih vawithum arawn call leh hnu chuan a ning lutk chuan a off hmaka ti nge kà hringnun hi a harsat bik em" le a mittui chu a biangah chuan arawn luang thla ngiai"a...







Bts One Shot Where stories live. Discover now