MAGIC SHOP💜💜

434 49 27
                                    

Ih tae..tae kal tur chu banah chuan vuana..tae rawn hawi let chuan thlah vata..i ph min hmantir thei ngem akun deuh chapa..awle kha lo chhuk vat rawh inhnuaiah ka lo nghak ang che tihpah chuan a ph ah chu ape a a chhuak zui nghala..






Jungkook chuan no pakhat chu an dial vang*a..hello tu nge aw lehlam mi chu damthlap chuan rawn tia..eomma.jungkook chuan ti triaua..lehlam mi pawh phu chiang ngei mai kook ka note nangmah mi khawnge i awm thil te i ei tha em ipa thusawi kha ngai pawimawh suh aw lo haw rawh anu tap ri chuan jungkook mittui pawh chu ako tap lo tur chuan hmui chu pet fan*a..







A thaw haka ka tha lawm eomma  mahse ka lo haw tawh lo ang in zahna ka thlen vangin ka tihpalh aw fapa lak tlak loh tak ka nih avangin atap fuih"a..ka tihpalh aw eomma ph chu daha..a mittui chu biangah chuan rawn luang ngiai*a..ka tihpalh eomma zahna ka thlen che u avangin.. A mittui chu hru sawk*a. bathroom lam chu lut tlang nghala..







Mirror ah chuan a in en vang*a..park chanyeol ila hredawn alawm inun kha hrem hmunah ka chantir khawp ang akut chu hum ruha...mahse engmah tih theih erawh a nei silo..













Minutes 20 hnu velah chuan jungkook pawh chu arawn chhuk thla chhet*a..duhai tae kawr chu atan chuan lian deuh ani..tae chuan lo thlir deuh*a..jungkook pawh tae in rawn en reng vang chuan zam deuha ..ka lo thu thei ngem a ph chu pe paha inthlahrun hmel tak chuan ti deuh sapa..tae chu harh zawkin.. "ah.ohh thu rawh " ..a ph chu ban nghala..









Chuan jungkook eng nge itih dawn..thil ei mial* pah chuan azawta. .ka hrelo le tihchauh chuan lo chhanga.hnathawh turte i hremial em kum 18 chauh nimah ila ka taima teh mai nia tizawm nghal zata..tae chu nui deuh suka..part time a thawhna tur ka hria iduh chuan vawinah ka hruai ang che atih chuan..tak" em tae amitah chuan hlimzia hriattheih..







Aw ni e ka hyung dawr nia ka best thawk bawka iduh chuan ka lo sawi---..a sawi zawh hmain aw ka duh engpawh nise rim takin ka thawk ang bunny teeth lang thu chuan anuiha mahse he anui hmel phenah hian natna tam tak a awm si..tae chuan khatia phur viau ngailo ila naupang sia i thawh an phal dawn em ka hrelo nia eizo la lo chhuak rawh carah ka lo nghak ang che a chhuakzui nghala..













Jung kook pawh chu rei vak lo ah chuan chhuak ve nghala..lo lut rawh car chhung tang chuan tae chuan rawn tia jungkook pawh eng sawi set* lo chuan thu lut nghala..












Tae chuan car khalh pah chuan..school naupang ila nih hmel sia..ti nge school i kal zawk loha..tae zawhna avang chuan jungkook lungchu phu rang kher mai..chanyeol in atih dan te chu a ngaihtuahin ana tak zet ani a hmangaih anga a ngaihin a damchhunga ser reh thei tawh lo tur chu a hnutchhiah si..hey jungkook ka zawhna che chu i hrelo mi darah chuan sawi data..












Aw nia mahse buaina ka neih vangin ka chhunzawm thei rih lo nih hi pawisa ka thawk chhuak ang nga.nakuma ah chuan ka tanleh thei tawh ang fake tak chuan nui sapa..eng buaina maw school thulh ngai khawp chu tae chuan chik zet chuan lo zawt leha..









Kan khua chu lum hle mai kan thleng dawn tawh lo mi a. Tae zawhna hrelo ang mai chuan hawi kual rulh*a..tae chuan car chu ti ding thuta..jungkook pawh chu phuzawk nghe*..tae chuan jungkook kutah chuan vuana..jungkook chuan mak tih hmel zet chuan a ena..en teh jungkook i buaina chu eng nge ka hrelo mahse i tlanchhiatsan rih ngawt theilo ang..bei let rawh..ina ani tih pawh ka hria..mahse hetia i tlan chhiat chuan engtikah mah i tlan chhiatsan theilo midang kan rin a ngaih changte angai nia tae chuan dam thlup chuan ahan tia..









Bts One Shot Where stories live. Discover now