🥙 Kaçış🥙

301 48 89
                                    

Daha fazla burada durmamalıydım! Ama bu kutudan çıkamıyordum, gücüm yetmiyordu. Kardeşlerim benimle bu yola çıkacak olsalardı şu anda kaçmıştık ama... Ne-ne oluyor  biri kutuyu açıyor! Ama hemen varmış olamayız!

Kardeş5: Kardeşim bak şimdi bizi yiyecekler ne yazık ki kaçamadın. Zaten çok saçma bir hayaldi.

Ben: Hayır! Hayır! Hayır! Hayır! Olamaz!

Kutu açıldı ve... bu kuryeci Şapşik Ahmet? Niye açtı ki kutuyu?

Şapşik Ahmet: Off! Çok açım ya! Bir tane yesem fark ederler mi acaba? Yok! Sonra usta kızmasın...

İşte bu! Maydanozlar aşkına bu benim için büyük bir şans!

Ben: Hey! Kuryeci bana bak!

Şapşik Ahmet: Ki-kim sesleniyor?! Neredesiniz göremiyorum!

Kardeş6: Ne yapıyorsun?! İnsanlarla konuşmamız yasak!

Ben: Bana bak! Lahmacunum ben!

Şapşik Ahmet: Şizofren miyim ben?! Lahmacun bana mı sesleniyor?!

Ben: Ya bi bak işte uzatma! En üste duran lahmacun var ya! Heh, o benim. Sana bir şey söylemek istiyorum.

Şapşik Ahmet: Aman Allah'ım! Harbiden konuşuyor! Dinliyorum!

  Üzgünüm kardeşlerim ama siz bana inanmadınız. Beni affedin!

Ben: Bana yardım edersen kardeşlerimi yiyebilirsin.

Şapşik Ahmet&Tüm kardeşlerim: Nee?!!

Ben: Ben yenilmek istemiyorum! Ben bağımsız olmak istiyorum ve bu yolda senin bana yardımın gerekiyor Ahmet!!

Şapşik Ahmet: Ne yapabilirim ki?

Ben: Beni bu kutudan çıkarman yeterli. Sonra ben kendi yoluma gideceğim.

Kardeş1: Peki bizi niye kullandın?!

Kardeş2: Sana inanmak zorunda değildik! Bizim müşterilerin midesinde olmamız gerekiyor!

Ben:  Ben de bunu istemezdim... Ama sizden bu fedakarlığı istiyorum.

Şapşik Ahmet: Şey, Lahmacun Bey! Ben acıktım evet ama kardeşlerini yemem doğru olmaz.

Ben: Yani...

Şapşik Ahmet:  Sana yardım etmem için kardeşlerini feda etmene gerek yok! Karşılıksız yardım edeceğim!

Ben: Cidden mi?!

Tüm Kardeşler: Neee?! Cidden kaçmayı başaracak mı?!

Şapşik Ahmet: Alayım seni şöyle...

Beni alıp yere koydu. Kardeşlerim bana bakıyordu. Ahmet'e minnettardım! İmparatorluğuma ilk adımımı atmamı sağladı!

Şapşik Ahmet: Kooşş!!

Koşuyordum!! Gücüm yettiğince gidiyordum!! İlk kapı açılmıştı.

Lahmacun İmparatorluğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin