Část 1.

121 9 0
                                    

                                                                                   ČTVRTEK

Ehm... Halo?! Jestli je někdo na drůhé straně můžu se zeptat k čemu tohle je ? Našel jsem to pod jedním chorusovníkem a vypadá to jako nějaká kniha s hnědým přebalem a na povrchu téhle knihy stojí DENÍK. Asi si dojdu do naší knihovny a zjistím si co to je a pak se sem vrátím.


                                                                    ČTVRTEK AKTUALIZACE 1.

Aha! Už chápu takže tohle je k zapisování osobních věcí jako jsou pocity a zážitky z dne říkám to správně? No pro případ, že to někdo čte se představím jmenuju se EnderCube, ale všichni mi říkají Endy. Bydlím v Endu. Co vy nevíte co je End? Mnooooo End je několik létajících ostrovů z bledého kamene pod kterými je naprosté nic. Kdo z ostrovů spadne už se nevrátí. Ano já vím děsivé, ale je to taky strašně otravné. PROČ? No, protože mi rodiče neustále opakují. Drž se od okraje, Nechoď na hranu, nebo dokonce tohle Jestly se jenom přiblížíš ke hraně postarám se o to aby jsi byl ve škole stravovám výhradně chorusem!!! Brrrrrr z toho mi běhá mráz po zádech. Ehm... Asi jsem vám zapoměl vysvětlit co je to chorus. Nuže jak už jsem zmínil chorus je jedno z jídel co se u nás v Endu nachází. Roste na chorusovnících a chorusovníky jsou skoro všude. Je to velice levný zdroj potravy. Má to, ale háček. Co se chuti týče... Chutná to jako, mnoooo představte si slizouna pečený na 200 stupňů 4 hodiny a pak ho ještě namažete výtažkem z netheritu... Tak asi tak to chutná. Upřímě bych radši snědl vlastní ruce než jíst ten fialový hnus.To, že bydlíme v Endu má také další nevýhody. Každý den je tu pořád více a více endermanů, ale prostor je velice omezený. A bloků máme také nedostatek a navíc... ŽÁDNÝ! povídám žádný enderman neodolá tomu nadhernému světle šedožlutému kameni co jenom pobízí abyste ho sebrali a a! Ehm... Pardon nechal jsem se trochu unést. Každopádně každý si snaží urvat kus pro sebe a, když na pár ostrovech ve vzduchu pod kterými je jen prázdnota a nic víc žije více jak 10 000 Endermanů tak je jasné, že je tu trochu zmatek. Jednomu se dokonce zalíbili fialové cihly na našem domě a neustále nám je krade! No musím přiznat, že já nejsem taky žádný svatoušek jednou jsem ukradl shulker box, tedy... Myslel jsem si, že je to shulker box jenže on to byl živý shulker! Páni, když se probral ten zuřil pěkně jsem se prolítl a přistál na obličeji co hůř na chorusovníku tak, že jsem omylem spolknul jeho květ! Pokud to nevíte květy chorusu jsou nepoživatelné, co hůř jsou Velmi, VELMI jedovaté. Chtělo to 5 kbelíků mléka abych se z toho dostal a to stálo moje rodiče nemálo smaragdů. Ano i u nás se platí smaragdy. Ne nemáme jich dost. Občas je přinese nějaký Enderman co se zrovna vrátil z výpravy do nadzemního světa. Nemám páru kde je tam berou, ale pochybuju, že obchodováním s vesničany. ALE! Naštěstí u nás jsou i poživatelnější jídla než je ten hnusný fialový odpad. moje nejoblíbenější je Okoguláš. Škoda, ale je, že Okoguláš je u nás velmi drahý. crafting recept je velikostě 5x5 musíte dát do prostřed obsidianovou misku okolo 8 perel z konce a ještě dál 16 očí z konce. Asi chápete, že ingredience jsou velmi drahé, máme ho jenom občas, ale je naprosto vynikající chutná lépe než Očarované Zlaté Jablko (to jsem sice měl jenom jednou, ale je naprosto vynikající, ale na Okoguláš nemá). Myslím že pro dnešek jsem toho napsal až moc budu pokračovat zítra.



Já EndermanKde žijí příběhy. Začni objevovat