Pátek
Dneska jsem se probudil poměrně brzo teda... probudil není to správné slovo spíš mě zbudilo to jak mnou Fred příšerně třásl a pořád opakoval ,,Vstávej! Vstávej! Vstávej! Vstávej!" ,když to řekl asi tak po stopadesáté tak jsem ho odstrčil a zařval jsem ,,co je?! Vždyť ještě ani nevyšlo Slunce!" divil jsem se, že jsem nikoho neprobudil. Tihle týpci mají fakt tvrdej spánek pomyslel jsem si ,,no je lepší vyrazit ještě před úsvitem, protože stráže na hradbách toho moc nevidí" podíval jsem se na něj tázavým pohledem ,,vyrazit kam?" poté co jsem se zeptal se Fred rozhlédl jestly ho nikdo nesleduje nebo jestly je někdo neposlouchá a pak mi potichu řekl ,,no na západě se objevil portál do podsvětí chci se tam vydat a najít město hodných mobů kteří mají v plánu bitvu proti tomu bez očí a řekl jsem si jestly bys taky nešel?" Chvíly mi trvalo než mi to docvaklo. Ty obrazy vytesané do kamene v Endu předpovídali bitvu? Každopádně Fred pokračoval ,,Rozhodl jsem se tam vydat, protože to tady už nesnesu každý den tu umírá čím dál více mobů a já nechci být další. Tahle válka co nevidět začne tak proč se nepřidat na stranu vítěze" já jsem nemohl než souhlasit tak jsme se zbalili a vyrazili jsme. Museli jsme být tiší aby jsme nikoho nevzbudili. Nakonec jsme se potichu vypařili z lesa a obešli jsme Jižní hradbu čímš jsme se dostali k západním hradbám. Tudy jsme vyrazili na západ a já se musím přiznat, že jsem nemohl odolat a, že jsem si vzal na cestu kamenný blok z hradeb.
Pátek Aktualizace I.
Kolem poledne jsme se dostali do velice zvláštního lesa kterým jsem šel, když jsem mířil do vesnice a tam se mě Fred zeptal na otázku která mě udivila. Vlastně mě neudivila jako taková spíše jsem se divil tomu, že nepřišla dříve ,,Hele Endy? Proč jsi vlastně tak vysoký?" řekl a otočil se na mě ,,to kdybych věděl" odpověděl jsem mu ,,a tvé oči neměli by být fialové?" ptal se stále zahleděný do mých očí ,,ano měli. Víš dříve jsem byl normální 2 a půl bloku vysoký Enderman, ale..." zadrhnul jsem se ,,co, ale co se stalo?" naléhal na mě Fred ,,Během noci na naší dimenzi zaútočili lidé. Všude byla panika a po zemi se válelo tisíce Perel z Konce z mrtvých Endermanů. Pak na mě zaútočili dva lidé jeden z nich utekl poté co jsem mu přesekl luk mečem. Ten drůhý stále útočil, ale já jsem měl nad ním viditelnou převahu. Poté co jsem ho několikrát sekl mečem jsem náhle zeslábl a začal jsem růst. Rostl jsem a rostly až do výšky v jáké jsem teď. Moje oči se po tomto růstu zbarvili zeleně. Nevím co to bylo, ale ta výška je někdy hodně otravná jelikož se musím všude krčit" Fred se začal dívat do země a nakonec řekl ,,ať to bylo cokoliv tak tě to učinilo viditelně silnějším než jakýkoliv Enderman" poté jsem se mu svěřil co jsem našel v té jámě do které jsem spadl. Vyprávěl jsem mu i o Endermitech co mě málem sežraly za živa a on na to řekl ,,možná... Jsi byl předurčen k tomu aby jsi to proroctví našel" řekl ,,možná, že ano" odpověděl jsem mu.
Pátek Aktualizace II.
Po tom rozhovoru o proroctví jsme byly oba sticha až do té doby než se začalo opět stmívat a my jsme začali být unavení ,,sakra zdá se, že budeme muset nocovat pod širákem" řekl Fred. Mě se ten nápad moc nelíbil co kdyby začalo pršet. Pak jsem si vzpoměl na tu jeskyni kterou vykopali ti dva lidé a která byla jen kousek odtud ,,mám lepší nápad kousek odtud je malá jeskyně kterou vykopali 2 lidé tam by jsme se mohli schovat" Fred se na mě podíval a řekl ,,to je dobrý nápad" jakmile domluvil tak jsme se vydali směrem k jeskyni. Když jsme tam došly tak... Tam nebyla. Byla to jenom hladká stěna celá z neporušeného kamene ,,jak se sem dostal ten kámen?" zeptal jsem se sám sebe. Přistoupil jsem k té zdi a pokusil jsem se jeden z bloků kamene vytáhnout. Byl jako přilepený takže jsem musel pořádně zabrat. Pak najednou blok povolil a já jsem spadl na záda a blok mi přistál na obličeji. Pak jsem se podíval do díry ve zdi kterou jsem udělal. Uvnitř to bylo duté a bylo tam spousta věcí. Několik dvojitých truhel nacpaných až po okraj. 2 postele, 6 pecí a 2 pracovní stoly ,,zdá se, že se tu někdo zabydlel" řekl jsem a odsunul jsem dolní blok tak aby mohl Fred projít. Ano někdo tu opravdu bydlí" ti dva lidé to tu museli zvětšit, protože se to tu zvětšilo od chvíle co jsem tu byl naposled ,,napakuje me se a vypadneme!" řekl Fred ,,blázníš? Kráct?" odpověděl jsem mu a podíval jsem se na něj přísným pohledem ,,a to si říkáš Enderman?" Pravdou však je, že mi Endermani ani tak moc nekrademe předměty. My máme spíše zálusk na bloky ,,dobře, ale přísahej, že jim to jednou vrátíme" Fred se na mě podíval a řekl ,,jasně přísahám, že jim vrátíme. Jednou" Pak jsme se oba rozběhli na jinou stranu a začali jsme prohledávat truhly. Ačkoliv byly narvané až k prasknutí tak... V nich nebylo zrovna co vzít. Byl tam hlavně štěrk a kamení sem tam nějaký andezit nebo žula. Pak jsem uviděl několik... upřímě nemám tušení co to bylo, ale vypadalo to poživatelně tak jsem to vzal a zavřel jsem truhlu. Ta drůhá byla plná pavučin a zkaženého masa. Dokonce z té truhly vylezl malý pavouk! Když jsem tu nechutnost opět zavřel tak moji pozornost upoutala malá kniha v horizontálně položené knihovně. Byla stará a také celá zaprášená. Bylo na ní tolik prachu, že jsem si prvně myslel, že je šedá, ale když jsem z ní prach svouknul tak se ukázalo, že je ve skutečnosti zelená s obrovským obličejem plížila co byl nakreslený na přebalu. Kniha nesla název Bestiář. Když jsem ji otevřel tak jsem zjistil, že ji napsal nějaký přírodovědec se jménem Tomas Vinklberk nebo to bylo Vinklnstone? Nevím ta kniha byla trochu ohořelá nejspíš už zažila. Později jsem zjistil, že obsahuje informace o všech známích mobech včetně Draka z Konce nebo Seschlouna. Když jsem jí tak listoval a pročítal jsem si různé stránky narazil jsem na stranu 116 která nesla název Enderman. Byl tam naprosto detailní obrázek Endermana jak drží v rukou Blok hlíny. Bylo tam o Endermanech napsáno mnoho informací. O některých jsem dokonce ani nevěděl a to jsem sám Enderman. Stojí tu, že máme dokonce schopnost levitovat a měnit barvu očí na 3 různé barvy fialová, zelená a červená. O kousek vedle byl obrázek Endermana zevnitř a bylo u něho i několik poznámek jako například, že jejich mozek je velice komplexní a velice se podobá lidskému. Nebo, že jejich srdce tluče 2krát rychleji aby dokázalo pumpovat krev do většího těla. Pak jsem narazil na zajímavý fakt. Psalo se tam, že Endermani jsou jediným mobem který je schopen cestovat mezi všemi třemi známími dimenzemi zahrnujíc nadzemní svět, podsvětí a Konec. Chtěl jsem si o nás přečíst více, ale pak mě Fred vyrušil slovy ,,hej co si to tam čteš?" odpověděl jsem mu aniž bych odtrhl oči od knížky ,,jmenuje se to bestiář a je tu plno informací o všech známích mobech" Fred se přestal přehrabovat v truhle a zeptal se ,,půjč mi to chci se kouknout co se tam píše o kostlivcích" ochotně jsem mu podal knihu a varoval jsem ho, že je velice, ale velice křehká a stará tak aby s ní moc neházel a neškubal ,,hmm... Píše se tu, že po několika letech v nadzemním světě se zombie transformuje na kostlivce. Kostlivec se pak stává chytřejším a prchá z boje, když je zraněn" chvíly udělal pauzu a pak řekl ,,taky se tu píše, že nás hodně lidí považuje za ty nejotravnější moby v celé minecraftii" jakmile to dořekl tak se hlasitě zasmál a podal mi knihu zpět a opět se začal přehtabovat v truhle ,,Frede měli by jsme už jít nemůžeme vědět kdy se ti lidé vrátí" Fred zavřel truhlu a odpověděl ,,ano máš pravdu tak pojďme" byli jsme sklamaní, že tam toho moc neměli odnesli jsme si akorát pár ingotu železa a zlata, zlatý meč, to jídlo (nebo co to je) a tu knihu. Zbytek noci jsme spali pod širákem tak jak navrhoval Fred.
ČTEŠ
Já Enderman
FanfictionPíše se rok 2040 a třetí dimenze známá jako End je napaden lidmi! Tento přepad jednomu sotva dospělému Endermanovi naprosto změní život! Společně se svými přáteli se musí postavit tomu největšímu nebezpečí, kterému musel kdy svět minecraftu čelit!