Eşyaları abimlerle nakliye aracına taşıdık. Abimin Hakkaride görev yapan polis arkadaşından rica ettik ve bana uygun küçük bir daire ayarladı. Aman bir an önce gideyim de tek oda da bile kalırım. Son kez mahalledekilerle vedalaştım. Yıllarca emekleri çok üzerimde. Beni hep bir emanet olarak gördüler kendi kızları gibi bildiler. Nakliye aracı önden gidecek bende kendi arabamla arkasından gideceğim. Abiler çok ısrar etti benimle gelmek için kendi elleriyle bırakmak için ama ben istemedim. Benim yüzümden işlerinden olmasını istemem. Hem bundan sonra kendi ayaklarım üzerinde duracağım. Alışmam lazım. Annem gibi güçlü bir kadın olacağım.
"Fındık bak gider gitmez bizi haberdar et tamam mı?" dedi seyit abim.
"tamam abim merak etme" dedim.
"Balım bak dikkat et kendine"
"Tamam be yengem"
"Balım, kardeşim" diye başladı Hüseyin abim. Gözleri dolmuştu.
"Biliyorum içindeki bu intikam ateşiyle sana dikkat et gibi laflar kullanmam boş. Boşuna deli kurt demiyorlar sana. Yaparsın her an bir delilik. Ama gözünü seveyim bize ana baba acısı yanında birde kardeş acısı yaşatma be balım. Biz seninle her şekilde gurur duyuyoruz."Abimin bu sözleriyle gözümden belli belirsiz 2, 3 damla yaş döküldü fakat onlar fark etmeden Sildim. Güçlü görünmeliydim.
"Merak etme abim başınızı asla yere eğdirmicem. Vatanımı, milletimi o hainlerden koricam. Her bir leşin alnına sıktığım bir kurşunla intikam bardağını yavaş yavaş doldurcam." dedim ve sarıldım.Gözüm Kerem abime kaydı bir an. Ağlıyordu. Küçüklüğümden beri hiç kıyamazdı bana hep el üstünde tutardı.
"Abi?" diye yaklaştım yanına. Sesim titremişti. Hemen eliyle silebildiği kadar sildi gözyaşlarını ve bana döndü. Hiç birşey demeden anında sarıldı. Bende ona sımsıkı sarıldım. Daha sonra bir baktım Seyit abim, Hüseyin, abim, yengelerim, ablam hepsi sarılmıştı bize toplu sarılma gibiydi. O an bıraktım güçlü kız numaralarını saldım gözyaşlarımı. Yıllar sonra ilk kez ağlıyordum. Yılların birikimi gibi saldım gözyaşlarımı. Onlar da bana katılıyordu. Minikleriydim ben onların her ne kadar kocaman olsamda. Bana hem annelik hem de babalık yaptılar. Haklarını ödeyemem. Daha sonra onlardan ayrılıp ortamı yumuşatmak amacıyla hemen gülümsemeye başladım. Yine gözyaşlarımı kahkahalarımla örtüyordum. Hemen eğilip yiğenlerime sarıldım 3ü kız 1i erkekti.
" Ama teyze ben kimle futbol oynicam sen gidince?" dedi Furkan hepimiz acı bir tebessümle güldük.
"Ben oynarım oğluumm." dedi Esra. O da benim gibiydi. Diğer kızlardan farklıydı. Kız çocuğu halaya çeker dedikleri bu olsa gerek. Hatta yengem den hep azar yerdim. "1 tane de güzel huyu sana çekseydi Bee" diye durduk yere fırça yerdim.
Ablam " Oğluşum merak etme Esra teyzeni aratmaz. Malum küçük versiyonu." diyince Esra anlamasa da kahkaha attı.Daha sonra süslü yengem yaklaştı kulağıma
"Kızzz ayy sana ne mini eteklerrr, ne büstiyerlerr aldım. Eşyaların içindeki kahverengi çekmecede sakladım abiler görmesin diye çaktırma giyip foto atmazsan darılırım ona göre bak aralarında rujlar filanda var ayyy" dedi büyük bir heyecanla. Kendisi cidden süslü yengemdi. Hep beni bir süs püs içine sokma peşindeydi her ne kadar istemesemde.
"Eh be yenge Hakkariye gidiyorum gülüm İzmire değil ne mini eteği ne büstiyeri" diyip kahkaha attım. Sanırım biraz yüksek sesle söylemiştim. Hüseyin abim anında"Etek mi ne eteği yenge sen bu kıza yine etek mi aldın ha yenge!" Bi an domates gibi oldum ve anında
"Etek mi haha kim demiş etek diye hah etek ne nereden çıktı etek canım o şey dedi ımm hah şey dedi tek evet tek dedi ayy dedi tek başına napıcaksın oralardaaaaa yengeemm dedi dimi yengee " diyio cimcikledim yengemi yengem cimciklememle hafif yüzünü ekşitsede " ahaha ayynen öyle dedim ilaahii Hüseyin günahımı alıyorsun amaa" dedi veher zaman ki gibi sıyrıldı olaydan. Ve evet vakit gelmişti. Küt küt atıyordu kalbim. Belki ilk kez onlardan ayrılacağım belki de intikamıma, hayalimdeki mesleğe kavuşacağım içindi. Ama biliyordum ki hayırlı bir heyecandı. Nakliyeci abinin seslenmesiyle tekrar vedalaşıp mahalleme, evime, aileme son kez bakıp arabama binip hareket etmeye başladım tabi bir hatıra fotoğrafı çekildikten sonra. Arkamdan dökülen 1 kova su ve akan gözyaşlarını hissetmiştim. İşte herşey şimdi başlıyor. Yolculuk başlasın Deli kurt!2. Bölümün de sonuna geldik dürüst olimmi baş bölümler biraz sıkıcı galiba ama merak etmeyin geliyor eğlenceli ağlamaklı aksiyonlu bölümler aksiyon operasyon bölümleri için biraz daha bil toplayıp araştırma yapıyorum (çaktırma asker polis dizileri izleyip azcık kopya çekiyom) neyseee yorumlarınızı bekliyorum öpüldünüüüzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM YILDIZI
Художественная прозаElini gökyüzüne doğru uzattı Burak. Yıldızda onu takip etti, gökyüzünde buluştu elleri ikisi de uzun zaman sonra huzurlu nefesler alıp veriyordu. O sırada bir yıldız kaydı. "Ne yıldızı olsun bu" dedi Yıldız. Burak gözlerinin içine bakarak "İntikam Y...