3. Dreamer

111 16 14
                                    

𖣔Кан Соли захирлын өрөөнд гэсэн
багшийн чанга дуунаар би цочин сэрлээ.

- Чи миний хичээл дээр унтана гэнээ? Чамд хүмүүжил гэж алга уу гэсээр багш  гартаа байгаа зузаан түүхийн номоороо толгойг минь зохиход одоо хүртэл нойрмог байгаа би уучилал гуйн бөхөлзөнө.

Хэзээнээс гэдгээ мэдэхгүй ч нэг л өдөр би аймшигтай зүүд зүүдэлж эхэлсэн.

Цус урсаад л, урсаад л... Энэ дэлхий дээрхи бүх ус гол, мөрөн цус болон хувирч ангаж цангасан хүмүүс тэсэлгүй уг цуснаас ундаалцгаана...

Ядаргаатай багштай түүхийн хичээлээс чөлөөлөгдөж захирлын өрөө рүү явах болсондоо баяртай байлаа.

Сургуулийн урт нарийн коридорыг уруудан захирлын өрөөг зорихдоо бас л эвшээлгэсээр. Шөнө бүхэн зүүдлэгддэг уг зүүднээс болж би үргэлж нойр дутуу байх болсон нь энэ.

Том хүрэн хаалганы өмнө ирээд тогших үгүй дээ эргэлзэн зогсож байтал гэнэт л хаалга онгойн Минхёг захирал гараад ирлээ.

Дээгүүрээ дэгжин хөх хослол өмссөн ч доогуураа, эрээн заантай шорт өмсчихөж. Түүний энэ хувцаслалтыг ойлгохыг хичээж байтал гэнэт гараас татан өрөөндөө оруулаад

- Би чамайг хүлээж байлаа Соли гэсээр инээмсэглэлээ.

Би түүний юу ярих гэж байгаа бас яах гэж дуудсаныг нь ч мэднэ.

- И захирлаа. Би яг өгнөө амлая

- Хэзээ? Би удаан хүлээх дургүй. Чи мэднэ дээ

- Маргааш. Яг маргааш таньд авчираад өгье гэж намайг дуржигнуулхад Минхёг захирал жуумалзаад

- Чи наад үгээ надад хичнээн удаа хэлснээ мэдэж байна уу?  Кан хатагтай таны сургалтын төлбөр хэтрээд 8 сар болсон байна. Яг маргааш гэхэд мөнгөө авчирахгүй бол би чамайг хичээл суулгаж чадахгүй нь дээ гэхэд миний амьдрал сүйрэх шиг болов.

Энэ ховоо дээрхи бүх зүйлсийг үзэн яддаг надад сурахаас өөр жаргал гэж байсангүй. Хичээл хийж тайвширдаг би цаашдаа яах болж байна.

Ээж минь намайг төрүүлчхээд хорвоог орхисон. Ээжээс үлдсэн гайгүй хөрөнгө байсан ч архичин аав маань мөрийтэй тоглоомонд бүгдийг алдаж, одоо үлдсэн  ганц нь л байшин.

Архи тоглоом хоёрт хэтэрхий их донтсон тэрээр хоёр жилийн өмнө гэрээсээ гараад буцаж орж ирээгүй юм. Түүнийг үхсэн, амьд хаана байгаа талаар юу ч мэдэхгүй.

👻 WeMafiaBebes 👻Where stories live. Discover now