In Het Begin

1K 8 0
                                    

Armin kwam opgewonden de kamer binnen, zijn ogen glinsterden van ondeugendheid. "Raad eens, iedereen? We hebben wat vrije tijd. Zullen we er een spelletje van maken?" Eren, verrast, vroeg: "Wat voor spel denk je, Armin?"

Een sluwe grijns verspreidde zich over Armin's gezicht toen hij naar voren leunde. "Wat dacht je van het spel van de fles?" Eren werd nieuwsgierig. "Het spel van de fles? Ik heb ervan gehoord, maar herinner me eraan."

Armin legde uit: "Je draait aan een fles en degene naar wie de fles wijst, moet een opdracht geven. Het kan van alles zijn." De sfeer in de kamer veranderde toen Eren verklaarde: "Ik doe mee!"

Armin verspilde geen tijd en haalde een lege wijnfles tevoorschijn. Terwijl de fles ronddraaide, kwamen Mikasa en Levï de kamer binnen, met hun ogen gericht op het speelse tafereel dat zich voor hen afspeelde. Het duurde niet lang voordat hun nieuwsgierigheid de overhand kreeg.

"Spelen jullie iets interessants?" vroegen ze, hun interesse duidelijk gewekt. Zonder aarzelen sloten ze zich aan bij de kring, gretig om deel te nemen aan het spel van de fles.

Terwijl het spel verder ging, vulden spanning en verwachting de kamer. Toen, met een dramatische draai, maakte de fles zijn keuze. Eren's hart ging tekeer toen de fles recht op hem gericht werd. Mikasa sloot haar ogen, ervan overtuigd dat hij haar zou kiezen voor een kus, maar...

De fles Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu