Hoofdstuk 2|

115 2 0
                                    

Alessio's point of view:
Ben ik zojuist gefriendzonet door Noa? Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik heb geen idee waarom. Ik merk dat ik mezelf niet in controle kan houden dus ik loop maar weg.

Noa rent achter me aan. Ze pakt me bij mijn arm en gaat voor me staan. 'Aless, ben je oké?' Vraagt ze. Ik kijk gauw de andere kant op. Ik wil niet in haar ogen kijken. 'Gaat prima. Mag ik nu even rust?' Mompel ik. 'Aless, het gaat niet goed en dat zien ik aan je. Ik wil je helpen.' Fluistert ze en ze trekt me mee naar buiten.
We ploffen neer op een bankje en ik zwijg. Ze begint met praten. 'Voor als je het idee hebt dat ik gevoelens heb voor Tim, is niet zo. Hij is mn beste vriend.' Verteld ze. Ik kijk haar aan. 'Dat is het niet No.' zucht ik. 'Laat het maar zitten. Ik leg het later wel uit.' Ik sta op en loop terug naar binnen. Noa loopt achter me aan.

Als we binnen komen staan Fenna en Tim uitgebreid te zoenen. Ik word er spontaan boos van en loop naar ze toe. Ik trek ze uit elkaar en geef Tim een klap in zijn gezicht. 'WTF DOE JE ALESSIO?!' Hoor ik Fenna gillen. Noa rent naar Tim toe. Hij kijkt me boos aan. 'Tim, gaat ie? Jezus, je oog is helemaal dik! Loop even met Fenna mee naar de ehbo!' Roept Noa in paniek. Dan draait ze zich om. 'Alessio waar de heck ben je mee bezig?' Vraagt ze boos. Ik barst in tranen uit. 'Mijn god' zucht ze. Ze trekt me mee naar de teamleider. 'Meneer, Alessio voelt zich niet chill en zit niet lekker in zijn vel vandaag. Mag ik hem meenemen naar huis?' Vraagt ze. 'Ik vind het goed. Fijn dat je je openstelt voor hulp Alessio. Sterkte nog he!' antwoord de directeur. We lopen zijn kantoor uit.
'No, ik voel me echt niet chill bij je op dit moment.' Zucht ik. Ze staat stil en kijkt me aan. 'Aless, het komt allemaal goed. Kom maar gewoon veilig met mij mee. Voordat je nog meer domme dingen doet.' Fluistert ze en ze trekt me in een knuffel. Het voelt goed. Ik knuffel haar terug.

Als we niet veel later bij haar huis aankomen zeg ik haar moeder gedag en stel me voor. 'Hoi, ik ben Alessio de Martino. Leuk om u te leren kennen.' En ik geef haar beleefd een hand.
'Leuk je te leren kennen Alessio! Noem me maar gewoon Tess hoor. Gezellig dat je er bent!' Ze richt zich op Noa. 'Gaan jullie boven maar een film kijken of iets. Jullie zien er moe uit.' 'Dat gaan we doen.' Antwoord Noa. Haar moeder knikt en focust zich weer op haar boek. Ik loop achter Haar aan naar boven. 'Hier is mijn kamer. Ga maar op mijn bed liggen hoor. Ik ga even douchen ik ben over 15 minuutjes weer klaar!' Zegt ze. Ik knik en ga liggen.

'Your eyes make me shy'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu