hoofdstuk 4|

119 1 1
                                    

Alessio's point of view.
De film is inmiddels afgelopen. Ik scroll wat door mijn insta en reageer onder wat edits. 'Aless, zullen we live op insta?' Vraagt Noa ineens. 'Is goed, ik ga wel live.' Ik zet mijn telefoon op het tafeltje voor me neer en begin de live.

@fanaccountalessio kijkt mee
@timvandrie kijkt mee
'Hee Tim!' Zegt Noa.
@timvandrie zo zo nu al 627 kijkers!
@sftxaless hebben jullie een relatie?
@alessioedits oeh fix!
@spazefannetjexx hebben jullie?
'Mensen rustig, we hebben niks! We zijn goede vrienden!' Antwoord ik.
@alessioedits oh jammer. Jullie passen wel bij elkaar!
@sienna_de_martino kijkt mee
'Hee siennaa!' Roep ik

Na 20 minuutjes beëindig ik de live weer.
Ik kijk op de klok. Het is 2 uur. 'No, ik moet gaan. Ik moet op kantoor zijn. We gaan vandaag live met heel Spaze op youtube.'
'Thanks voor deze leuke dag.' Fluister ik als we in de gang staan en ik geef Noa een knuffel. 'Geen probleem. Als er wat is mag je appen of bellen he dat weet je.' Fluistert ze terug. Ik knik en maak me los. Ik haal mijn fiets van het slot en zwaai nog een keer naar Noa. 'Niet onderweg stiekem vechten zonder dat ik erbij ben om het te filmen he!' Roept ze en ze geeft me een knipoog. Ik lach en schud nee. Dan verdwijnt ze uit het zicht.

Onderweg naar huis kan ik mijn gedachtes moeilijk onder controle houden. Ik denk de hele tijd aan 1 ding. Noa. Ze is ook gewoon hartstikke mooi. Haar bruine haar, haar mooie lichaam en lange wimpers. Mooie lippen, ogen en wenkbrauwen. Het is gewoon het perfecte plaatje. Precies mijn type.

'Ik ben er!' Roep ik door de gang. Tommy, Khalid, Melle en Tim zijn er al. Ik begroet iedereen en neem plaats op de bank. 'Thomas, je telefoon gaat.' Zegt Beau, de assistent. Ik zie Thomas ernstig kijken. Ik heb het gevoel dat er iets vreemds aan de hand is.
Thomas loopt naar buiten om op te nemen.
Tommy legt een hand op mijn schouder en Tim kijkt me vol medeleven aan. 'Boys, waarom doen jullie zo raar? Wat de fuck is er aan de hand?' Vraag ik geïrriteerd. Melle trekt me omhoog en loopt met me naar buiten. Richting Thomas die nog steeds druk aan het bellen is.

'Alessio, ze willen je spreken.' Zegt Thomas.
Ik pak de telefoon aan. 'Hallo?...'

'Your eyes make me shy'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu