Noa's point of view
Ik stap uit de douche en wikkel mijn haar in een handdoek. Ik droog me af en toe een comfy outfit aan.
Ik droog mijn haar af en doe een beetje mascara en lipgloss op. Dan loop ik de badkamer uit. Als ik mijn kamer inloop ligt Alessio op mijn bed te slapen. Ik glimlach. Hij is best cute als hij slaapt. Ik vind het zielig om hem wakker te maken dus dat doe ik maar niet. Ik plof neer op mijn stoel en pak mijn telefoon erbij. Ik scroll wat op instagram en al gauw hoor ik dat Alessio wakker word. 'Lekker geslapen aless?' Vraag ik en ik glimlach. 'Ja man, jou bed ligt echt lekker!' Lacht hij. Ik sta op van de stoel en ga naast hem zitten. 'Voel je je al beter?' Vraag ik en ik kijk hem aan. 'Mwah, gaat wel op zich. Ik weet echt niet wat me bezielde vanochtend.' Antwoord hij en begint weer te snikken. Ik leg mijn hand op zijn wang. 'He Aless, alles komt goed. Waarom moet je nou huilen gek?' Vraag ik. 'Alles is gewoon zo fucked up de laatste tijd. Van de kleinste dingen die al met een relatie te maken hebben word ik al jaloers en boos. Ik weet echt niet waarom.' Snikt hij en hij kijkt me aan. 'Maar, je hoeft toch nergens jaloers om te zijn joh. Je hoeft niet altijd in een relatie te zitten he.' Antwoord ik lief. Hij bloost en kijkt weg. 'Word je nou een tomaatje?' Lach ik en hij schiet ook in de lach.'Filmpje dan maar?' Vraag ik. Hij knikt beslist. 'Wat wil je kijken Aless?' 'Mij maakt t niet heel veel uit. Zet anders The kissing booth 2 op. Vind k wel een goede film.' Antwoord hij en hij geeft me een knipoog. 'Verslaafde.' Lach ik terug en steek mijn tong uit. Ik zet de film aan en pak er wat snacks bij.
Op een gegeven moment gaat mijn telefoon af. Ik word gebeld door... Tim? Wat moet hij nou? Ik zet de film op pauze en neem op.'Hee Tim, wat is er?' Ik zie Alessio raar kijken.
'Ik bel ff om te vragen waar je bent, en of je tijd hebt om met mij en Fenna naar de stad te gaan.' Antwoord hij.
'Ik zou het leuk vinden alleen ik ben nu met Alessio. Hij zit vandaag niet zo lekker in zijn vel en ik wil er gewoon even voor hem zijn.' Mompel ik en ik kijk opzij. Alessio lacht naar me. Jemig wat is hij schattig als hij lacht.
'Zet me eens op de luidspreker?' Vraagt Tim. 'Hee Aless, hoe gaat het maatje? Maak je geen zorgen over vanochtend hoor. Het is oké! Pak je rust ik zie je snel bro.' Zegt hij tegen Alessio. 'Thanks broertje!' Antwoord Aless.
'Doeg Tim!'
'Joe!'
Ik hang op en leg mijn telefoon weg.
Gelijk kijk ik in de ogen van Alessio. Jezus wat is hij knap. Mijn God.
JE LEEST
'Your eyes make me shy'
Romancenieuw verhaal! Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Noa. Ze is 16 jaar oud. Noa's vader is twee jaar geleden overleden. Sindsdien woont ze met haar moeder. Ze is model voor nik&nik en is verhuisd naar een andere stad. (Geldermalsen) op haar nieu...