cemrenin ağzından
Sabah kalktığımda annemi karşımda görünce çok şaşırmıştım.cünkü yanıma pek gelmezdi.(anne-A)
A-"kızım günaydın."
(Cemre-CE)
CE-"anne kötü bişey mi oldu.bana anlatır mısın lütfen."
A-"kızım sana söylemem gereken çok önemlı bişey var."
CE-"e hadi söyle"
A-"şey seni evlendiriyorum."
CE-"ne"
Annemin söylediklerinden sonra beyninden vurulmuşa dönmüştüm. Ne söyleyeceğimi bilemez bir haldeydim ve ağzımdan sadece ne kelimesi çıkabilmişti. Odadaki sesizliği annemin kelimeleri bozdu.
A-"kızım iyimisin?"
CE-"hayır değilim. Peki kimle evleniyorum?"
A-"özgür deniz cellatla evleneceksin."
CE-"nee olmaz anne."
Nasıl kabul edebilirdim ki. Bundan 2 ay önce onunla sevgiliydik ve o beni terk etmişti. onu gerçekten çok seviyordum ama o bana güvenmiyordu. Onu aldattığını düşünüyordu. Ama ben onu aldatmamıştım. Ben orda tacize uğrarken o kendini aldattığımı düşünmüştü ve beni bir kere bile dinlememişti. Çekip gitmişti. Onu günlerce aradım. Ama ondan ufacık bir iz bile bulamamıştım ve şimdi tam umudumu kaybettiğimde onunla evlenecek olmam büyük şanstı. Belki de eskisi gibi olacaktık. Ona anlatamadığım şeyleri artık anlatabilecektim. Annem ilk kez güzel bir haber vermişti bana. Mutluydum...
A-"kızım daldın gittin yine"
CE-"he öyle düşünüyordum. Peki ben bu denizle neden evlenıyorum."
A-"aramızdaki düşmanlık son bulsun diye evleniyorsun."
Ne yani bizim aile ile onların ailesi arasında ne gibi bir düşmanlık olabilirdi ki aklım almıyor bir türlü.
CE-"ne gibi bir düşmanlık varki onlarla aramızda?"
A-"söylemeye dilim varmıyor ama yinede anlatıcam sende bir gün öğrenecektin zaten. Ama lafımı hiç kesmeyeceksin ve sonuna kadar dinleyeceksin. Tamam mı?"
CE-"tamam."
O an kalbim yerinden çıkacaktı sanki neydi bu düşmanlık. Annemin konuşmaya başlamasıyla bütün dikkatinlmi ona verdim.
A-"Bundan seneler önce ben sana hamileydim. 9 aylıktın doğumumu bekliyordum yani.Tabi o zaman Deniz de 1 yaşlarında falan. Baban Denizin annesine âşıktı. Ben bunu bile bile babanla evlenmiştim."
CE-"abim de mi 1 yaşındaydı peki?"
A-"evet. Bir gece baban sarhoş bir şekilde eve geldi. Evdeki silahını aldı ve evden çıkmak için adımlarken sürekli o kadının ismini söylüyor ve onu ve kocasını öldüreceğini söylüyordu. Onu durdurmaya çalıştım ama başarılı olamadım. Arabaya binip gitti. Bende hemen arabaya binip onun ardından Denizlerin evine gittim. Ordaydı.Denizin annesinin kolundan tuttu ve bir odaya çıkarıp kapıyı kilitledi. Biz ise kapının önünde bekliyorduk. Kapıyı açmaya çalışıyorduk ama nafile kimse o kapıyı açamadı. İçeriden çığlık sesleri geliyordu. Ardından ise bir el silah sesi. kapı açıldı ve baban çıktı ve Denizin babasına 2 el ateş etti. İçeriye doğru baktığımda ise Denizin annesinin kıyafetlerinin yırtık olduğunu gördüm. O an anladın ki o kadını tec*vüz edip öld*rmüştü.'gözünden iki damla yaş süzüldü'
CE-"neee🥺"Evet herkese merhabalar cemcel dizisiyle karşınızdayım. İlk kez yazıyorum umarım beğenirsiniz bol bol yorum yapın.oylamayı da unutmayın.sizi çok seviyorumm. Bu arada nasıl ilerlemeliyim? Yorumlarda belirtin.😊😊😊😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)
Teen FictionA-"o an anladım ki baban o kadını tecav*z edip öld*rmüştü" CE-"neeee" kalanını biraz merak adin ayoool 😂😂