Hatırlatma
Bunları söylerken gözlerimden yaşlar akmıştı. O sırada Deniz aniden bana sarıldı. Ne yapacağımı bilemezken bende ona sarıldım. Daha sonra kendime gelip ondan ayrıldım.
CE-"deniz yapma ne olur ben de gelcem yaaa abim o benim abim lütfen bende geleyim."
D-"tamam gel ama kaçmak yok."
CE-"abim ordayken nereye gidebilirim sence?"
D-"tamam tamam hadi gidelim bir an önce."
Arabaya bindik ve yola koyulduk. Hastaneye vardığımızda abimin nerede ameliyat olduğunu öğrendik ve oraya gittik. Aradan 1 saat geçmişti. Ama abim daha ameliyattan çıkmamıştı. Gözlerim ağlamaktan kızarmıştı. Lavaboya gitmek için ayağa kalktım. Bir anda başım dönmeye başladı.(lan ne oluyo bu kıza😂😂) duvarı tuttum. Deniz bana yaklaşıyordu.
D-"cemre iyimisin?"
CE-"iyiyim merak etme birden kalkınca başım döndü."
D-"tamam"
Lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım tam kapıdan çıkacaktım ki biri kolumdan tutup ağzımı tıkadı. Kimdi bu? Ne istiyordu benden? Beni geri geri sürükleyip içeri soktu. Sırtım duvara gelecek şekilde beni döndürdü. Ağzım hala kapalıydı. Ama kimdi yüzünde maske vardı ve tanıyamamıştım. Yüzündeki maskeyi çıkarınca gördüğüm yüzle şok olmuştum. Bu bu Rüzgardı. Benim hayatımın içine eden şerefsizdi. Denizle ayrılmama sebep olmuştu. Beni zorla öpmüştü. Ya yine aynı şeyi yaparsa. Bu düşünce ile Rüzgarın elini ısırdım. (Rüzgar-R)
R-"aaaaaaaaahhh"
CE-"Deniiiiiiiiiiiiiiiiz imdaaaaaaaaat kurtar be-"
Rüzgar yine eliyle ağzımı kapatmıştı.
R-"şşşt sakin ol kızım."
Ağzım kapalı olduğu için konuşamıyordum. Sesim çok kısık geliyordu. Özel bölgesine dizimle vurdum. Ardında ayağınla karnına tekme atınca hızlı bir şekilde yere düştü. Rüzgar acı içinde yerde kıvranırken kapıyı açmaya çalışıyordum. Am açılmıyordu. Avazım çıktığı kadar bağırdım.
CE-"yardım ediiiiiiiiiin imdaaaaat"
O sırada Rüzgâr ayağa kalkmıştı.
R-"cemre benden kaçamazsın artık benimsin."
CE-"uzak dur benden yaklaşma"
R-"o sevgilin olan Deniz seni duymuyor."
CE-"yapma uzak dur benden imdaaaat"
Rüzgar kolumdan tutup sertçe beni yere yatırmıştı. Üstüme çıktı.
CE-"imdaaaaaaaaaaaaat"
R-"artık kaçış yok ya benimsin yada benimsin."
Gözümden yaşlar akmaya başlamıştı büyük bir çıkmazdaydım. Ne yapabilirdim ki. Rüzgâr tam dudaklarımdan öpecektiki kapı büyük bir gürültüyle açıldı. Gelen Denizdi.
D-"çek lan pis ellerini karımın üzerinden."
O an o kadar mutlu oldum ki. Tarifi yok. Rüzgâr üzerimden kalkmıştı. Ben de hemen kalktım. Tam Denizin yanına gidiyordum ki Rüzgâr kolumdan tuttu ve kafama silah dayamıştı.
R-"demek bununla evlendin ha cemre hanım."
D-"bırak lan kızı."
CE-"ne sandın senin gibi bir piçle mi evlenecektim."
R-"evet benimle evlenecektin cemre. O yüzden ya benim olacaksın yada hiç kimsenin."
CE-"çık ama bilmediğin bişey var."
Dirseğimi Rüzgarın karnına vurdum. Diğer elimle Rüzgarın elindeki silahı aldım ve anlına dayadım.
CE-"seni şuracıkta gebertirdim de dua et çok önemli bir işim var."
Ama onu orda bırakamazdım. Heleki bana yaptıklarından sonra. Arkamı döndüm Denize doğru giderken ani manevra yapıp tekrar rüzgara dönüp bacağına ateş ettim.
CE-"bana bidaha yaklaşırsan bununla kalmaz haberin olsun."
Silah susturuculu olduğu için ses çıkmamıştı. Denize doğru döndüm. Elimdeki silahın mermilerini alıp silahı yere fırlatıp kırdım. Sonra denize doğru yürüdüm. Tam karşısında durup sıkı bir şekilde sarıldım. Oda bana sarıldı.
D-"kızım sen neymişsin be"
CE-"boş ver bunları hadi gidelim."
D-"tamam."
Tuvaletten çıktık. Ama bunla kalmazdım. Kapıyı da kilitleyip anahtarı yere fırlattım. Sonra tekrar Denize dönüp baktım. Gülüyordu. Ameliyathanenin önüne gelmemizle doktorun çıkması bir oldu. (Doktor-d)
d-"mehmet beyin yakınları"
CE+D-"buyrun biziz."
d-"mehmet bey şu anda iyi durumda. Birazdan normal odaya alınacak. 48 saat içinde uyanmazsa-"
CE-"açık konuş doktor uyanmazsa ne"
d-"herşeye hazırlıklı olun."
CE-"h-hayır abim ölemez."
D-"şşşt abin ölmeyecek ğör bak uyanacak."
Ben abimsiz ne yapardım. Onsuzluğu düşünmek bile bana acı veriyordu.
5 saat sonra (akşam)
Saatler bir türlü geçmiyordu. 5 yıldır abimsizdim. Ama en azından abimin yaşadığını biliyordum. Şimdi ise bana geçen şu 5 saat 5 yıl gibi geliyordu. Üstümde bir halsizlik, bitkinlik vardı. Denize baktığımda çok bitkin duruyordu. Ama hiç suçlu gibi bakmıyordu. Yanıma geldi ve oturdu.
D-"cemre sana bişey söylemem lazım."
CE-"tamam söyle benimde sana söylemem gereken bişey var."
D-"cemre abini ben vurm-"
CE-"biliyorum."
D-"n-nasıl"
CE-"biz hastaneye geldikten sonra ceren evdeki kameraya baktı. Bana mesaj attı. Başka bir adam gelip vurmuş. Senin şaşkınlığın da o yüzdenmiş."
D-"o adamı tanıyorum babaannemin adamlarından biriydi. Ben ne seni ne de abini vurmayacaktım. Sadece seni korkutmaya çalışıyordum."
CE-"tamam"
1 saat sonra abimin yanına girmek için doktordan izin aldım. Abimin yanına girince elinden tuttum. Teni sıcacıktı. Onu öylece izledim. Abimi makineler,kablolar arasında görmek çok kötüydü.
CE-"a-abi bak ben geldim. Senin yanına geldim. Beni kurtarmak için kendini niye tehlikeye attın. Uyan tamam mı uyan."
Daha sonra odadan çıktım. Gözümden yaşlar süzülmeye başladı. Kendimi çok kötü hissediyordum. Başım yine dönmeye başlamıştı. Duvara yastlandım. Derin nefesler alıp veriyordum. Ne oluyordu bana. Biraz rahatlamış hissettim. Deniz hastane koridorundaki bankta oturuyordu. Onun yanına gitmek için yavaşça duvardan uzaklaştım. Ama yine başlamıştı ve bu sefer daha şiddetliydi. Hertaraf dönüyordu. Bir anda hertaraf kararmıştı. Tek hatırladığım etrafımdaki insanlar ve uğultulu gelen sesleriydi.
Denizden
Cemre bana doğru gelirken yüzündeki ifadeden birşeyler olacağını sezmiştim. Yanına doğru gitmeye başladım. Kendinde değildi beni bile fark etmedi. Sonra aniden yere yığıldı. Bayılmıştı. Hemen kucağıma aldım. Acile indik daha sonra bir odaya aldılar. Mehmet ile aynı kattaydı ve aralarında 1 tane oda vardı. Cemre yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.
D-"cemre iyimisin?"
Cenreden
Müthiş bir baş ağrısıyla uyandım. Deniz bana iyi olup olmadığımı soruyordu. Ama ben kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Sadece hayır kelimesini çıkarabıldım ağzımdan. Aklıma abim geldi. Acaba uyanmışmıydı. Bu soru ile Denize döndüm.
CE-"a-abim uyandı mı?"
D-"az önce uyandı. Yanından geldim iyi görünüyordu."
CE-"abimin yanına gitmek istiyorum"
D-"olmaz önce doktor gelecek neyin olduğunu söyleyecek ondan sonra abinin yanına gidebilirsin."
CE-"offf tamam."
Ardan 10-15 dakka geçmişti. Çok dıkılmışım.
CE-"deniz ben çok sıkıldım."
D-"ne yapalım"
CE-birbirimizesoru soralım ama doğru cevaplar vericez yalan söylemek yok ama."
D-"tamam"
CE-"önce ben başlayacağım. Beni neden hiç dinlemedin?"
D-"haklı olmamaktan korktum. Seni uzmekten korktum." "O gece neden beni istemedin?"
CE-"söylediğin şeyden korktum. Anne olmaktan korktum."
O sırada içeri doktor geldi.
d-"cemre hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"
Ve-şu an iyi hissediyorum."
D-"doktor hanım eşimin nesi var?"
d-"cemre hanım tebrik ederim hamilesiniz."
CE-D-"neeeeeee!!?"Merhaba arkadaşlar hastalığımdan dolayı bölüm atamadım dün. O yüzden hepinizden özür dilerim. Uzun bir bölüm yazdım sizlere. Uzun bölüm sevenler için.oylayan ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.😘😘😘👋👋👋👍👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)
Teen FictionA-"o an anladım ki baban o kadını tecav*z edip öld*rmüştü" CE-"neeee" kalanını biraz merak adin ayoool 😂😂