Hatırlatma
D-"doktor hanım eşimin nesi var?"
d-" cemre hanım tebrik ederim hamilesiniz."
CE-D-"neeee!!?"
Ben doğrumu duymuştum. Ne yani ben annemi olacaktım. Gözlerim dolmuştu. Ben buna hazır değildim. Öylece düşünürken gözlerim Denize kaydı. O da benim gibi derin düşüncelere dalmıştı. Doktor tam odanın kapısından çıkıyordu ki ona seslenmemle durdu.
CE-"doktor hanım."
d-"buyrun cemre hanım?"
CE-"abimin yanına gidebilir miyim?"
d-"kalkmanızı pek tavsiye etmem ama tekerlekli sandalyeyle gidebilirsiniz."
CE-"tamam doktor hanım."
CE-"Deniz beni abimin yanına götürürmüsün."
D-"tamam ben tekerlekli sandalyeyi alıp geleyim."
Deniz 5-10 dk sonra önünde tekerlekli sandelyeyi sürükleyerek yanıma geldi.
D-"hadi gel bakalım."
Doğruldum. Ayaklarımı sarkıttım. Tam ayağa kalkacaktım ki Deniz beni durdurdu.
D-"hop cemre hanım doktor ne dedi ayağa kalkman tehlikeli."
Deniz beni kucağına aldı. Bende ellerimi boynuna doladım. Beni tekerlekli sandalyeye oturtunca duğrulduğunda birbirimize çok yakındık. Galiba nefrettim yine aşka dönüyorduuu. Tekerlekli sandalyeyi sürmeye başladı. Odadan dışarı çıktık. Abimin odasının önüne geldiğimizde denize dönüp;
CE-"deniz beni içerı bırakıp çık tamam mı?"
D-"tamam."
Odanın kapısı açıldığında abim bana bakıyordu. Şaşırmıştı. O an ağlayasın gelmişti. Hemde çok. Galiba hamileliktendi. Şu 10 dakkada ne zaman alışmıştım ki ona. Abimin baş ucuna geldik beni abime doğru döndürüp odadan çıktı deniz.abimin elinden tuttum.
CE-"a-abi kendini nasıl hissediyorsun?"
M-"iyi hissediyorum. Sadece biraz dikişlerim acıyo."
CE-"umarım bir an önce iyileşirsin."
M-"ben hadi silahla vuruldum. Sana ne oldu niye tekerkekli sandalyedesin?"
CE-"şş-şeyy..."
M-"neyy hadi kızım çatlatma insanı"
CE-"a-abi b-ben ben h-hamileyim."
M-"sen hamilesin öylemi? Yani yanlış duymadım."
CE-"evet doğru duydun ben hamileyim."
M-"peki bu bebeği istiyor musun."
CE-"bilmiyorum."
Ne yapacaktım. Bebeği aldırmak da gelmiyordu içimden. Sonuçta o benim bir parçamdı. Galiba onu kabullenecek ve ona BEBEĞİME sahip çıkacaktım. Bebeğim ne güzel bir kelimeydi. Elim karnıma doğru kayarken. Abim endişeli bir şekilde bana bakarak konuştu.
M-"cemre iyimisin ağrın mı var?"
CE-"hayır yok."
M-"tamam elin karnına gidince biran endişelendim."
CE-"abi ben odama gitsem olur mu biraz dinlenicem de"
M-"tamam bitanem hadi sen git odana"
Denizi çağırıp odama gitmiştik. Yatağıma uzandım. Elim yine karnıma kaymıştı. Annelik duygusu çok güzeldi. Orada minik bir can olduğunu bilmek insana huzur veriyordu. Deniz de tam arkama uzandı ve elini benim elimin üzerine koydu. Nedenini bilmediğim bir gülümseme belirdi yüzümde. Deniz kafasını boynuma gömdü. Kokumu içine çekti ve bana iyice sokuldu.
D-"seni çok seviyorum papatyammm."
Bana papatyam demişti tıpkı eskiden olduğu gibi.
CE-"bende seni deli oğlan."
Uyku iyiden iyiye bastırmıştı. Gözlerim kapanırken tek hatırladığım denizin bana daha da sıkı sarılmasıydı.
Sabah olunca denizle burun buruna uyandım. Çok yakışıklı duruyordu. Deniz tatlı bir gülümsenlme ile gözlerini açtı.
D-"günaydın papatyam."
CE-"günaydın denizim."
Birbirimizden uzaklaşırken içeri doktor girdi ve tabutcu olabileceğimi söyledi. Ben toparlanırkenbdeniz bana yardım ediyordu. Toparlamadık ve çıktık. Abimde taburcu olmuştu. Eve gittik. Kapıyı açtığımda burnuma dolan kokuyla gülümsedim. Mış gibi çorba kokuyordu. Denizle göz göze g3ldik ardından koltuğa oturdum. Bir film seçtik. İzlemeye başladık. Deniz elini belime doladı ve kendine çekti. Bende kollarımı sardın ona. Sonra denizin telefonu çaldı. Yanımdan uzaklaşıp mutfağa gitti.yüzü oturduğum yerdren görünüyordu. Çok sinirliydi. Deniz salona geldi.
D-mehmet hadi ben seni evine bırakırım."
M-"tamam hadi biz gidelim."
CE-"kendine iyi bak abi."
M-"sende kendine iyi bak cemre.":)
CE-"tamam abimmm"
Sıkıca sarıldım abime ne biliyim içimden geldi. Abim gidince bende odaya çıktım. Deniz de 5-10 dk sonra geldi. Çok sınırlı duruyordu.
CE-"d-deniz iyimisin? Çok sınırlı duruyorsun. Korkuyorum.
D-"HİÇ İYİ DEĞİLİM. EVET ÇOK SİNİRLİYİM. BENCEDE KORK ZATEN."
CE-"deniz ne diyorsun sen neden sinirlisin?"
D-"neden beni aldattın cemre neden."
CE-"neee ben mı seni aldatmışım. Deniz saçmalama ben böyle bişey yapmadım."
D-"o zaman bunlar ne bir de yalan söylüyorsun."
Deniz üzerime kağıtlar atmıştı. Babalık testiydi bunlar. Bu raporda hiç tanımadığım biri yazıyordu. Ama bu imkansızdı. Ben kimseyle birlikte olmamıştım.
CE-"imkansız ben senden başka kimseyle birlikte olmadım."
D-"yalan söyleme cemre. Bu testlerde herşey apaçık ortada."
CE-"o testler sahte diyorum ben send-"
Deniz cemre ye tokat atar.
D-"hala yalan söylüyorsun."
CE-"yalan söylemiyorum. Ne olur inan deniz."
Deniz cemreyi döver. Tam karnına tekme atıcakken cemre bayılır. Cemrenin her tarafı morarmıştır. Deniz onu hastaneye götürür.
Uyandığımda hastanedeydim. Her tarafım acıyordu. Sağıma baktığımda deniz baş ucumda oturmuş bana bakıyordu. Ardından içeri doktor girdi.
DO-"cemre hanım sizi kim bu hale getirdi."
Denizle göz göze geldim. Ne söylemeliyim diye düşünürken abim içeri pat diye girdi.
M-doktor hanım bizi bir yalnız bırakırmısınız?"
DO-"tamam"
Doktor odadan çıkmıştı. Denizde ayaklanmıştı ki abim kolundan tutup oturttu.
M-sen nereye deniz bey? Otur oturduğun yere."
Abim kapıya doğru yöneldi ve kapıyı kilitleyip yanıma geldi. Anahtarı bana verip konuşmaya başladı.
M-"kim yaptı bunu sana?"
CE-"a-abi şşşey"
M-"deniz yaptı dimi?"
CE-"evet yanımdaki şahsiyet yaptı."
Abim ayağa kalkmıştı. Denize yaklaştı ve yumruk atmaya başladı. Müdahale etmedim. Ama abim ona vurdukça canım yanıyordu. Denizin yüzü gözü morarmış ve her yanı kan olmuştu.
M-"şimdi si*tir tir burdan. Seni birdaha cemrenin yanında görmicem anladın mı beni."
Deniz bişey söylemeden çıkmıştı. Abim dönüp baktım. Çok sinirli duruyordu.
CE-"a-abi ben ondan boşanmak istiyorum."
M-"tamam kardeşim nasıl istersen öyle olsun davayı yarın açarız da bebek ne olcak?"
CE-"onun dediğine göre bebek ondan değilmiş elinde sahte bir babalık testi vardı. Ama yemin ederim ondan başkasıyla birlikte olmadım. Bana inanmadı sonrada dövdü işte."
M-"tamam sen bunları düşünme artık o kaybetti.Arkadaşlar merhaba yeni bölüm geldi. Oylayan ve yorum yapan herkese teşekkür ederim.👋👋👋👋❤❤😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteA-"o an anladım ki baban o kadını tecav*z edip öld*rmüştü" CE-"neeee" kalanını biraz merak adin ayoool 😂😂