hatalıydım

1.7K 85 8
                                    

Hatırlatma
E-"bırak lan kardeşimi."
Silahını arkamdaki adama doğrultmuştu. Sonra bir silah sesi duydum..... Arkamdaki adam üstüme doğru yığılırken emir abim koştu adamı tuttu. Bu adamı kim vurmuştu. Emir abi değildi. Bana göre diğerleri de değildi çünkü onlar tam karşımdaydı görürdüm. Hem onlar ateş etmezdi. Benim vurulma tehlikem de vardı. O zaman kum ateş etmişti? Ben düşüncelere dalmışken etrafıma baktığımda herkes arkama doğru bakıyordu. Bende arkama döndüğümde gördüğüm yüzle şok olmuştum. Bu bu Denizdi. Yani beni o mu kurtarmıştı. Omzuma bakıyordu. O anda omzumdan vurulduğum aklıma geldi. Ve yib ebaşım dönmeye başlamıştı. Kendimi kötü hissediyordum. Deniz bana yaklaşmaya başladı. Benimse ayakta duracak halim yoktu. Gözüm kararmaya başlamıştı.
Ce-"b-ben i-iyi d-değilim..."
Bunları bile zorla söylemiştim. En sonunda heryer kararmıştı sesler uğultulu gelmeye başlamıştı ve sonra derin bir uyku.
Denizden
Cemre omzundan vurulmuştu. Ama sonra bayıacağını fark ettim. Hemen yanına koştum. Belinden tutup düşmesini engelledim. Herkes bana bakarken yanımıza Mehmet geldi.
D-"mehmet arabayı hazırla hastahaneye gidiyoruz."
M-"tamam hadi getir cemreyi arkamdan."
Cemreyi kucağıma aldım. Arabanın önüne gelmiştim. Cemreyi arabanın arka koltuğuna yatırdım. Bende diğer taraftan binip cemrenin başını dizlerimin üstüne koydum. Mehmet hastaneye doğru giderken çok endişeli duruyordu. Hastaneye varınca arabanın kapısını açtın ve cemreyi kucağıma aldım. Acilden girdik.
D-"doktooooooooooorrŕ sedyeee getirin. ACİLLLLLLLLLL!!!"
Hemen sedye gelmişti. Çevreyi sedyeye yatırdım. Hemen sedyeyi sürmeye başladılar. Behmet konuşmaya başladı.
M-"doktor hanım kardeşim hamile ne olu ona ve bebeğe bişey olmasın. Omzundan vuruldu."
Do-"tamam siz merak etmeyin. Umarım kurşun sıyırmıştır."
Doktorlar cemreyi ameliyathaneye alalı  tarım saat olmuştu. Cemreyi sedyeyle odaya aldılar. Ardından da doktor geldi.
Do-" siz cemre hanımın yakınları olmalısınız."
D-M-"evet biziz"
Do-"cemre hanımın bebeği iyi durumda. Bu arada bir oğlu olacak. Mermi sıyırmış. O yüzden pansuman yaptık. Geçmiş olsun."
Doktor yanımızdan uzaklaşmıştı. Ben cemrenin odasına girmek için ilerledim. Ama kolumdan Mehmet tuttu.
M-"sana kardeşime yaklaşma dedim ama sen maşallah burnunun dibinden ayrılmıyorsun."
Cemrenin kapısından uzaklaşıp kolumu kurtardım ve mehmetin yanından ayrıldım. Doktorunyanına gittim.
D-"doktor hanım ben babalık testi istiyorum ama her aşamasında ben başınd aolucam."
Do-" tamam beyfendi."
Babalık testi için gerekenleri cemredem almışlardı. Labaratuvarda her aşamasını kontrol ettiğim test indi elimdeydi. Açıp okudum."99.99 özgür deniz cellat" yazısını görünce kahroldum. Cemre ye inanmamakla haksızlık etmiştim. Çok hatalıyım. Şimdi ne yapacaksın bakalım özgür deniz beyyy....

Arkadaşlar biliyorum biraz kısa oldu ama bu aralar çok yoğunum. Sizleri çok seviyorum. Oylayan ve yorum yapan herkese teşekkür ediyorum.😘😘👋👋😊
 

İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin