karşılaşma

2.5K 111 36
                                    

Merhabalar yeni bölüm geldi.umarım beğenirsiniz. bu benim ilk hikayem.satır arlarında yorum yaparmısınız ve lütfen oylayın.sizleri çok seviyorum...iyi okumalar...

Hatırlatma
A-"o an anladım ki baban o kadına tec*vüz edip öld*rmüştü." 'gözünden iki damla yaş akar'
CE-"neeeee"
O an başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü sanki. Kendimi tutamayım ağlamaya başladım.annem ise beni sakinleştirmek için bana sarılmıştı. Ne yani benim babam bir kat*lmiydi. Bu düşünce aklıma gelince daha çok ağlamaya başlamıştım.
A-"şimdi babana karşı olan savunmalarını neden kabul etmediğimi  anlıyorsundur umarım."
CE-"yani babam bir ka-kat*lmi oluyo."
A-"tamam artık bu konuyu kapatalım daha babanın hapisten çıkmasına 10 sene var boşver onu."
CE-"tamam."
A-"ha bu arada bu gün saat 2'de Deniz ile buluşacaksın."
CE-"tamam anne."
Daha sonra kahvaltı yaptık ve ben hazırlanmak için odama çıktım.

" Daha sonra kahvaltı yaptık ve ben hazırlanmak için odama çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyip aşağı indim 👆👆👆
CE-"anne ben çıkıyorum."
A-"tamam ............ kafede buluşucaksınız."
CE-"tamam anne by by"
Evden çıktım ve arabama binip buluşacağımız kafeye geldim. Arabayı park edip kafeye girdim ve o an Denizi gördüm yine siyahlar içindeydi ama çok yakışıklıydı. Elindeki telefonla uğraşıyordu. Yanına vardım ve tam karşısına oturdum. Bana baktı. Çok sinirli duruyordu. Beni bi süzdükten sonra konuşmaya başladı. (Deniz-D)
D-"bana bak kimsin bilmem ama benden kocalık bekleme."
Gözlüğümü çıkardım ve onun gözlerinin içine bakarak 
CE-"tanımadın mı gerçekten?"
D-"cc-cemreeeee!!"
CE-"biran tanımayacaksın sandım."
D-"sen hangi yüzle geliyorsun buraya?"
CE-"ben cemre işte babaannen bahsetmedi mi?"
D-"ben seninle mi evleneceğim."
CE-"evet"
D-"şaka yapıyorsun dimi cemre"
CE-"yooo gayet ciddiyim."
D-"yani senin bab-"
CE-"ben gerçekten yeni öğrendim. Babama inan en az senin kadar öfkeliyim. Ben buraya seni aldatmadığımı ispat etmek için geldim."
D-"cemre yeter artık bıkmadın mı bana yalan söylemekten. Senin yalanlarına ayıracak vaktim yoookkk."
Deniz masadan kalktı ve kapıya doğru yol almıştı. Kafeden çıkınca ona yetiştim ve kolundan tuttum.
CE-"deniz bi dinle ne olur."
D-"cemre yeter artık yeter. Seni dinlemek İS-TE-Mİ-YO-RUM!!!"(büyük harfle yazılanları bağırarak söylüyor.)
CE-"d-deniz sana ne oldu böyle ne olur bi dinle yaa!"
Deniz beni ittirip arabasına binip gitmişti yine. Ama ben pes etmeyecektim. Ona herşeyi ispatlayacaktım.


361 kelimelik bir bölüm. Oylarsanız çok mutlu olurum...Birdahaki bölümde görüşmek üzere....👋👋👋

İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin