Hatırlatma
Deniz beni bırakıp odadan çıkıp gitmişti bense 1 saatten beri ağlıyordum.sonra birden kapı açıldı ve karşımda gördüğüm kişiyle şok olmuştum. Bu bu abimďi tam karşımda duruyordu. (Abisinin adı mehmet)
(Mehmet-M)
M-"abim ben geldim seni kurtarmaya geldim."
O anda ayağa kalktım ve abime sıkıca sarıldım. O kadar sıkı sarıldım ki abim zor neşet alıyordu.
CE-"a-abiiiiiimmmm"
M-"lan kızım yavaş nefes alamıyom."
CE-"h-hayır sadece intikam için evlenmiş ben istemediğim halde zorla bana sahip oldu.
Gözyaşlarım sel olmuştu adeta.
CE-"abi beni götür burdan gidelim ne olur!😭😭😭"
M-d-"tamam cemre hadi gel "
Abim elimden tutmuş merdivenlerden inerken Deniz kapıyı açıp eve girmişti. Bizi el ele görünce sinirlendiği her halinden belliydi. Bana bakarak konuştu.
D-"ne oluyo cemre bu kim. Sen beni mi aldatıyorsun."
CE-"açıklaya bilirim."
M-"cemre hiçbişey açıklamak zorunda değilsin buna hadi gidelim."
Abim kulağıma eğilerek fısıldadı.
M-"bırak bizi sevgili sansın tek kurtuluş yolu bu tamam mı?"
Evet anlamında kafa salladım. Abim yürümeye başlayınca bende onun arkasından yürüdüm. Denizi arkamızda bırakmıştık. Tam kapıdan çıkacaktık ki Deniz bir anda bağırmaya başladı.
D-"bi adım daha atarsan ikinizi de öldürürüm."
Arkamı döndüğümde denizin elinde silah olduğunu ve bize doğrulttuğunu gördüm.
D-"ikinizide geberticem."
Silâhı bana doğrulttu.
D-"önce senden başlıycam cemre hanım."
CE-"d-deniz yapma"
D-"çok geç cemre hanım"
Gözlerimi kapattım. Sanki ölümü bekliyordum.Ardından bir el silah sesi duydum ama canım acımıyordu. Gözlerini açtım ayaklarımın dibinde avım kanlar içinde yatıyordu. Abim beni korumak için kendi canından vazgećmişti. O anda bağırdım.
CE-"a-aaaaaabbbbbiiiiiiiiiiii"
Dizlerimin üstüne çöktüm ve abimin başını kucağıma aldım.
CE-"abi ne olur kalk uyan abi."
Denize baktığımda bana anlamaz bakışlar atıyordu.
CE-"ne bakıyorsun ambulansı arasana. Dua et abime bişey olmasın yoksa seni kendi ellerimle öldürürüm."
D-"tamam arıyorum hemen"
Deniz ambulansı aramıştı. Bense tişörtün üstüne giydiğim gömleği çıkarıp abimin yarasına bastırdım. Kanamayı azaltmak için. Ambulans gelmişti. Tam ambulansa binecektim ki Deniz kolumdan tuttu. Ambulansı yolladı. Bu hareketine anlam veremezken kolumdan tutup eve soktu.
CE-"deniz ne yapıyorsun abimin yanında olmam gerek bırak gideyim."
D-"hayır olmaz. Kızlar birazdan buraya gelecek biz erkekler gidicez abinin yanına."
CE-"sen hangi yüzle abimin yanına gidebiliyorsun? Hatırlatırım onu sen vurdun."
Bunları söylerken gözlerimden yaşlar akmıştı. O sırada Deniz aniden bana sarıldı. Ne yapacağımı bilemezken bende ona sarıldım.Merhabalar 378 kelimelik bir bölüm bırakıyorum buraya. Oylarsanız çok sevinirim. Bu gün 3 yeni bölüm daha atarım büyük ihtimal sizleri çooook seviyorum. Görüşmek üzere.👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)
Teen FictionA-"o an anladım ki baban o kadını tecav*z edip öld*rmüştü" CE-"neeee" kalanını biraz merak adin ayoool 😂😂