Hatırlatma
odadan çıkmak için arkasını döndü sonra bana bakarak konuştu.
D-"üstünü değiştir seni bir yere götüreceğim."
CE-"tamam."
Nereye gidecektik ki? Deniz niye soruma cevap vermemişti? Aklımda bu sorulara cevap ararken bir yandan da üstümü değiştirdim. Odadan çıktığımda deniz koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Onu saatlerce izleyebilirdim. Ama sonra dedikleri aklıma geldi ve hemen yanına gittim. Beni fark etmemişti. Arkasındaydım telefonuna baktığımda bekoş ile olan tiktok videomu izliyordu.
D-"cemre bu ne?"
CE-"tiktok videosu işte"
D-"niye bu kadar yakınsınız?"
CE-"yaa berke benim kuzenim onunla aramda ne olabilirki?"
D-"hee tamam o zaman hadi gidelim."
Elimden tuttu ve beni arabaya bindirdi. Nereye gidiyorduk acaba?
CE-"Deniz nereye gidiyoruz?"
D-"süpriz..."
CE-"tamam o zaman"
Nereye gideceğimizi merak ediyordum ardan yarım saat geçmişti ve bir dağ evine vardık. Napcaz burda yaaa Allahtan üstüm kalındı yoksa burda donardım ben.
CE-"napcaz burda deniz?"
Deniz cevap vermedi. Kolumdan tuttu ve eve girdik. Eve girince kapıyı kilitledi.
CE-"d-deniz napıyorsun?"
Deniz yine cevap vermedi ve üstündeki tişörtü çıkarttı. Şimdi üstü tamamen çıplaktı ve dövmeyi sildirmemişti. Bana yaklaşmaya başladı. Bende geri geri giderken en sonunda duvara yastanmıştım. Deniz beni duvara sıkıştırmışti ve aramızda 1-2 santimlik bir alan vardı. Yani çok yakındık.
D-"şimdi sorunun cevabını aldın mı?"
CE-"evet aldım artık beni bıraksan da ben evime mi gitsem?"
D-"tamam hadi bin arabaya."
Arabaya bindik ve eve doğru yol aldık. Eve gelince ben tam kapıyı açıp içeri geçecekti ki kolumdan tutup kendine çevirdi.
D-"bu dövmelerden kimsenin haberi olmayacak tamama mı"
CE-"tamam."
D-"yarın düğünümüzde görüşürüz."
CE-"görüşürüz"
Ne demişti o düğünümüz dedi. oha kendime gelmeye çalıştım ama başaramadım. Bu adam tek kelimesiyle benim aklımı başımdan almıştı. Kendimi toplayım anahtarı kapıya sokup içeri girdim. Hemen odama çıktım. Zaten epeyce geç olmuştu. Duş alıp yatağıma uzandım. Yarın evleniyordum. Belkide yarın bu saatlerde Denizle yan yana yatıyor olacaktım. Ama ya Deniz bana soğük davranırsa ne olacaktı. Ben düşüncelere dalmışken kapım tıklatıldı ve içeri annem girdi. Bana bakıp kocaman gülümsüyordu.
A-"bu seninle son gecemiz mı yani.
Annem ağlamaya başlamıştı ve bende kendimi tutamayım göz yaşlarımı akıttım.
CE-"galiba öyle"
A-"yanıma hep gel bazen kal tamam mı"
CE-"tamam anne"
Anneme sarıldım aradan 10 dk falan geçmişti ama aklıma gelen şeyle doğruldum. Anneme dönüp
CCE-"abimen bir haber yok mu yani o düğünüme gelmeyecek mi?"
Annem bu soruyu pek beklemiyordu bana baktı ve üzgün bir şekilde konuşmaya başladı.
A-"malesef telefonlarıma cevap bile vermiyor."
CE-"peki o zaman"
Abim almanyaya gideli 5 sene oluyordu. O gittikten 1 yıl sonra ondan haber alamamaya başladık. Artık telefonlarımıza bile cevap vermiyordu. En mutlu günümde abimin de yanımda olmasını isterdim. Bu düşünceler ile uykuya daldım...Evet merhaba arkadaşlar. Nasıl gidiyorum. Aklımda çok güzel bölümler var. Yani ilerki bölümlerde hen kötü hemde iyi yerler olacak. Sizleri çok seviyorum. Oylarsanız da çok mutlu olurum...👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)
Teen FictionA-"o an anladım ki baban o kadını tecav*z edip öld*rmüştü" CE-"neeee" kalanını biraz merak adin ayoool 😂😂