Düğün günü

2.3K 94 54
                                    

Hatırlatma
En mutlu günümde abimin yanımda olmasını isterdim.  Bu düşünceler ile uykuya daldım.
Sabah uyandığımda annemle sarmaş dolaş uyuduğumuzu gördüm. Annemle ilk defa böyle yatmıştık ve böyle uyanmıştım. Daha sonra annemde uyandı ve bana bakıp konuşmaya başladı.
A-"kalk bakalım gelin hanım daha kuaföre gitcez."
CE-"tamam anne öyle deme ağlayasın geliyooo."
A-"sakın sen aģlarsan bende ağlarım."
Birbirimize sarıldık. Sanki birdaha hiç sarılmayacak gibi sarıldık. Annem odadan çıkınca bende üstümü giyindim. Küaföre gidip saçımı yaptıracaktık.

Cemrenin giydiği 👆👆👆Aşağı annemin yanına indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cemrenin giydiği 👆👆👆
Aşağı annemin yanına indim. Annem beni bekliyordu.
A-"hadi kızım gidelim."
CE-"tamam anne"
Evime son defa baktım. Bu evin her köşesinde bir anım vardı. Özellikle abimle olanlar. Kapıyı kapatıp dışarı çıktım. Kapının önünde lüks bir araç vardı. Büyük ihtimal Deniz giller yollamıştı. Iyide buna ne gerek vardı ki bizim de arabalarımız vardı. Arabaya bindik ve kuaföre gittik.saçım ve makyajım olduktan sonra gelinliğide giydim. Odadan çıktığımda kapının önünde kızlar vardı. Ben kızlara haber vermemiştim. Yani unutmuştum. Peki kim vermişti onlara bu haberi? Tabi ya kim olacak annem vermiştir. Kızlar kapıdan içeri girdiler ve hepsi bana bakıyordu.
(Ceren-C)
C-"cemre çok güzel olmuşsun knk"
CE-"teşekkür ederim."
(aysude-Ay)
Ay-"knk gelinlik sana çok yakışmış."
CE-"teşekkürler knk"
(Buse-Bu)
Bu-"yenge harika olmuşsun"
CE-"sağol buse"
(Yaren-Y)
Y-"bu günleride gördük ya artık ölsemde gam yemem"
CE-"ya yaren inşallah seninkinide görücez."
Y-"aman aman ben evlenmiycem"
Tüm kızlar bir ağızdan
"Yaw he he"
(Berfin-Be)
Be-"knk çoook güzelsin."
CE-"sağol knk"
Sonra korna sesi geldi. Herkes dışarı bakarken Denizin geldiğini gördüm. Çok yakışıklıydı yine. Kapıyı açıp içeri girdi ve bana bakarak konuştu.
D-"oooo cemre hanım yanıyoooo buralar."
CE-"yaa Deniz utandırma beni."
D-"tamam tamam hadi gidelim artık salona herkes bizi bekliyo."
CE-"tamam gidelim."
Düğün salonuna hoş bir müzikle girdik. İlk dansı yaptıktan sonra kalabalık bir şekilde dans etmeye başladık.ceren ve kürşat,yaren ve berke,berfin ve yağız,buse ve samet dans ediyordu. Ardından nikah memuru geldiği için masaya oturduk. Benim şahidim ceren Denizin şahidi kürşattı.
(nikâh memuru-Nm)
Nm-"gelin hanım adınız soyadınız?"
CE-"cemre solmaz"
Nm-"damat bey adınız soyadınız?"
D-"özgür deniz bay (arkadaşlar cellatın soy adını bilmediğim için bunu yazdım. Uğurla cellat kardeş.)
Nm-"cemre hanım kimsenin baskısı altında kalmadan kendi hür iradenizle Özgür deniz bayı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?"
CE-"..."

Yine en heyecanlı yerinde bıraktım.arkadaşlar oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın sizleri çok seviyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere👋👋👋



İntikamın Aşkı Cemcel (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin