1🏹 Bela Çeker (✔️)

26.2K 1.2K 2.1K
                                    

Hoş geldiniz. Günümüzden geçmişimize yolculuk yapmaya hazır mısınız?🤭

Başlangıç tarihinizi buraya bırakabilirsiniz. İyi okumalar. 😊

Kitaba başlangıç tarihi: 18.08.2020
Kitabın Bitiş Tarihi:28.09.2020

Düzenlenme Tarihi: 13.05.2024

𐰇𐰕𐰀: 𐰚𐰇𐰚: 𐱅𐰭𐰼𐰃:𐰽𐰺𐰀: :𐰖𐰍𐰕 : 𐰘𐰼 : 𐰴𐰃𐰞𐰦𐰸𐰑𐰀: 𐰚𐰃𐰤: 𐰺𐰀: 𐰚𐰃𐰾𐰃: 𐰆𐰍𐰞𐰃: 𐰴𐰃𐰞𐰣𐰢𐰾: 𐰚𐰃𐰾𐰃: : 𐰆𐰍𐰞𐰃𐰦𐰀: 𐰇𐰕𐰀: 𐰲𐰃𐰢: 𐰯𐰀𐰢: 𐰉𐰆𐰢𐰣: 𐰴𐰍𐰣: 𐰃𐰾𐱅𐰢𐰃: 𐰴𐰍𐰣: 𐰆𐰞𐰺𐰢𐱁: 𐰆𐰞𐰺𐰯𐰣: 𐱅𐰇𐰼𐰰: 𐰉𐰆𐰑𐰣𐰭: 𐰃𐰠𐰃𐰤: 𐱅𐰇𐰼𐰇𐰾𐰃𐰤: 𐱃𐰆𐱃𐰀: 𐰋𐰃𐰼𐰢𐰾: 𐰃𐱅𐰃: 𐰋𐰃𐰼𐰢𐰾.

~Üstte mavi gök, altta [da] yağız yer (kara toprak) yaratıldığında; ikisinin arasında insanoğulları yaratılmış. İnsanoğullarının üzerine de atalarım, dedelerim Bumin Kağan [ve] İştemi Kağan [hükümdar olarak] tahta oturmuş. Tahta oturarak Türk halkının devletini [ve] yasalarını yönetivermiş, düzenleyivermişler.~

🏹 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🏹 1.Bölüm: "Bela Çeker"🏹

Belayı her zaman üzerime çekmeyi nasıl becerebiliyorum?

Gerçekten bilmiyorum. Üzerimde sanki belanın en sevdiği koku var ve beni bu kokuyla nereye gidersem gideyim takip edip anında bulabiliyor.

Şimdi de en sevdiğim ülkelerden biri olan Kazakistan'da, yine en sevdiğim vakitlerden bir gece vakti buldu beni.

Çok şaşırdım mı?

Hayır.

Elimdeki ciltli, eski kitabı sol kolumla göğsümün arasına alıp var gücümle sarıldım ve dikkatle geri geri adımlar atmaya başladım. Bana tabancasını doğrultup üzerime gelen Zhan Yue(Cen Yü)'den gözümü bir an olsun ayırmadım.

Cevap vermeyeceğini biliyordum. Gerçi cevap verse de önemsiz olduğunu gayet iyi biliyordum ama yine de,''Kimsin sen?'' diye sordum çünkü gerçekte bana kendini tanıttığı kişi olduğunu hiç zannetmiyordum. Ayrıca sorum sayesinde belki biraz daha zaman kazanabilir ve kurtulabilmek adına saksıyı çalıştırabilirdim.

Maalesef umduğum olmadı.

Uyuz adam tam tahmin ettiğim gibi soruma cevap vermedi. Sadece gülümsedi.

Kaderin Kitabının EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin