Ryan pov:
"Aku nak kau cari maklumat lelaki bernama Joshua.Aku nak maklumat tu dekat atas meja aku selepas aku balik dari markas"kataku dekat orang kananku,James sambil melihat gambar lelaki yang aku bagi tadi.Dia bukan hanya orang kananku tetapi kawan baik ku sejak dari kecil lagi.
"okay bro"balas James.
Teringat akan pasal my girl dengan laki tu membuat aku geram.Siapa mamat tu bagi Leely?Kenapa mereka senyum2 macam ada apa2?tapi laki tu dah confess ke kat Leely?aaaarrghhh serabut gilaaa
"Weii nak gi club nanti tak?"tanyaku dekat James.
"Hmm boleh jer bro,Mark dengan Jackson ikut ke?"tanya James.
"Memang lah ikut..macam tak tau perangai playboy diorang.Pergi club number satu,pergi sekolah number buncit"kataku membuat James ketawa.Aku baru masuk sekolah sebab daddy aku suruh,tiiberr.Dulu bukan main tak suruh pergi sekarang ni siap ugut lagi dekat aku.Dulu aku sekolah private punya then pindah ke sekolah public.
"Kau dah jumpa perempuan tu ka??aku dengar kau dah claimed satu perempuan dekat kantin tadi"tanya James.
"Yerr dah jumpa dah..cantik duh dia.Lama betul tak jumpa dengan dia buat aku nak terkam dia jerrr aummss"
"Eh eh gatal punya laki.Belum kahwin nak terkam anak dara orang"jeling James,eh leh tau lah masih mencari jodoh.
"Takpa..tunggu esok jerrr sebab ada dinner dengan family dia,then time tu jugak kami akan bincang pasal perkahwinan kami orang"aku senyum sinis.Tak sabar duh buat dia jadi bini aku.Hihi
"Biar betik kau bro?dinner dengan family then tiba2 bincang pasal perkahwinan??memang tempah maut ke apa??aku tengok pompuan tu bukan calang2 orangnya"kata James.
"Yelah aku tahu tapi kerana perangai dia la aku suka kat dia"senyumku.
"Ape2 je lah bro yang penting kau bahagia"kata James membuat aku gelak kecil.
※※※
"Kau bagitau aku siapa yang hantar korang serang tempat aku ha?!"aku menumbuk muka seorang lelaki yang serang kawasan aku.
"maaf...maaff..kami tak tahu pun tu kawasan kamu orang"jawabnya.
"Kau bodoh ker??tak tahu kawasan aku???!!kau tahu tak aku ni siapa??akulah ketua Blue Fire!!kau faham tak?!"aku menikam dadanya dengan pisau tajam sehinggakan darahnya keluar banyak.
"Arghhh!!!"
"Bagitau aku..siapa suruh kau serang kawasan aku?"tanyaku geram.Pandai2 jer serang kawasan orang, takda tempat lain ke nak serang??aku tahu lah kumpulan aku ni kuat tapi kalau kumpulan mereka lemah tapi serang kawasan aku??tempah maut namanya.Tetapi lelaki itu hanya mendiamkan diri.Tsk
"Okay taknak bagitau..takpa.Aku tahu kau ada tunang,kau sayang kan tunang kau tu?dia tahu tak kau kerja apa?"aku senyum sinis ketika melihat riak wajah mukanya yang takut.
"Jangan..jangan babitkan tunang aku dalam hal ni!"rayu lelaki tu
"Aku tanya kau jawab kalau kau taknak tunang kau dikebas oleh orang lain"kataku
"Apa maksud kau ha sial?!"dia meludah ke arah muka aku.Bodoh punya jantan!Aku mengelap air ludahnya dengan sapu tangan yang di beri oleh anak buahku.
"Kau nak ke tunang kau dirogol oleh anak buah aku??mereka ni dah lama tak merasa sejak aku ketatkan aktiviti mereka"aku melihat anak2 buahku tersenyum sinis.
YOU ARE READING
𝙷𝚎 𝙸𝚜 𝙼𝚢 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙷𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍(Hiatus)[Malay fanfic]
Romansa"𝙼𝚎𝚖𝚊𝚗𝚍𝚊𝚗𝚐𝚔𝚊𝚗 𝚔𝚊𝚞 𝚝𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚔𝚞 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚒𝚋𝚞𝚕𝚒,𝚜𝚎𝚔𝚊𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚋𝚒𝚊𝚛 𝚊𝚔𝚞 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚓𝚊𝚐𝚊 𝚔𝚊𝚞 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚗 𝚖𝚎𝚗𝚐𝚊𝚑𝚠𝚒𝚗𝚒 𝚔𝚊𝚞 𝚜𝚞𝚙𝚊𝚢𝚊 𝚜𝚎𝚗𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚔𝚞 𝚓𝚊𝚐𝚊 𝚔𝚊𝚞"-𝚁𝚢𝚊𝚗 𝙻𝚎𝚎 "�...