Učitelce jsme řekly, že se jdeme porozhlídnout po okolí a ona s tím překvapivě neměla problém. Jen dodala: ,,Hlavně se vraťte živé, nehodlám vás mít na svědomí." A tak jsme ji ujistily, že bude všechno v pohodě. Co by se asi tak mohlo stát při večerní procházce?
,,Lacey? Kam že to vůbec jdeme?" To jsem se chtěla zeptat už i předtím, ale zapomněla jsem.
,,Můj děda tady má chalupu. Poprosil mě, abych mu z tama přivezla něco co potřebuje, aby sem nemusel jezdit sám. Je tam docela dost místa a není to tak daleko," řekla a ukázala někam k lesu, kde se trochu rýsovala střecha chalupy.
,,To je super," řekla jsem nadšeně.
Ušly jsme ještě dalších sto metrů a pak jsme uslyšely někoho za náma. Byla to skupinka hlučných kluků, kteří očividně dostali stejný nápad jako my. Čtyři z nich drželi v ruce flašku a troufám si říct, že v tom byl alkohol.
,,Hele! Nejsou to ty holky z naší chaty?" zeptal se jeden dost nahlas, že jsme ho slyšely a zastavily se. ,,Jo, brácho. To jsou ty kočky!" řekl a žduchl do druhého kluka, co šel vedle něj.
Holky se zasmály, teda kromě "Emařky" Zoe, její kamarádky Kim, mně a Natalee.
,,Kam máte namířeno?" zeptal se nejvyšší z nich.
Slova se chopila Lacey: ,,Tamhle do té chaty, užít si trochu srandy." řekla směrem ke klukovi, který se ptal.
,,Můžeme se přidat?" řekl kluk s kudrnatými vlasy, který stál vzadu.
Lacey se podívala na naše reakce, ale stejně by nerozhodovala podle nás a tak je prostě pozvala.Laceyin bývalý kluk, který nám přinesl alkohol tam nakonec zůstal. Očividně mu nevadilo, že je mezi zhruba o pět let mladšíma "děckama".
Ukázalo se, že Laceyin děda má dost rád hlasitou hudbu. Protože v chatě byly docela velké repráky. Hned se pustila nějaká hudba a každému se dal plastový kelímek, aby jsme nemuseli všichni cucat z flašky.
Sedla jsem si vedle Natalee na staroou pohovku a přisedla si k nám ještě Zoe s Kim. Celkem by mě zajímalo, co se bude dít dál. Nechci jen sedět a pít. To není moc zábavná cesta jak se opít.
,,Znáte někdo 7 minut v nebi?" zeptala se nahlas Natalee.
Většina řekla, že ne. Takže Nat začala vysvětlovat: ,,Jelikož je nás tu docela hodně tak by to nemuselo být 7 minut, ale třeba jen tři. Jde o to, že se dva lidi zavřou do jiné místnosti a můžou dělat cokoli co chcou. Jelikož se mezi sebou ještě moc neznáme, myslím, že by to mohlo být fajn."
Všichni souhlasili. Především přiopilí kluci z našeho hotelu.
,,Roztočíme flašku a ti dva, na které to padne, půjdou třeba do koupelny. My tady nastavíme stopky a zatím co budete pryč, budem pít." dodala Natalee a zasmála se. Na první pohled by do ní člověk neřekl, že je na takovéhle věci.
,,Dobře, tak kdo je pro prvního panáka do začátku?" zeptala se Lacey.
Samozřejmě chtěli všichni.Jako první flaška padla na Natalee a kluka, který říkal, že jsme kočky.
,,Jméno?" zeptal se Natalee, která se mu představila a on řekl, že se jmenuje Tom.
Zavřeli za sebou dveře a Zoe zapla stopky. Doufám, že se jí ptá jen na to, kam chodí na školu a takové věci.
Tři minuty uběhly a oba vyšli se smíchem ven. Lahví se zatočilo ještě dřív, než si stačili sednout, aby to nepadlo znovu na ně.
Flaška se roztočila a padlo to na mně a na Laceyiného bývalého kluka Sama. Nemotorně si stoupl a napřáhl ke mně ruku : ,,Sam."
,,Autumn," řekla jsem a stiskla mu ruku. Následoval mě směrem do koupelny. Bylo dost viditelné, že v sobě už nějakou tu promili měl, ještě předtím, než se s náma potkal.
Opřel se o zeď naproti mně a s přivřenýma očima si mě prohlížel.
,,Takže ty si teď jako Laceyina kámoška?" zeptal se.
,,Já nevím, asi? Moc dlouho se neznáme. Ehm. Proč jste se rozešli?" zeptala jsem se. Byl dost opilí na to, aby to prostě řekl, takže mi ani nebylo trapné se ho takhle ptát.
,,Dala mi kopačky kvůli nějaké krávě," řekl a stoupl si rovně.
,,Krávě? Jakože holce? To jako fakt?" nedokázala jsem nebýt překvapená.
,,J-jako fakt. Víš jak je to hrozný pocit?" zeptal se a přečel ke mně.
,,Hádám, že to nebylo příjemné," řekla jsem a trochu od něj ucouvla. Ucítila jsem na zádech studené kachličky.
,,Nebylo příjemné.. tss. Je to jako špatný vtip." řekl otráveně a zase se přiblížil. ,,Ty si ale o moc hezčí než ona."
Chytl mě za pas a přitáhl k sobě. Chtěl mě políbit, ale já ho včas odstrčila. Jediné na co jsem teď myslela bylo Laceyino tajemství a nějaký její bývalý mi byl ukradený.
Vypadal naštvaně, ale naštěstí na nás zavolali ostatní, ať necháme té muchlovačky a vrátíme se zpět.
Za dveřmi stála Lacey a chystala se jít dovnitř s vysokým klukem, jehož jméno neznám. Věnovala jsem jí neurčitý pohled a šla si sednout vedle Natalee. Nalila jsem si dvojitého panáka a vyklopila ho do sebe.
ČTEŠ
Whom would I choose? |GirlxGirl| (CZ)
Teen FictionMé jméno je Autumn Prior. Jsem prvním rokem na střední. Nevím jestli je to štěstí nebo smůla,ale ve třídě nás je 26 holek. Žádný kluk. I když mně je to jedno. Jsem totiž na holky. A vážně se mi líbí rovnou dvě. Jednou z nich je typická "bad girl" L...