B.5

1.5K 63 20
                                    

Multimedyaya yine güzel bir şarkı koydum. Açmayı unutmayınn.  Bu arada arkadaşlar biraz konsantre olmadım. Hatalarım kusurlarım olursa affedin.İyi okumalar.

Sabah uyandığımda direk odada saat aradım. Karşı duvarda bir saat gördüm.Nee saat öğlen bir olmuş ve ben hala uyuyorum. Ben bu kadar uyuyan biri değilim ve ayrıca bugün günlerden ne ya? Neyse yataktan kalktım,elimi yüzümü yıkadım işlerimi hallettim. Sonra odama geri dönüp yatağımı topladım, üstüme de bir şeyler giydim. Tamam her şey bitti. Şimdi aşağı inip kahvaltımı yapma zamanı.

Merdivenlerden indiğimde önüme salon çıktı. Ama niye kimse yok.

— Günaydın güzelim.

Arkamdan Buğra abinin sesini duymamla irkildim ama belli etmemeye çalıştım.

— Sana da günaydın abi.

—Ee acıkmadın mı sen? Saat kaç oldu.

— Aslında ben de onu soracaktım. Neden kaldırmadınız ki beni? Normalde zaten ben bu kadar uyumam ama neden oldu bilmiyorum.

— Çok yorulmuştun biz de kaldırmak istemedik. Hadi gel kahvaltı yapalım.

— Sen bu saate kadar bekledin mi abi? Acıkmadın mı ?

Allah seni kahretmeye emi ya adam seni beklemiş sen horul horul uyuyorsun.  

Sağol iç ses ya çok yardımcı oluyorsun. Zaten pişmanlık yaşıyorum şu anda konuşma ya. Hem sen kaç zamandır nerelerdesin? Aman banane ya git bir daha da gelme.

— Dünyadan Armina'ya Dünyadan Armina'ya  beni duyuyor musun? Diyorum ki kahvaltı yapmayacak mısın? 

 — Geliyorum abi .

Abim önde ben arkada salona doğru yürümeye başladık. Salona geldiğimizde kocaman bir masa ve üzerinde de bir sürü kahvaltılıklar vardı. Ayrıca 2 tane de tabak ve bardak vardı. Demek ki Selim abi ve Ali amca evde değiller ya da kahvaltılarını yaptılar. Düşüncelerimden kurtulup abimin yanındaki sandalyeye oturdum ve bir kaç bir şey yemeye başladım. 

— Abo bor sey soracagım.

— Dur bir önce ağzındakileri bitir sonra konuş Armina anlamıyorum seni.

Haklıydı ben de ağzımdan çıkanları duymamıştım. Lokmamı yutup tekrar konuşmaya başladım.

—Şey diyorum abi bugün günlerden ne?

— Pazartesi güzelim bir sorun mu var?

— Ne pazartesi mi? Ee bugün okul var ben okula gitmedimm.

— Sakin ol öncelikle ve ayrıca okul işini akşam babamlar gelince konuşacağız. 

— Bir sorun mu var abi?

— Yok güzelim. Şimdi sen bunları düşünme kahvaltını bitir öncelikle. hiç bir şey yemedin. 

— Hayır ben çok yedim ve çok doydum teşekkür ederim abi.

— Tamam peki bu seferlik öyle olsun bakalım. Ben de doydum. Bugün ne yapmak istersiniz matmazel. 

— Bilmem bir şey mi yapalım.

 — Evde mi oturacağız acaba küçük hanım? Tabi ki de bir şeyler yapacağız. Hatta bugünü abi-kardeş günü ilan ediyorum.

 Bakalım bizi neler bekliyor bugün.

— Tamam abi bugün senin istediğin olsun. 

— O zaman öncelikle hanımefendi ellerinizi yıkayınız.Sonra üzerinize bir şeyler giyiniz. Özel şoförünüz sizi 20 dk sonra kapının önünde görmek istiyor.

— Özel şoför derken?

— O da ben oluyorum küçük hanım. Hadi artık daha fazla burada böyle dikilmeye devam mı edeceksin Armina? Tam olarak 18 dakikan kaldı bu arada.

Hemen koşarak odama çıktım. Arkamdan abimin "koşma" dediğini duyuyordum.Dolabımın karşısına geçtim ve kıyafet almaya çalıştım. Bakın çalıştım diyorum çünkü kıyafet bulamamıştım. Keşke abim nereye gideceğimizi söyleseydi ben de ona göre giyinirdim. Ama artık yapacak bir şey yok. Bir şeyler giydim ve saçlarımı da salık bıraktım. hafif kırmızıya çalan saçlarım açık bırakınca gayet doğal duruyorlar. Uçar adım aşağı indim. Dışarı çıktığımda abimin arabanın önünde beni beklediğini gördüm. Hemen onun yanına gittim. 

— Tam tamına 1 dakika geç kaldınız hanımefendi. 

Hafif gülerek söylediği şey beni güldürdü.

— Kusura bakmayın beyefendi. Nereye gideceğimizi bilmediğim için seçim yapmam zor oldu.

— Tamam o zaman hadi arabaya geç de yolculuğumuz başlasın. 

Abim benim için şoför koltuğunun yanındaki kapıyı açmıştı.Ben de oturdum ve hemen emniyet kemerini taktım. ( Buraya bir kamu spotu koyuyorum emniyet kemeri hayat kurtarır. Emniyet kemerlerinizi arabaya biner binmez takmayı unutmayın arkadaşlar. Devamke ) Abim de yanıma oturdu,emniyet kemerini taktı ve arabayı çalıştırdı.

— Abi nereye gideceğimizi hala daha söylemeyecek misin?

—  Maalesef matmazel bu sorunuzun cevabını kendiniz birazdan alacaksınız.

Uf ya ben nasıl dayanacağım. Neyse artık yapacak bir şey yok. Arabanın durmasını bekleyeceğiz.



Evet biz de bir sonraki bölümü bekleyeceğiz arkadaşlar. Bu bölüm sanırım biraz kısa oldu ama bomba bölümler gelecek. Benden bu kadar kendinize dikkat edin. Votelerinizi eksik etmeyin. Gelecek bölümde görüşmek üzere.<3

Abiler(im)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin