Evde kimse olmamasına alıştım, bazen onları çok özlüyorum ama geçmişi değiştiremiyoruz işte.
İlk zamanlar kendimi çok suçladım intihar etmeye kalkıştım ama bir şey nedense bana hep engel oldu.
İçimden kendime onlar bunu yapmamı istemiyor,mutlu bir hayatım olmasını yeni bir ailemin olmasını ve yaşamıma devam etmemi istiyorlar dedim.Şuan devam ediyorum ama ne bir arkadaşım var ne de beni mutlu eden bir şey. Arada sırada takip ettiğim müzik grupları beni neşelendiriyor.
Saat 21.47 , genelde bu saatlerde uyumam ama bugün üstümde bir yorgunluk var.Alt katın ışıklarını kapayıp odama çıktım alarmın kurulu olduğundan emin olup yatağa girdim ve kendimi göreceğim kabuslara hazırladım.
---------
BABA!
Bir anda yataktan fırladım yine kabus gördüm, saate baktım bu sefer alarmıma 15 dk kala uyanmışım.
Ufak bir şeyler atıştırdım,dişlerimi fırçaladım ve üstümü giyinip evden çıktım.Şarkı dinlemek için kulaklığımı aradım ama ne ceketimde ne de çantam da yoktu evde kaldığını anlayınca tam geri dönücektim ki
"Boşver ya bugün de böyle olsun" diyerek okula doğru yürümeye başladım.Başımı kaldırıp ağaçların tepelerine göz gezdiriyordum o sırada bacağıma bir taş vurmasıyla küçük bir çığlık attım.Arkamı dönünce bizim sınıftaki sessiz çocuk olduğunu gördüm.
"Hey biraz dikkat etsene!"
Elleriyle saçlarını karıştırıp
"Üzgünüm sadece taşa odaklandığım için seni görmedim" dediDaha fazla konuşmadan yürümeye devam ettim.Arkada onun varlığını hissetmek tuhaftı.
Okula geldiğimizde sonunda ayrıldık o kantine ben sınıfa gitmiştim.Nedense yakınımda olması bana hiç huzur vermiyor.Amaan vermeli mi zaten...
Ders zili çaldı herkes sınıfa geldi ve ilk ders başladı.
--------
Bitiş zili çalınca yavaş yavaş eşyalarımı topladım ve sınıftan çıktım.Yolda yürürken acaba arkamda mıdır diyerek döndüm ve evet ordaydı kahretsin bir de göz göze geldik onu kontrol ettiğimi düşünmez dimi?Hızlı adımlarla devam ettim evimin önüne gelince çantamdan anahtarımı çıkarıyordum o sırada hala onun yürüyor olduğunu gördüm..Garip daha önce onu buralarda görmedim herhalde sürekli müzik dinlediğim içindir.
Eve girdim üstümü değişip mutfağa indim kek fln yapıyım dedim. Hamuru hazırlayınca tepsiye döküp fırına koydum , o hazır olana kadar bende televizyona bakıyım. Mutfak ile salon yan yanaydı arada kapı yoktu direk oraya geçip televizyonu açtım haberlere fln baktım. Zaman dolunca keki fırından almaya gittim,fırından çıkarınca o nefis kokusu hemen yayılmaya başlamıştı. Tezgaha koyarken pencereden dışarıda birinin olduğunu gördüm tamamen siyah giyindiği için kim olduğunu çıkaramıyordum biraz daha bakınca hiçbir yere gitmeden buraya baktığını anladım.Bir dakika evimi mi gözetliyorlar?Polisi aramalı mıyım? Önce dışarı çıkmaya karar verdim çıkarken yanıma biber gazı aldım yalnız yaşadığım için evim bunlarla dolu.
Kapıyı açtım "kimsiniz?" diye sordum bana bakmadan yürümeye başladı tekrar sordum "sizi tanıyor muyum?" uzaklaşınca "hey!" diye bağırdım ama bu sefer koşarak karanlıkta kayboldu.
Her ihtimale karşı polisi aramalıyım diyerek bir ihbarda bulundum bir saat içinde iki polis memuru gelip sorular sordu olanları anlattım evde tek başıma olduğum için dışarıya bir kamera yerleştirmeyi istediler ayrıca tekrar olursa küçük bir tuşa basıp polisleri çağırabileceğim bir sistem kurdular giderken bir tanesi dönüp
"En azından yanınızda sizinle durabilecek birini bulun,artık insanların ne yapıcağı belli olmuyor. Üstelik tek başına savunmasız genç bir kızın evinin olduğunu duyarlarsa hiç belli olmaz"
"Tavsiye için teşekkürler" diyip onları geçirdim.
Kanepeye oturdum ve biraz düşündüm benimle kalıcak kimi bulucaktım ki bir anneannem var o da daha ayağa kalkamıyor ki beni korusun.Bir şeyler düşünücez artık. Hayır yani yiyeceğim kek yemeden boğazımda kaldı resmen neyse yarın yerim artık.Odama çıkıp uyumaya karar verdim telefonuma bildirim sesi gelince kontrol ettim
Bilinmeyen numara:
Seni korkutmak istememiştim:(_____________________
Seni yerim😍😍
Neyse olaylar başlıyor yeni yeni, meraklanın biraz daha neler olacak wuhuu😂😂Neyse takipte kalın çünkü çok güzel bir hikaye olucak bu hissediyorum sizde destek verin byy😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERROR_
FanfictionÇok eşlilik vardır rahatsız olacaklar okumasın Bang chan x Hyunjin x y/n (Smut vardır*)