9.Bölüm

836 16 22
                                    

Ya kızın adını unutuyorum sürekli çhxöhcöhc ama neyse yeni bölüm geldi hadi bakalım neler olacak ...

_____________

Ne oldu az önce?

-O kimdi?

Arkamı döndüm elbette meraklı gözlerle bana bakıyordu elbette...

"Sınıf arkadaşım ve komşum."

-Yakın mısınız?

Ne bu şimdi sorgulamalar?

"Pek sayılmaz ayrıca sanane?Onu bırak da gel odanı gösteriyim ve yerleş zaten neden peşime takıldıysan-_-"

-Sapık olabilir diye diyorum hani..

Göz devirip merdivenlerden çıktım odası benimkinin karşısındaydı kapıyı açıp elimle buyur işareti yaptım.

Bir bana bir odaya baktı hafif gözlerini kısıp

-Senin odan nerede?

"Karşıdaki benim odam."

Sırıttı ve kafasını salladı.

-Tamam.Ben duş alıcam bir şey olursa girebilirsin kapıyı kilitlemem.
(Göz kırpar)

"Ne olabilir ki?" diyip bende odama girdim.

Şuan sırıtan suratını hayal edebiliyorum.

(Bir kaç saat sonra)

Duş aldıktan sonra mayışıp uyuya kalmışım ve böylece okula gidemedim inanamıyorum.

Nayeon'a da bir şey demedim.

Telefonumu elime aldım bir kaç mesaj ve bolca arama vardı.Tabiki Nayeon'dan..Hemen geri aradım o da çok olmadan cevap verdi.

-Hani gelicektin!Merak ettim gelmeyince, yolda bir şey oldu sandım!!!

"Sakin ol.Üzgünüm..Yorgunluktan uyuya kalmışım."

-Gelmemi ister misin?Seninle kalabilirim yalnız olmazsın, iyi gelir bugünün notlarını da veririm.

"Olu-
(Dur bir dakika eğer gelirsa bang chan burda ya onun yanında saçma sapan şeyler söylerse ikimiz hakkında.. Nayeon yine erkek konuları açarsa daha da patlar o gittikten sonra ne olur bilmiyorum zaten.)

" Ahh şey..çok acele etme ama ,ben bir şeyler hazırlıyım sen gelene kadar "

-Ben alırım gelirke--

"Yok yok alma!Ben seni kendi ellerimle yediricem.Bye."

Hemen bang chan'ı evden yollamalıyım.

Hızla odamdan çıkıp onun odasının kapısına vurdum çoktan kuruttuğu saçlarıyla kapıyı açtı.

Yüzünde bir şok ifadesi vardı kiiii...ben hala bornozumla olduğumu fark ettim.
Önümü ellerimle iyice kapattım.

"Gitmen gerek."

-Nedenmiş o?

"Çünkü...çünkü bana gidip ananaslı pasta almanı istiyorum."

Sanırım bu iyi ananaslı pastayı bulamaz dimi?Yanı kim onu yerki? Bu bana zaman kazandırabilir.

-Ordan bakınca uşağın gibi mi duruyorum?

"Sence ne gibi duruyorsun buraya benim için gelmedin mi bıraksaydın korumalar gelseydi"

-Daha çok bodyguard derdim.Ama neyse benim de çıkmam lazımdı merak etme birini kapıya koydurturum.

Oh bu iyi o zaman daha da zamanım var.

ERROR_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin