Sanırım ölücem izlerken ellerim titriyordu tepki videosunu da atmışlar çok mutluyum.Canlı yayında çok güzeldi zaten.Bu çocuklar gerçekten daha fazlasını hak ediyor.🤗🤗
______________
-hey hey hey!! O da neydi öyle?Neden öyle söyledi? Siz ikiniz aynı evde fln mı yaşamaya başladınız?Ne zamandır konuşuyorsunuz?
-Nayeon!Sakin ol.Sadece evlerimiz yan yana.Neden öyle dedi bilmiyorum.Ama önemli değildir hadi biz gidelim artık.
(Bu sabah Hyunjin'den)
Çantamı sıranın kenarına asıp telefonumu çıkardım sınıfta kimse yok biraz bakınıyım dedim.Bir süre sonra müdürün numarası ekranda belirdi.Niye arıyor ki şimdi bu?Yine babamla mı ilgili yoksa?
-Evet?
-Hyunjin odama gelir misin seninle konuşmam gereken bir durum var.
Telefonu kapattım.Derse girmek istemiyorum en iyisi zil çalınca yanına gitmek.
(Ders zili çalar)
Kapının önünde bekliyordum zil çalınca içeri girdim.
-Neden geç geldin?
-Canım öyle istedi.
-Baban aradı-
-Tamam ben gidiyorum.
Diyerek arkamı döndüm.-Eve geri dönmeni istiyormuş.
-Ha? Ve bende o istedi diye o iğrenç yere geri mi dönücem?Ne siz ne o boşuna vaktinizi bu meseleyle harcamayın.
-Lütfen baban senin iyiliğini istiyor.Ayrıca bende-
-Sende para istiyorsun.Tanrım zaten onun okulunda okumam yetmiyor gibi müdürünüde bana bebek bakıcısı yaptı!
-Hyunjin babanla aranda ne var bilmiyorum ama ne olursa olsun o senin baba-
-Sana fikrini soran olmadı!Sorunda bu ne olursa olsun onun gibi bir pislik hala benim babam olarak kalmaya devam ediyor!İstesem yapabilsem damarlarımda ona ait olan tüm kanı tüm genleri söküp atmak istiyorum!Onun kanını taşımaktan,soyadını taşımaktan ona ait olan her şeyden nefret ediyorum!Bir daha beni bu konu için buraya çağırma!!!!
Diyerek kapıyı sertçe vurarak odadan çıktım.Lavaboya gidip kendimi hızlıca sakinleştirdim.Başkalarının dikkatini çekmek istemiyorum.
Sınıfa girdim hoca neden geç kaldın fln diyince müdürün odasındaydım dedim.Kesin bu niye diye sorar, üstüne "sizi çağırıyor" diye yalan söyledim.Müdür beyefendimiz konu ben olunca illaki bir şeyler sallar.
Yerime geçtim yüzümü pencereye çevirerek sıraya başımı koydum.
Hıh eve dönücekmişim onca şeyden sonra senin sesini bile telefondan duymaya katlanamam ben artık.Bu olaylardan sonra evden taşındım yeni bir yer buldum kirasını karşılamak için gece geç saatlere kadar çalışıyorum.Kirasını ödediğim evde bile kirasını ödemek için çalıştığım için doğru düzgün duramıyorum.Sadece akşamları evdeyim.Ama okul olarak bırakmadı beni, bende buradakiler bir şey anlamasın diye normal biri gibi davranıyorum.Sadece patron çocuğu olduğum için yanımda duran sahte insanlar istemiyorum onun aksine.
(Okul çıkış zamanı)
Teneffüslerde sıramdayken bazılarının şu kız hakkında konuştuğunu duydum.Sanırım arkadaş edinmiş?Pek beklemiyeceğim bir şey, gerçi sabahda bana el sallamıştı?Ne o değişmeye fln mı karar verdi? Hıh (sırıtır)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERROR_
FanfictionÇok eşlilik vardır rahatsız olacaklar okumasın Bang chan x Hyunjin x y/n (Smut vardır*)