Hozzám érve egyből tettem fel forrni vizet, egy nagy adag teához. Még 2 nap, és hétvége. Már nagyon várom.
- Messze laksz innen? - kérdeztem, leülve mellé egy-egy bögre meleg teával.
- Nem annyira. Talán két utcányira.
- Mi lenne ha nálam éjszakáznál? Nagyon rossz időnek nézünk elébe ahogy látom. - nézetem ki az ablakon, ahol nem láttam mást csak a fekete felhőket. - Nem kéne kint lenned ilyen állapotban, főleg hogy akármikor elkaphat az eső. - néztem vissza rá.
- Csak ha nem zavarok. - válaszolt a bögréjét piszkálva.
- Te soha! Jó arc vagy, nem zavarnál. Sőt, ha téged nem zavar, hogy a holnapi nap felét egyedül töltöd, akkor nekem oké! - mosolyogtam rá bíztatóan. Ekkor megcsörrent a telómon a messenger. Michael Clifford videóhívast kezdeményezett. Csatlakozz te is. Mosolyogva nyomtam a zöld gombra és ültem közelebb Calumhoz.
- Hát ezt nem hiszem! Mostmár mindenki hamarabb találkozik Roxival mint én?! - szólalt meg Mike egyből mikor megjelentünk a képen.
- Nyugi Mike! Már csak 2 nap! - kuncogtam. Ekkor csatlakozott Luke is. - Srácok nem rudjátok mi van Cal.... - el is halgatott mikor meglátta mellettem a kerol bőrű barátját. - Hát ott vagy! Halálra aggódtam már magam! Azt hittem megint apád balhézik! - sóhajtott
- Bocsi Luke. Ma be kellett menjek a suliba, és mivel nem voltam valami jól az osztályfőnököm ajánlására Roxi haza kísért. Elfelejtettem írni. - húzta el a száját.
- Semmi baj, csak megijedtem. Örülök, hogy jól vagy. - mosolyodott el Luke, megkönnyebbülten. Őknketten, mintha tesók lennének.
- Jól van tubicáim, már folyik a telómból a sok nyál amit ide gyüjtöttetek. - szólt közbe Mike.
- Hé na! Mike! Szerintem aranyosak! - néztem rá csúnyán. Ekkor csatlakozott Ash is. Ő az utcán volt és úgy nézett ki mint egy ázott kutya.
- Remélem otthon vagy Roxi, és nekem is van egy olyan finom bögre teád, mert mindjárt ott vagyok! - szólt bele köszönés nélkül. - Fiúk, nektek meg el van intézve a suli! - tette hozzá. Én közben felálltam és csináltam még teát. Nemsokára csengettek, és Ash hangja sem volt már hallható a telefonból. Gyorsan megfogtam a kikészített törcsit és antót nyitottam az ázott Ashtonnak.
- Ha nem baj, most nem ölellek meg. De tessék. - mondtam neki adva a törölközőt. - Szárítkozz meg, és szerzek neked valami tiszta cuccot! - mondtam. Pár éve volt egy nagyon fiús korszakom. Onnan maradt meg néhány hatalmas pulcsi és melegítő nadrág. Egy-egy pulcsit és nadrágot vittem le a két fiúnak akik simán vetkőző műsort rendeztek nekem, Mikenak és Lukenak. Végül mind a hárman egy bögre teával ültünk a kanapén, én hülyéskedtünk a srácokkal. Közben Ash megkérdezte hogy maradhat-e a "hivatalos" költözésig, és mivel kell a társaság és Cal se lesz egyedül simán igent mondtam, minden féle habozás nélkül. Annyi hogy holnap miután haza értem ő elbuszozik a lakására és hoz pár ruhát magának és Calumnak. Mert azért valjuk be az a cicás pulcsi ami rajta volt nem valami előnyös.Ez egy kis pusz, mivel hétfőn elfelejtettem részt kirakni. Ne haragudjatok!
2020.12.23.
ESTÁS LEYENDO
Kapufa és öngól M.G.C. ¢BEFEJEZETT¢
FanficKét dolog van amit utálok az életben 1. Ha lenéznek, mert lány vagyok 2. Ha nem állhatok kapuba Hali! a nevem Roxana Reed, de mindenki csak Roxinak szólít. Nagyon szeretem a focit, de csak egy feltétellel játszok: Ha én lehetek a kapus. Lehet fura...