לואי נכנס לחנות במהירות, ידיו על ראשו מנסות להגן על עצמו מהגשם.
"הארי, סגור את החלונות! הגשם ייכנס!" לוקאס צעק.
"אני אנקה את זה!" הארי אמר בחזרה.
לואי צפה בהארי, ידיו מחוץ לחלון והחיוך היפה ביותר על פניו.
לואי חייך למראה.
"היי-"
"שש." לואי סימן ללוקאס להיות שקט.
לוקאס קימט את מצחו כשלואי התייצב במטבח והרתיח קומקום מים כדי להכין תה לו והארי.
"הוא אוהב את זה עם יותר סוכר." לוקאס אמר והלך.
לואי הודה לו והכניס סוכר לספל של הארי.
לאחר הכנת שתי כוסות התה לואי ניגש להארי, התיישב לצדו והושיט לו את התה.
הארי התקשח מעט אבל כשהבין שמדובר בלואי, הוא נרגע.
הוא הודה ללואי על התה ולקח אותו. הוא חייך מרוצה ולגם מהתה.
"אז אתה מחבב את הגשם?" לואי שאל וחייך בחיבה כשעיניו של הארי סרקו את השמיים.
"אני אוהב אותו." הארי אמר.
הארי זכר את היום בו הוריו מתו, היה גשום.
הוא זכר את היום בו סבתו מתה, היה גשום באותו יום גם כן. הארי זכר את היום בו הגשם ספג אותו כשהוא ישב מחוץ לחנות של לוקאס. אבל הארי לא היה זה שישמור טינה נגד יופי כזה.
עיניו של הארי נדדו אל לואי, ניתחו את עצמות הלחיים הגבוהות שלו, הריסים שלו כשהם שכבו בצורה מושלמת וליטפו את עצמות הלחיים שלו, את שפתיו הדקות שנמשכו לחיוך. אז הבין הארי מדוע גברים ונשים נדלקו על לואי. הוא היה כל כך יפה. אבל לואי לא אהב את הגברים והנשים האלו, הוא אהב את הארי.
לפחות זה מה שלואי אמר, והארי חש כבוד.
"מה זו אהבה, לואי?" שאל הארי.
לואי ישב שם המום לרגע, אך בכל זאת חייך.
"אהבה, אה?" לואי שאל בהתגרות.
הארי הסמיק, מרגיש מטופש על ששאל.
לואי הניד בראשו ומשך את הארי קרוב לכתפיו, מניח את ידיו שם.
"אהבה היא כשאתה מסתכל על האדם הזה שיום אחד הוא הופך לסיבה הנפשית שלך לחיות. זה לא כוח המשיכה שמחזיק אותך יותר לאדמה, זה הוא. אתה רוצה שהוא תמיד ישמח, לא משנה מה, אתה לא יכול לראות אותו עצוב. אתה לא יכול לסבול להיות רחוק ממנו. הלב שלך פועם רק בשבילו ואתה תעשה הכל רק כדי לוודא שהוא בטוח ומאושר, ולא יהיה אכפת לך מעצמך." לואי אמר.
"אתה לא ממש יכול לתאר את זה, לפעמים אתה מאחל שלא תאהב, אבל כשיש לך את זה, טוב, זו התחושה הכי טובה אי פעם." לואי המשיך.
"זה כואב כשאתה יודע שאני לא אוהב אותך בחזרה?" הארי מלמל מעבר לחולצתו של לואי.
לואי חייך.
"קצת, אבל אהבה היא לא על זה שזה שאתה אוהב אוהב אותך בחזרה, זה על קורבנות. אם אתה אוהב מישהו- היית מחכה לו, אתה היית עושה הכל בשבילו. והייתי עושה הכל בשבילך הארי. אני אחכה לך כל זמן שזה ייקח." אמר לואי ולחץ את שפתיו על מצחו של הארי.
"אני יכול להגיד לך משהו?" הארי שאל, מסמיק.
"למה לא, אהוב?" לואי אמר משחק בתלתליו של הארי.
"אני חושב שאתה באמת יפה." הארי אמר, מחביא את פניו בחזהו של לואי, מסמיק.
לואי לא יכול היה שלא לחייך.
"תודה לך הארי." לואי אמר וחייך.
הארי הציץ מעבר לחזהו של לואי, עדיין מסמיק, והביט בעיניו.
לואי השפיל את מבטו אליו וחייך.
"גם אתה באמת יפה, הארי."
YOU ARE READING
The Bounty Hunter » LS
Romance[הושלם] ״לא אכפת לי אם אתה חושב שאני מטומטם. אני מאוהב בך ואתה לא הולך להיפטר ממני בזמן הקרוב.״ פאנפיק מתורגם @jealouslouis_ תחילת פרסום: 2.10.20 סיום פרסום: 19.11.20